@Hadassa, ik vermoed wel dat zijn gedrag met de baby te maken heeft, maar op zich betrek ik hem er echt veel bij, misschien iets te veel denk ik soms, hij wil maar al te graag helpen straks met het flesje en in bad doen en knuffelen. En op het kdv gaat hij ook heel lief met de babys om. Ach, ik denk dat we maar gewoon moeten afwachten. En we zijn super trots op hem, want met overgeven kwam hij zelf met de emmer aan.
Ik ga nu manlief wakker schoppen, zodat ik weer kan slapen, val hier achter de comp al bijna in slaap.
ja maar toch.... je zit er toch maar mee...... tjeetje moet kleintje echt afkicken dan... .... Tja... eigenlijk zijn er best veel vrouwens in "september"... die wat hebben.... Zat van de week al te denken dat er hier ook best veel ingeleid gaan worden.../KS krijgen (of er kans op hebben)..... Veel meer als toen bij de januaridames....
goedemorgen meiden... hier een brak nacht gehad... tot 3 uur goed geslapen daarna tot 5 uur wakker gelegen en kon mijn draai niet vinden in bed, maar ik had wel zo slaap en was zo moe... toen viel ik eindelijk in slaap en om half 9 weer klaar wakker maar nog steeds moe... ga vanmiddag weer een paar uurtjes slapen... hoe moeten we in hemelsnaam een kind op de wereld zetten als we slecht slapen en zo moe zijn... ze zeggen altijd dat je uitgerust moet zijn om te bevallen... nou dat gaat mij niet lukken
hier ook niet hoor....... MAAR ach... bij de andere 2 is het ook gelukt..... (denk ik dan maar)......
Nee dat begrijp ik dan wel idd....dacht al arm kind.. Is ook wat voor de kinderen he een broertje of zusje erbij...
@Jinne ja hoe doen ze dat dan bij die leen-kolven vroeg ik me af gelijk, die van de thuiszorg? @Zij badeendjes kan dochter hier anders leuk mee spelen! Juist het duurdere speelgoed geeft zij niks om, nu zit ze met een schoendoos te spelen... @Amigo 35dagen is dat dan 40weken? Ga maar liever uit van de 42 weken meid....hahaha gemeen he... Hier ook weer vaak gaan plassen, ook is mijn buik goed gegroeid. Opeens passen een hoop truitjes niet meer....dat zal ook wel het extreme maagzuur verklaren opeens? Wanneer doen jullie het zeil op je matras leggen?
Week 36 ofzo..... moet ik hier ook het bed ik de kamer hebben, zit ik opeens te denken...... nouja... wel makkelijk liggen...
Gelukkig (of in sommige gevallen, jammer genoeg) houden baby's zich daar niet aan hoor...... met mn tweede had ik alles vroeg af.... (was immers dezelfde kamer als die dr broer had...) en die kwam pas met 41+5..... dus wellicht is het eerder omgedraaid..... (ga snel die deur er weer uit halen.... )
pfff nou dat heb ik me ook al afgevraagd. Maar goed bij de eerste is t ook gelukt dus zal nu ook vast weer goed komen.
heb hier trouwens laatst voor zoontje.. (ivm snachts proberen zonder luier, wat geen succes was overigens) zo'n waterdicht molton gehaald.... Dat kan ik toch ook gebruiken, lijkt me...??
Nou dan kun je opeens een hoop vindt ik als je gaat bevallenniet? Hier toen s`nachts bevallen, de naht in het zk geslapen was het kindej van de buurvrouw alleen maar aan het huilen. Kom je thuis heb je die nachtvoedingen...nou ik was kapot maar als je meisje dan huilt ben je opeens erg wakker..... Dat gaat allemaal vanzelf.. Het ergste van alles dochter heeft de nacht na de bevalling zo lekker geslapen dus als dat kindje niet zoveel had gehuild had ik ook kunnen slapen maar goed...
Zeiltje leg ik ook denk ik pas rond week 37 ofzo neer. Bij Ivy kon tot 41+3 op dat rottige zweetding liggen. Zo geen zin in