wat spannend allemaal hier. De gedachten van het gaat echt komen bijna Maar dat zal vast snel genoeg gaan. Aangezien je in BE zowiezo 5 dagen moet blijven zal ik zelf wel alles inpakken god weet waar die van mij mee zou aankomen hihihi Ik vind het wel heel spannend hoor hier nu alles mee te lezen xxx
Ja maar dan heb je toch ook genoeg aan een setje als je al blijft slapen? Oh ja hier zat mijn vriend aan de koffie de vorige keer hahaha..
Hadassa lief dat je mijn tweede buddy wilt zijn! Ik zal je straks even een pb sturen. Ik zal silkie er ook van op de hoogte brengen via een sms zodat zij er zich niet druk over hoeft te maken want ze zal de komende tijd wel erg druk zijn met herstellen en de kleine meid.
Moest hier sowieso mn muts naspoelen...ook zonder hechtingen (tweede keer).... is ook wel verkoelend.....
= nooit onderzocht ofzo..... hij heeft nogwel een paar dagen van die ontstoken oogjes gehad, moest ik spoelen met daro fysiologische zoutoplossing.... Daro heeft goed verdiend, want ook het neusje moest ik later doorspoelen daarmee... (mocht onbeperkt van kinderarts...) heb dit nu dus ook gewoon standaard in huis!!
@Sann, das lekker dan, heb je plannen, komt er weer wat tussen. Je morgen gelukkig ook nog. @Buddy, een vriendin van me is hier ook actief en die komt wel melden als het zover is. Ik zag dat er een paar maart 2008 mama's waren, dat was er ook eentje, Mielenl namelijk.
klinkt als een beurse plek/ bandenpijn door ligging baby..... heb ik dus hier rechts... omdat hier elk kind DAAR de voeten heeft gehouden.... kon van de week niet draaien van de pijn.... in bed... erg fijn omdat ik ook moest kotsen....
@Seth ja dat klopt is gewoon even fijn he... dat van je kndje schijnt idd van jouw`n schede te zijn...heb ik tenhminste wel eens vaker gehoord of mischien van het zk dat hoor je ook wel eens he?
Zo vriend heeft vanaf vandaag vakantie dus even genieten nog met zijn drietjes... Hij komt zo thuis is nu nog even boodschapjes doen en dan gaan we gyros eten met tzaziki!!! hmmmmmmmmmmmmm Meiden fijne avond verder!!
Ga hier zo ff een warme douche nemen... en op tijd liggen in bed...... pffff.... weer van die ongi-pijn..... nouja... voorwerk...
seth doe lekker rustig aan ik had ze vandaag ook....vindt het wel soms eng maar hoort erbij!! Zo nu ben ik weg!!
EGOBERICHT: Tygo (2 jaar en 4 maanden) zette net z'n ernie op de gang omdat ie stout was. Hij ging zingen terwijl tygo zei dat hij niet mocht zingen. Dus zegt ie: Ernie, naar de gang! (ik zeg dan dat hij tegen de muur moet staan) Dus hij terug naar ons, loopt ie weer terug naar de gang, pakt ie ernie en zet hem tegen de muur. Zegt ie: Ernie, tegen de muur! Na een paar seconden ging hij hem weer halen, sorry zeggen en een kusje.