ik zie nu pas dat het de witte costa is van babydump, die hebben wij ook! is jouw mannetje ook een halve dag zoet geweest met de commode? ik vond het een lust om (op afstand) te zien wij hebben het ook als voorlopige oplossing genomen omdat we nu bij mijn ouders inwonen tot onze bouw klaar is (begin 2011) ik vind het wel heel mooi en tijdloos die costa reeks!
zo dat is wel hoog.... als dat ding klopt dan... vaak zijn ze wel erg gevoelig en mag je bv al in iig niet praten tijdens het meten... ben benieuwd naar je uitslag vanmiddag.... sterkte... (en beterschap)
vk bezoek..... helemaal doorgemeten.... ijzer goed gestegen..... bloeddruk netjes... 2 kilo erbij (!)...en verder kleintje is gedraaid... (dacht het gisteren al te merken...) en ligt al een stukje ingedaald...!! Heb alleen ook minder goed nieuws..... mn baarmoedermond is verweekt en heb 1 cm ontsluiting nu.... (vorige keer zat alles dicht en konden ze er nog niet eens bij) mag dus nu helemaal niets meer doen.... als volgens haar woorden: "een kopje thee zetten en op de bank zitten"... moet zoveel mogelijk zitten en het liefst liggen...
Nou meid allereerst gefeliciteerd met het draaien van beebje! Maar jeetje doe je wel echt rustig nu! Zo ga jij de 42 weken echt niet halen .. Dus kopje thee en op de bank! (makkelijker gezegd als gedaan natuurlijk met 2 kids )
Dat is idd het positieve..... dat zei ze ook.... want ze kan er nu al bij..... (voor strippen)... dit omdat ik voor het toucheren zei dat ik hoopte de 42 niet vol te maken nu.... Had bij dochter trouwens 2cm op donderdag... en dinsdags bevallen.... Heb trouwens als een klein kind zitten janken bij de vk..... (niets voor mij.....)
wat goed dat jou baby ook gedraaid is seth! super! doe het wel rustig aan he meid, baby moet nog effe binnenblijven
oow das schrikken meid. Heel rustig aan dan maar, maar das lastig he als er al kids rond lopen. Ik kom hier echt niet aan alleen maar bankliggen toe zoals de vk het liefst heeft met een drukke peuter. Wel super dat uk gedraaid is zeg. Gefeli daarmee in ieder geval
Alles was goed gelukkig bij de vk. Geen eiwitten in mn urine en mn bloeddruk was ook weer acceptabel. Voor mijn doen wel hoog maar niet zo idioot als vanmorgen. Ze heeft mn buik ook nog ff onderzocht en die is overal heel pijnlijk en gevoelig. Ze vond me ook wel erg moeilijk lopen. Goed in de gaten houden, heel rustig aan doen wederom en ze heeft gezegd dat wat haar betreft de mogelijkheid er is om in week 38 of 39 al te proberen of ze me kunnen strippen zodat uk misschien wat eerder komt. Zoals ik me nu voel, graag zeg!!
Wat... nu al 1cm ontsluiting???? Is dat normaal en sturen ze je dan gewoon weer terug naar huis? Wel fijn dat je kleine is gedraaid!
He Mop! Af en toe mag je best lekker janken (ook al doe je het normaal niet ) al die hormonen en emoties! het is ook niet niks, al 2 kindjes, BI, een huishouden, hond en dan nog de rest.. soms wordt het je af en toe teveel Inderdaad niet onverstandig toch even je tas klaar te zetten en zeiltje op je bed te leggen Just in Case.. maar houd je vooral zoveel mogelijk rustig Dikke knuffel!
Nou voor jou in ieder geval ook fijn dat het je bloeddruk + urine goed zijn En inderdaad ook lekker dat de verloskundige in ieder geval meedenkt over eventueel eerder strippen! Tjeetje straks is iedereen hier ruimschoots bevallen en zit ik nog op de wachtbank als lijstsluiter hoop niet dat jullie me dan vergeten zijn
Tja wat moet ze anders..... resultaat van al die harde buiken..... en een lichaam wat heftiger op reageert, omdat het al 2 zwangerschappen meegemaakt heeft... Denk dat vk ook denkt dat een ziekenhuisopname me niet veel goed zal doen.... en denk dat ze gelijk heeft.... Wil gewoon bij mn kindjes zijn..... moet er niet aan denken...!!! denk dat het voor een hoop stress zou zorgen.... 1cm zegt trouwens niet dat ik NU al "aan t bevallen ben".....sommige lopen daar nog wel ff mee, maar wel dat ik ff moet zorgen voor zo min mogelijk harde buiken..... Al zou ik niet weten hoe.... want de laatste weken, is mn buik constant hard... en begint al bij het opstaan.... (had vanacht ook oefenweeen... dus tja).... We zien t wel.....
Ja hoor dat is normaal. Met 1 cm kun je weken rondlopen zonder dat er iets verder gebeurt. fijn dat alles verder goed was seth!
@seth... kan me voorstellen dat je even hebt gehuild, het is dan ook even schrikken en dat je nu helemaal niet mag doen... even 2 weken volhouden en dan mag je volgens mij weer een beetje normaal functioneren...laat de zorg van je kids en het h.h. aan je manntje over, meer kan je niets doen... @sann...gelukkig valt het wel mee met je bloeddruk en heb je geen eiwitten in je urine... de ass.. van de vk belde me net... ze hebben een afspraak gemaakt voor morgen om 9 uur in het ziekenhuis... Omdat me zoontje in week 35 is geboren en ik nu weer in week 35 zit wil ze me even extra controleren bij de gyn... ben er zelf wel blij mee dat ze er zelf over begon vorige week... wilde het zelf al maar durfde het niet te vragen... hopelijk maken ze een echo... kan ik me knul nog even zien in me buik voor ik beval...
Extra controle lijkt me dan idd nooit weg.....!! en keer extra spieken naar je kleintje ook niet trouwens... Veel succes/plezier morgen..... ga ik maar bankhangen....