@ pisum: gefeliciteerd met je 36 weken. @ dimple: ik heb oko de lichtbruine bopita. leuke box vind ik. lekker makkelijk ook op wieltjes @ sann: getver meid jij ook al zo'n rare dag gehad. is alles goed?
@ seth: jeetje meid een cm ontsluiting. das rap. doe maar voorzichtig. het zou fijn zijn als de kleine nog minstens 2 wken bleef zitten he. niet fijn dat je niks meer mag doen. ik heb vandaag hetzelfde advies gehad
EGO: ik heb vandaag van 9.30 tot 16.00 uur in het ziekenhuis gelegen en gezeten, omdat ik vannacht en vanmorgen bloed heb verloren. 2 keer aan ctg gelegen. 3 keer bloeddruk gemeten. urine gecontroleerd op eiwitten. bloed afgenomen en uitgebreid getest. een liggingsecho gehad en later nog een groeiecho gehad. we hebben superlang op de gyn moeten wachten. alles bleek met kleine fib in orde en met mij ook op mijn bloeddruk na. de onderdruk was veel te hoog in verhouding tot de bovendruk. alle 3 keren. mijn suikerwaardes zijn ook al de hele dag hoger dan de andere dagen en vanmiddag was ie echt te hoog ondanks insuline. nu mag ik van de gyn helemaal niets meer. pffffffffff. als ik weer bloed verlies of ik zie sterretjes of ik heb zelfs nog maar hoofdpijn (en dan geen migraine) dan moet ik gelijk weer bellen en naar het ziekenhuis komen. ik ben nu echt helemaal op. ik had vannacht nog geen 4 uur geslapen door de hooikoorts en heb sindsdien geen kans meer gehad om te slapen.
Ook al????? Nee, grapje, Wat fijn voor je! Alleen wel shit zeg, al ontsluiting.... doe jij het maar heeeeeeel rustig aan! (makkelijk gezegd als er nog 2 kids rondlopen... maar toch, proberen!) Hier nog geen draaier hoor! Heb vrijdag om 13.00 uur een draaipoging, als ze goed ligt, want zoals ze nu lag (hoofd omhoog, 1 voet omhoog, 1 omlaag en rug aan de achterkant) kan het niet eens. Maar nu moet ik dus vrijdag om 13.00 uur aan de CTG voor een half uur, om te kijken hoe ze het doet, dan maken ze echo om te kijken hoe ze precies ligt, dan krijg ik lichte weeenremmers via infuus, daarna gaan ze (VK en Gyn) de draaipoging doen en dan nog een half uur aan de CTG. Vriendlief zit in de nacht dus die gaat gelukkig wel mee, en Tygo breng ik naar m'n moeder, die mag dan daar blijven tot 's avonds zodat, als ik terug kom, een beetje rust heb.
Jeetje, wat een rotnieuws! Wel goed om te horen dat met de beeb alles goed is, alleen jammer van je bloeddruk en suiker... Rustig aan doen dan maar he? (proberen in ieder geval)
Ze vroeg of dat ze nog even mocht voelen en toen ze bezig was dacht, mmmm, dit dan een keer of 10 erger vrijdag... haha! Dus zie er niet echt tegen op, als het lukt is het fijn, maar ben wel blij dat vriendlief meegaat.
hoop dat je kleintje vrijdag opeens gedraaid blijkt....!!! duim, duim, duim..... ik voelde gisteren rechts in mn zij voetjes... en links in mn lies handjes.. (?) had toen echt het gevoel dat kleintje dus dwars lag.... nu lag het dus idd op de andere zij.... en hoofdje naar benee.... heb wel gevraagd of vk het zeker wist... (was nu een andere als vorige keer....) maar ze wist het zeker.... Fijn dat je vriend meekan!! tja tis heel verschillende wat je leest over die draaipogingen.... de ene vind het echt meevallen... de andere wat minder.... iig hoop dat kleintje draait.. of anders dat het meevalt....
@nathalie...ben je zenuwachtig voor de draaipoging... lijkt me zo eng... maar je hebt wel kans dat je dan normaal kan bevallen... hopelijk is het als nog niet nodig en is de baby van zelf gedraaid... ben zo zenuwachtig voor morgen... ik hoop zo dat ik geen ontsluiting heb... nog even ruim 2 weken volhouden baby
Echttttt super je kamertje Nathalie, en echt niet te zoet hoor... Je hebt veel wit er tegenover staan, dus valt het reuze mee. Ik vind het fris en super mooi!!! Dik compliment!!!!!
Net terug van VK en weer goedgekeurd. bloeddruk 110/65(6e x op rij) kleintje hoofdje naar beneden in bekken, hartslag 140 volgende afspraak: 9 augustus om 10.45
@Lola, een buik kan zeker behoorlijk groeien, hopelijk ook weer snel slinken. Mooie buik heb je hoor. @Vosje, ook al 36 weken, gefeliciteerd. @Blinky, ik vind het zeker een fijne bos, die is nu helemaal versierd met Beesies....Wup is bezig geweest En jeetje wat een lange dag heb je gehad zeg, hopelijk gaat het nu goed en hoeft je niet snel te bellen, lekker vroeg slapen vanavond. @Nathalie, wat een gedoe zeg zo'n draaipoging, hopelijk valt het allemaal mee en lukt het ook. @Ktje, das goed nieuws zeg, fijn hoor.
Zo, Wuppie opgehaald en daar had hij op ons verzoek toch maar weer een middagdutje gedaan en hij was eindelijk weer een stuk gezelliger (altijd nog wel streken, maar anders is het zo saai), we dachten dan gaat hij maar een uur later naar bed, ik hem in bad gedaan en hem nog naar beneden meegenomen, wilde hij tv kijken, mocht niet, wij wilden nieuws zien, toen zei hij uit zichzelf: ik wil naar bed. Dus Wup naar bed en ben nu benieuwd of we hem nog gaan horen. Heeft dus nog duidelijk een slaapje nodig smiddags.
Yep... lijkt mij een heel goed plan! En echt rustig aan doen meis, ik hoop echt voor je dat je kleintje tot 37 weken lekker blijft zitten, erna mag het komen.... Misschien wel een beetje opluchting voor je dat je geen 42 weken hoeft te dragen...... Dikke knuf meid... Liefs. Hadassa
@Karagoz: Een beetje zenuwachtig ben ik wel maar ja, als het lukt, is het toch fijn. Zo niet, dan niet en dan ga ik, als het mogelijk is, een stuitbevalling doen. Ik duim hier hard met je mee hoor, 2 weekjes nog blijven zitten beeb!! @Hadassa: Dankjewel meid! Ben er ook heel blij mee! Ben ook benieuwd naar de andere dingetjes die jij nog aan het maken bent, de rest ziet er zo leuk uit! Hoe is het met je man, z'n jetlag al te boven? @Dimple: Had je hem een tijdje geen middagslaapje laten doen? Toch grappig dat ie het zelf aangeeft he? Ik ga die kleine ook op bed gooien nu.