SEPTEMBER mama's 2010 DEEL 5 YEAH!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zijvandehoek, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Fijn dat het nu weer goed gaat met Jane en de meiden.. Zal behoorlijk schrikken zijn geweest.. Gelukkig dat de meiden er op tijd zijn uitgekomen.. Nu aansterken en flink groeien en dan lekker met paps en mams mee na huis..

We denken aan je Jane!

Slaap lekker allemaal..

2. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    oke het is weer zover.. kan weer niet slapen.. teveel last van maagzuur.. ik zit te janken op de bank weet even niet meer wat ik moet.. en ik ben ook maar op de bank gaan liggen omdat ik mijn vriend niet wakker wil maken die heeft nu al wat zware dagen ook achter de rug en heeft zijn slaap ook meer dan nodig...

drinken doet nu ook pijn ..
    ik wordt gewoon bang eigenlijk stom he..
    pff wat moet ik hier nou mee.. ik ga straks maar een ijsje eten en kijken of dat helpt..

sorry voor mijn ego berichtje

xxxxxxxxxxxxxx

3. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    nou ik ga toch maar proberen om in bed te liggen.. want alleen op de bank vind ik maar niks hahaha..

truste

xxxxxxxxx

4. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    nog iemand die niet kan slapen.. tot 4 uur heerlijk geslapen daarna niet meer... heb nog jeuk en daar wordt je gek van...

@jane, gelukkig begint het wat beter te gaan met jouw en de meiden... neem genoeg rust en dan komt de bv van zelf op gang, beterschap

5. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Blehhhh.. Hier ook al eentje wakker, ik heb de hele zwangerschap geen last van maagzuur gehad en vanaf dat ik gisteravond in bed lig, wordt het me er niet goed van..

Dus zit nu al aan mijn boterham met choco-pasta.. Leg me vanmiddag nog wel een uurtje..

Voor de rest iedereen lekker geslapen?

6. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Patricia, hopelijk ga je je nog wat beter voelen in de komende weken, sterkte

@Blinky, heerlijk zo'n broer en zus, wilde dat ik die ook had.

@Hadassa, bij jou ook alles weer spik en span, heerlijk

Hier waren wij ook al om 6.15 uur wakker, maar niet door de zwangerschap, wuppie vond dat de zon scheen en dat het tijd was om eruit te gaan. We hebben het nog kunnen rekken, maar niet meer geslapen.

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ all: goeiemorgen dames. ik ben er pas achter in de middag weer, want ik ga natuurlijk niet computeren als mijn zusje aan de poets is haha. iedereen een hele fijne dag en voor de dames die niet of slecht hebben geslapen hoop ik dat jullie nog ff een paar uurtjes kunnen pakker vandaag. groetjes en tot later xxx

8. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    je kan ook zeggen doe alles voor je. moet alleen nog even wachten, de kleine is er zo. laat je niet gek maken en hou je rustig want is de kleine er prijst hij je de hemel in .hij is ook vol zenuwe maar o zo trots .mannen kunnen zich slecht uiten en staan wel negen maanden langs de kant van een wonder gr teddyman

9. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    hoi hoi zo hoort het ook .helpen ik zelf doe ook niet anders .vind ik heel normaal heb nu zelf veel pijn ,heb nierstenen, en me nier is vergroot maar ik blijf zeggen mijn vrouw gaat voor. die draagd ons wondertje. ik doe er nu gewoon langer over maar wat heb ik er aan als de kleine tevroeg komt .ik kan pillen in nemen en dan kan ik het huis mooi doen.moet toch wat kinderkamer is al lang klaar en anders zijn er nog kleine dingen wat er bij komt

10. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    #3590 teddybeer86, 5 aug 2010
    Laatst bewerkt: 5 aug 2010
    ja hoor mag bij mij in de leer :D.mannen moeten ook dingen leren maar ik zeg wel een echte man laat zijn emotie,s zien en als het nodig is moet hij er staan ik sta altijd klaar voor mij vrouw huishouden heb ik vroeger al geleerd toen ik 9 was :D en maseren ook vind ze kriebbelen lekker.

11. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    als je haar spreekt wens haar vel sterkte

12. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Jinne: Hoe was je afspraak?
    Karagoz & Sabbe: Succes bij de afspraak vandaag!

@Jane: Hoop dat je je gauw wat beter voelt meid, zodat je snel bij de meisjes kan liggen!
    @Blinky & Hadassa: Lekkere poetsdag vandaag voor jullie. Goed delegeren he :)

Ik ga zo op visite bij een vriendinnetje van wie de dochter 2 wordt, Tygo heeft z'n boterhammetje bijna op. Dus ik zie jullie vanmiddag wel weer.

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Lieverd wat erg voor je! Ik zou willen dat ik wat voor je kon doen!
    Dikke knuffel.

Hoe gaat het nu?

14. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    #3594 teddybeer86, 5 aug 2010
    Laatst bewerkt: 5 aug 2010
    meide die slecht of niet slapen probeer zo nog te slapen ,en meide die zich niet lekker voelen sterkte en doe lekker rustig aan .
    en de gene die vandaag controle hebben succes.groetjes teddyman en groetjes van teddybeer:) oja ze is nu 33 weken zwanger:D

15. Seth

Seth Niet meer actief

Tjeetje....
    (weer een...??!!)

Sterkte patricia...

(lees snel verder..)

16. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ nathalie: ja hoor ik zal mijn best doen. maar poetsen kan mijn zusje wel hoor. hebben we van thuis uit al vroeg meegekregen.

gisteren is mijn nicht bevallen middels een ks. het is een dochtertje en ze heet Sam (in het engels). weer een familielid erbij en nu is haar zusje ook zwanger. leuk ee

17. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

goeie morgen :)

heb vannacht een heeeerlijke nacht gehad,veel last van maagzuur,ontzettende jeuk, hoofdpijn etc etc, dus ja het was weer eens een heerlijk nacht.

vandaag naar de gyn om kwart voor 12, we gaan toch proberen een datum te krijgen voor inleiden, maarja dat zal wel niet ... denk dat ik volgende week moet afwachten en ze dan zeggen kom morgen ofzo maar terug voor inleiden,

ach we zien het wel, hoop vandaag iig wel meer duidelijkheid te krijgen,

xxxx

18. Seth

Seth Niet meer actief

HI,
    Had hij niet ff zo'n band kunnen aanmeten....?
    mijne is toen door fysio aangemeten....
    het merk is Rafy's...

19. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Meid, dat hoop ik ook voor je! Anders moet je er gewoon op gaan staan hoor, dat ze je inplannen omdat het echt niet meer gaat!!! Ik kijk zo uit naar weer die vrolijke Mejojo.... die mis ik al een tijdje hoor! En dan te weten hoe het voor jou nu moet zijn. Wees duidelijk en ga ervoor! Laat je niet afschepen!!!

Dikke knuf,

Hadassa

20. Seth

Seth Niet meer actief

Sterkte..... en hopelijk werken de adviezen....en lukt het nog die weekjes...
    knuffel..

Deel Deze Pagina