SEPTEMBER mama's 2010 DEEL 5 YEAH!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zijvandehoek, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    oh my god.. hopelijk niet ernstig meid.. sterkte .. en laat je ons weten hoe het gaat met blinky-mama.

xxxxxxxxxxxxx

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Karagoz: vervelend weer die jeuk. Speelt het vooral 's nachts op? Succes bij de vk.
    @Amigo: heerlijk he dat maagzuur. NOT!
    @Dimple: fijn he die kleintjes die er uit willen als de zon schijnt. Gelukkig hier tegenwoordig rolluiken en sindsdien gaat het een stuk beter.
    @Blinky: super hoor dat je zus komt poetsen. Zulke mensen moet je koesteren. Gefeliciteerd met je achternichtje!
    @Teddyman: goed hoor dat je zo goed voor je vrouw zorgt ondanks je nierstenen. Daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen. Gefeli met de 33 weken!
    @Nathalie: veel plezier op de verjaardag.
    @Mejojo: bah joh weer zo'n prutnacht. Hoop voor je dat je een datum krijgt. Dan kan je er naar toe leven. Lijkt me heerlijk.
    @Seth: Lukt eht rustig aan doen een beetje? Al een beetje bijgekomen van de schrik? Kan me voorstellen dat je je druk maakt meis. Dikke knuffel voor jou. denk dat die osteo dat zelf niet deed een band aanmeten. Doe eht wel via internet en anders bel ik de fysio hier ff. Ow wat jouw man doet klinkt ook wel heel bekend. Mijne heeft misschien een nek en rughernia en als ik zeg dat ik zo moe ben of pijn heb dan krijg ik vaak als reactie ja ik ook. Grrr tis toch geen wedstrijd wie er zieliger is.
    @Zijvandehoek: haha ook al een tubbiefan daar. Ivy ligt ook lekker gevloerd op de bank te kijken. tubbies zijn hier heilig. Lekker ff naar de kapper. Moet ik ook nog ff doen als man weer thuis is.
    @Patricia: super zeg dat komkommer hielp. Zal ik ook s proberen.

Vannacht redelijk geslapen, alleen veel wakker geweest door de pijn in mn bekken. Man belde me gisteren dat zijn baas aan boord het neit verantwoord vindt dat hij aan boord is. Ondakns dat ie op aangepast werkbasis aan boord is is dat blijkbaar neit haalbaar en blijft ie lid van het brand en reddingsteam en daar is ie nu dus lichamelijk helemaal niet toe in staat. Gek geneog vraagt die berdrijfsarts maar geen gegevens op bij de neuroloog. Zn baas wil nu dus graag een brief van de neuroloog waarin hij bevestigd dat werken afgeraden wordt dus ik heb net gebeld met de secretaresse en wordt vanmiddag terug gebeld. Ze ging het overleggen. Ben heel benieuwd. als eht lukt wilden ze m morgen als ze weer in België zijn al van boord hebben. Heel ego:istisch zou ik dat echt heerlijk vinden dat er iemand anders op kan staan als Ivy weer s iets uitvreet. Nu als ze eits sloopt is het allang kapot voor ik s overeind ben zeg.
    Vandaag is mn verlof trouwens officieel in gegaan. Weer een mijlpaal.:)

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    oooow jee Blinky. hopelijk niet ernstig? Knuffel meid!

4. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Mama ging net naar de wc en Hij was net teruggekomen en zit aan tafel te eten. Mees komt naar hem toegelopen en wijst richting wc en zegt trots: "Mama"!
    "Ja", zegt Hij, "Daar is mama".
    Waarop Mees weer zegt: "Ts ts" en kwam mij begroeten cq laten schrikken. :D :D :D

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ow nee Toch!! Heeft ze iets?
    Dikke knuffel ik schrik me rot.

6. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ze zit nog vast in de auto en aan de zuurstof

7. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Ai Blinky, hoop dat het niet ernstig is.
    Sterkte :(

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    pffff hopelijk valt het mee. Sterkte meis

9. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Jeetje blinky wat erg!! :( waar is het gebeurd?

10. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    nou meiden ik ga even douchen samen met zoonlief en daarna gaan we even naar oma toe hij heeft daar een mega hijkraan en daar wil hij graag mee spelen ..

ik kom straks nog even kijken ...

blinky heel veel sterkte meis..

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    zo, ff Ivy op bed gelegd. Hopelijk gaat ze even slapen.

12. Seth

Seth Niet meer actief

Blinky
    ieeek... gatver...
    hoe'st met haar?
    oei... zit nog in de auto... :(
    sterkte... en duim voor jullie... X

Sann
    Wat werken ze weer lekker langs elkaar heen....
    bedrijfsarts wil dit.... baas vindt dat....
    beetje ego mag je wel zijn....
    Kan jouw bed hoofdeinde overeind??
    Tis ff wennen hoor... maar scheelt wel wat met
    de pijn.. (iig hier..)

zijvandhoek
    hahahahahaha.... humor van zn moeder.. :)

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    bedhoofdeinde staat hier idd al een stuk omhoog.

14. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Sterkte Blinky!

15. Seth

Seth Niet meer actief

tja... het werkt ook allemaal maar even....

heb hier verder ook geen oplossing meer......
    Weet t zelf ook niet meer: hoe ik moet liggen.... al probeer ik elke keer wat anders te verzinnen....

Vannacht heb ik trouwens bijna 4 uur (!!) onafgebroken geslapen.... tja op geven moment ben je zo uitgeput... dat je wel een keer wat doorslaapt....

Heb jij/jullie dat ook... dat je sóchtends al uitkijkt naar de middag.. in de hoop dat je dan ff kan liggen/slapen.....

En dan in de middag weer naar de avond...... maar dan lig je sávonds in bed.... en doet het liggen zeer... en werkt buik niet mee... en denk je..
    wellicht kan ik beter beneden gaan zitten.... ;)

pfffff

16. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    er zat een vriendin van me bij haar in de auto die is 23 weken zwanger. ze heeft een grote hoofdwond, maar met haar en de baby gaat het geloof ik wel goed. mijn moeder zijn ze nu aan het onderzoeken in het zh

17. Seth

Seth Niet meer actief

....... :(
    Gelukkig is het goed met de baby..... en met vriendin....

hopelijk komt je moeder er ook "schadevrij" uit.... al zal de schrik er bij haar (EN JULLIE!!) goed inzitten.....

knuffel....
    (en makkelijk gezegd, probeer jij je ook rustig te houden!!)

18. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ben weer terug van de verloskundige...

ik mag de komende 2 weken geen wasgoed ophangen en niet stofzuigen daarna mag ik weer als een gek te keer gaan in huis...

Hartje hebben we weer gehoord en als de baby zo door blijft groeien wordt de baby minstens 3,5 kilo met 40 weken...:D

maandag had ik bloed geprikt voor me hb, dagcurver en vitamine d. Hebben ze bij star een fout gemaakt...

Mijn hb was 6 (te laag dus ik slik nu ijzer tabletten)
    de dagcurver hebben ze maar 2 uitslagen van
    8.00 (nuchter) 4.9
    11.30 6.1
    13.30 hadden ze geen uitslag van, op het forumulier stond geen bloed ontvangen terwijl ik wel heb geprikt. De vk was boos en de ass. heeft star gebelt en ze zouden naar mijn bloed gaan zoeken... maar ik hoef niet nog een dagcurver want de andere 2 waren goed...

de vitamine d hebben ze niet onderzocht terwijl dat wel moest en ze hebben andere dingen onderzocht terwijl dat niet nodig was... ze onderzoeken dingen dat niet nodig is maar wat wel nodig is doen ze niet... kan een klacht in dienen maar wat schiet ik daar mee op...niets... dus ik laat het zo...

@blinky...jeetje dat is schrikken meid, hopelijk is alles goed met ze...

19. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    zwaai terug naar pisum

*zwaai*

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ga proberen wat te gaan slapen op de bank... val bijna om van de slaap...

Deel Deze Pagina