hey meiden, pfff vanavond om 19.20 u weer bij die verschrikkelijke vervang gyn , mannelijk en tussen 60 en 70 .... brrrrrr hoop maar dat mijn makkertje wat gegroeid is want vond precies dat hij vorige week niet zo heel veel bijgekomen was... hoeveel wogen jullie kindjes stipt 35 weken voor diegene die al zo ver zijn ????
Ik lees nu pas dat jane bevallen is! Heel veel geluk met je 2 dames meid! pfff ik ben zoooo moe de laatste tijd, ik heb gewoon echt de puf niet alles te lezen. Hopelijk gaat het verder goed met iedereen. Ik las dat Sann erge BI heeft? Sterkte meid! Gaan ze je eerder inleiden?
onze meid woog 2.300 kg vorige week met 34w3d groetjes! @blinky: hopelijk gaat alles ondertussen goed met je moeder - en gelukkig heeft je vriendin (en haar babytje) ook niets! schrikken zeg! @ all: ik lees straks deftig bij heb er nu de fut niet voor
ook op het rustbankje.... succes... ik zou (= mijn ervaring) beter floradix gebruiken dan ijzertabletten... bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik ijzertabletten (fero... nogwat... net rode smarties), maar ijzer daalde door...en kon niet naar het toilet... met floradix stijgt het veel beter (iig hier) en heeft geen nare bijwerkingen.... ben laatste 2 weken... 0,8 gestegen dankzij floradix lekker zooitje gemaakt bij starr...
die tabletten bedoelde ik dus... die heb ik...rode smarties... nu hopen dat me man het stofzuigen wilt over nemen, wasgoed ophangen doet hij al sinds deze week... stofzuigen is neit zijn ding en vergeet ook veel plekken om te stofzuigen... even 2 weken een hand voor mijn ogen houden en niet gaan stressen dan maar...
had de tekst veranderd... want had het verkeerd geplakt... die rode smarties had ik dus eerste zwangerschap en hielpen niets.... behalve dat het de boel verstopte... floradix is natuurlijk... en een drankje...
Yip, die had ik dus ook..... nouja je moet zelf maar kijken... (of overleggen...) maar als je TE veel nadelen hebt.... en te weinig voordeel, weet je iig dat er nog een optie is..... weet niet hoe je stoelgang nu is..... ennuhhh oja.. niet schrikken als je ontlasting zwart is.... komt van die pillen..
@Blinky: wat een schrik meid. Gelukkig datg het met je vriendin en de baby goed gaat. Al wat van je moeder gehoord? @Karagoz: ook al in de ruststand dus. Wat een zooitje bij dat lab dan zeg. Slechte zaak. maar goed, gelukkig was je suiker verder goed. @Seth: ik ken het dat uitkijken naar dat de dag verder opschiet. Kijk er momenteel ook hoe erg ik dat ook vind naar uit dat het weer bedtijd voor mn dochter is. Vind het zo zwaar met haar in mn eentje zijn nu met die BI en zere buik. Pffff, ivy ligt al voor de tweede keer op bed vandaag en weer wil ze niet gaan slapen. Heb hartstikke last van mn buik dus wil zo graag ff wat rust in de keet. Zo mezelf maar ff de trap op slepen om haar weer te tackelen.
mijn stoelgang is nu goed en zwarte ontlasting ben i kwel gewend bij de oudere mensen in het verpleeghuis... kijk het even aan voor 2 weken als het niet werkt dan vraag ik andere aan
vriendin heeft een flinke wond in hoor voorhoofd, want ze is met haar hoofd tegen de voorruit geslagen. ze hebben nu als het goed is de glasscherven uit haar hoofd gehaald. Mijn moeder wordt opgenomen op de ic. ze heeft haar borstbeen gebroken. dat is linke soep al heeft ze nu geen beschadigingen aan longen en hart. maar ze wordt nu dus ook heel streng onder controle gehouden op ic. het kan heel gemakkelijk fout gaan natuurlijk. ik hoop dat we straks nog ff naar haar toe kunnen, iig voor het slapen vanavond. anders zal ik weinig rust hebben. ik krijg net telefoon dat vriendin met haar moeder naar huis mag. de kleine is in orde en zijzelf heeft een flinke hersenschudding dus moet elke 3 uur worden gewekt. ze voelt zich super schuldig, omdat mijn moeder haar naar de vk ging brengen toen het gebeurde. maar ja daar kan zij natuurlijk niks aan doen. ze zijn op een busje ingereden met 80 km per uur die plotseing de weg overstak. dan is er geen houden aan. ik denk dat mijn moeder nu echt NOOIT meer achter het stuur stapt. ze rijdt sinds een paar weken weer zelf en heeft 2 weken geleden deze auto gekocht en die is nu total-loss. nu hebben mijn ouders dus geen auto meer en mijn vader kan niet meer rijden ivm ms. wat een ellende. mag het mijn ouders nu eindelijk eens een keer goed gaan????
ach ja... er zijn ergere dingen in de wereld denk ik dan... hopelijk kan je wat rusten want dit is ook niets..
ik wens jullie alle sterkte lieverd..als ik iets voor je kan doen ik kom wel bij je zitten als jeje kut voelt hoor
jeetje meis...veel sterkte voor je moeder... ze zal de schrik goed hebben gehad en nu het zo lekker ging heeft ze denk ik weer tijd nodig om achter het stuur te gaan.. maar goed dat is neit het belangrijkste... je moeder leeft nog dat is belangrijk...dikke knuff