SEPTEMBER mama's 2010 DEEL 5 YEAH!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zijvandehoek, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Maar lieve vrouwen ... Zij gaat NU kappen.
    Ik stort in bonken (uitdrukking, die veel van jullie waarschijnlijk niet kennen. Voor mij een heel bekende). Denk wel dat jullie begrijpen, dat ik ONTZETTEND moe ben en lekker op ons waterbed ga liggen.

YEAH

Patriciak: Succes met je komkommers vannacht :) (moest het even zeggen. Ben erg blij voor je, but klinkt ook erg funny :p).

En andere meiden ... hoop dat jullie goed slapen.

SLaap lekker én morgen gezond weer op!
    Kus

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @sann... lekker dat je moeder je huisje heeft schoon gemaakt... geniet er van... rust verder goed uit meid... je hebt nog een tijdje te gaan...

ben eindelijk weer thuis, lekker gedouched en even bankhangen... ga zo lekker naar mijn bed... hopelijk slaap ik weer zo lekker als vannacht...

je mag 2 paracetamol per 6 uur in nemen...als ik goed heb op gelet op de verpakking...

de mac was lekker... had een happymael voor me zoontje en voor mij een milshake... maar me zoontje heeft maar de helft op gegeten dus kon weer de rest zelf op eten...

zondag weer 35 weken en de baby zit nog steeds in me buik... hoop zo dat ik de 37 weken ga halen... ben best wel een beetje gestress van wege me vorige zwangerschap. maar geniet er ook wel van hoor...

3. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    slaap lekker zijvandehoek

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik ben veel in de buurt van Tilburg maar woon in Son ;)

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ehh.... slapen.... :(wat is dat:(

haha maar indd nog 3 nachtjes :D:D:D:D:D:D

6. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Bedankt meid!! Fijn dat jullie allemaal zo meeleven.

*zegt zei die nu echt zo in d'r bed gaat*

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik ga me bed op zoeken...

slaap lekker meiden

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Nathalie en zijvandehoek slaap lekker!

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik ga ook mn bedje in. slaap lekker allemaal.

10. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ seth: ik heb eens tijdens de zwangerschap 6x 500 mgr voorgeschreven gekregen. dat houdt in 3x daags 2 van 500 mgr. ik vind het zelf wel veel, maar dit schijnt geen kwaad te kunnen

11. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    slaap lekker meiden
    xxx

12. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Sann, mijn man heeft wel een hobby, maar das dezelfde als die ik heb, we hebben elkaar daar leren kennen, we zijn marchal op het circuit in Zandvoort.
    En dat in het zkh klinkt zeker goed.
    Toch fijn dat er even is gestofzuigd(zogen??:()

@Zij, als ik het puinruimen op zolder aan mannetje alleen overlaat komt het nog niet goed, dus moet er wel bij zijn. Heb hem ook eindelijk zoveer, hij wil het washok ernaast opruimen, staat voor ruim de helft vol met rotzooi zoals gereedschap en materialen, dus voor hij daaraan begint moet hij toch ruimte hebben op de zolderkamer.
    Misschien gaan we toch nog naar madurodam, is dat eigenlijk groot?
    Klinkt goed 'wijze dames' :D:D

Slaap lekker iedereen, hopelijk geen nachtelijke onderonsjes meer, alhoewel het wel gezelliger is dan alleen wakker zijn. Ik ga ook zo slapen denk ik maar.

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Lieverds ik duik ook mijn bedje in! Tot morgen of vannacht ;)

14. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    welterusten

15. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Meiden heb wat geschreven bij het tweelingtopic, kan helaas niet veel met het internet hier dus als jullie daar wat willen lezen dan moeten jullie daar even kijken. Probeer straks als alles beter gaat beetje bij te lezen en meer te schrijven, een dag met verzorgen/kolven in het zkh gaat snel voorbij en is erg belastend. Best vermoeiend dus hou jullie kleintjes lekker zo lang mogelijk binnen.

16. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    goeiemorgen meiden!

hier een beroerde nacht.. pff ben dan maar opgestaan om 6u.. rugpijn en ongelofelijk veel pijn aan men bekken.. deze nacht telkens als ik van linker naar rechterzij (of omgekeerd) wou draaien kraakte mijn bekken alsof het uiteen ging springen.. herkenbaar?

ik hoop niet dat dat nog 5 weken zo blijft :(

ik ga maar wat surfen.. vriendlief zal voor 9-10u zijn oogjes wel nog niet opendoen... laat hem nog maar wat slapen, binnenkort is de rust voorgoed voorbij ;)

17. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

goeiemorgen,

hier ook een beroerde nacht ( what else is new....)

de hele nacht last gehad van pijnlijke harde buiken, bah.

zoonlief was ook weer om half 6 wakker, helemaal nat, no way dat hij na een schone luier dus weer ging slapen....

zo maar eens even onder de douche.

oja.... NOG 2 NACHTJES :D:D

18. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    goedemorgen meiden,

hier weer een GOEIE nacht gehad.. de komkommer werkt echt hahaha
    wel vroeg wakker omdat zoonlief om 7 uur bij me bed stond.. en vriendlief druk bezig was met aankleden enzo want die moet nog even werken ..
    maar ja ik ging er vrolijk uit omdat ik nergens last van heb gehad.. alleen een nare droom.. weer zo`n droom dat vriendlief vreemdgaat alleen deze droom was een beetje te echt.. hahaha..

straks gaan we even snel boodschappen doen en dan bij de opa en oma van vriendlief op visite want die zijn (?)jaar getrouwd dan weer naar huis zoonlief wegbrengen en dan vrijgezellenfeest van vriendlief zijn moeder en nieuwe aanstaande man..

dus ik zal er niet veel zijn vandaag..

ik ga nu even alles proberen bij te lezen enzoveel mogelijk proberen te reageren..

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

19. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    oke hetterug lezen lukt niet .. zoonlief is een beetje aan het vervelen..pfff ga maar even me kind zoet houden en zo lekker onder de douche gooien hahaha..

spreek jullie later

dikke kus!!

20. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Lola en Mejojo, toch weer jammer van die beroerde nachten.

@Particia, grappig dat die komkommer toch zo goed helpt.

Hier wel een redelijk goede nacht gehad (sorry), tuurlijk eruit gemoeten voor de wc, maar we hebben gister de poten eronder gezet (manlief dus;)) en het eruit gaan gaat een stuk minder pijnlijk.
    Vanmorgen om 6.30 paniek in de kamer naast ons, wup kreeg zijn luier niet uit om op zijn potje te plassen, en daarna wilde hij dus niet meer slapen en kon ik het dus ook helaas niet meer.
    En natuurlijk pijn in mijn kop. Ga vandaag ook toch maar eens wat meer paracetamolletjes slikken, kreeg allemaal waanideeen over bloedproppen in mijn hoofd (pijn zit constant op dezelfde plek) en paracetamol verdunt het bloed ook.

Deel Deze Pagina