Ga vandaag maar eens naar de Babydump in Roosendaal, kwam er gisteren achter dat de molton van het oude ledikantje ikea formaat is en dus niet past, scheelt toch best veel. En heb nog wat laatste dingetjes nodig, en ben al bij Prenatal in Breda geweest en in Tilburg bij Van Asten, Babydump was alweer een tijdje geleden. Helaas bestaat Aktiebaby in Breda niet meer, kende iemand dat?
ik snap best dat je het er over wil hebben. is normaal zeker nu, sterkte en gooi het er uit is niet niks ,wat er nu gebeurd sterkte teddy man en teddybeer
nou wij ook niet echt wij wonen in olst . maar rij veel waar ik teddyman vandaan, kom wateringen wonen me ouders dus rij veel
Grrr, xit ik een heel verhaal te typen, klikt Ivy m weg. Opnieuw maar weer. Hier ook een slechte nacht gehad door buikpijn en bekkenpijn. Straks maar ff gelijk met mn meissie gaan liggen. @Patricia: haha een gat in de markt voor zwangeren die komkommers. Veel plezier met het feest vandaag @Mejojo: jippieeee nog maar 2 nachtjes. Ben stiekem wel jaloers zeg. @Jane: fijn weer wat van je te horen. klinkt alsof het best geod gaat daar allemaal op het geel worden na. Knap hoor dat je kleine meisjes het zo goed doen. Kan me goed voorstellen dat de dag omvliegt en het heel vermoeiend is. @Dimple: oei das wel paniek als je nodig meot en dan die stomme luier niet uit krijgt. Veel plezier bij de babydump. Kom vaak bij die in Roosendaal. ik ken de aktiebaby wel ja, jammer dat ie weg is. Volgens mij vergeet ik nu mensen die er net wel bij stonden. Sorry als ik je vergeten ben
Ja klinkt goed he 'ons wijze vrouwen', Dimple Hier ook best goed geslapen. Wel twee maal eruit voor het plassen en één maal voor Mees vanmorgen vroeg. Straks vertrekken we weer naar mijn ouders. Mijn papa en de papa van Mees gaan dus werken aan het hekwerk voor Mees zijn halfhoogslaper. Moet toch ff iets veiliger gemaakt worden voor hij erin mag slapen. Volgende weekend slaapt hij er ZEKER in. YEAH
Goedemorgen! @ZIJ: Gefeliciteerd! Spannend dat Mees volgende week al in z'n grote bed gaat. @Dimple: M'n schoonzus en ik hebben bij de eerste alles bij aktiebaby gehaald (zij was 3 maanden na mij uitgerekend): Kinderkamers, quinny, matras, box, wipper. Het waren hele aardige en kundige verkopers en een fijne winkel. Alleen jammer van de trap. @Patricia: Echt een uitvinding die komkommers! Fijn dat je een goede nacht hebt gehad. Dat is ook nog een leuk verhaal: Bij mijn vriend zijn ze met z'n 4en thuis. Jongste broertje is nog alleen, dan komt mijn vriend, zijn zus en nog een oudste broer. Tygo was een cadeautje ) ) en dus onverwacht, maar ook het eerste kleinkind (aan beide zijden). Vervolgens komt m'n schoonzusje 3 maanden later met het nieuws dat hun ook in verwachting zijn van de eerste en nog eens 2 maanden later zijn broer van de eerste! Dus 3 kindjes op 5 maanden tijd, m'n schoonouders wisten niet wat hun overkwam (positieve zin) En nu ben ik september uitgerekend van deze kleine smurf, zijn broer 3 december van de tweede en zijn zus (officieel 31 januari) zwanger van een tweeling! Weer op 5 maanden tijd, maar nu dus 4 kids! Echt een leuk verhaal, straks gewoon 7 kids rondlopen. Ga zo vriendlief wakker maken en dan over een uurtje Tygo wegbrengen en op naar Utrecht. Fijne weekend allemaal!
goedemorgen... @patricia...fijn meid dat je goed heb geslapen met de komkommers...succes met je dingen vandaag... @nathalie...hebben jullie geplant van... kom we gaan met z´n alle zwanger zijn en in 5 maanden tijd even voor uitbereiding zorgen...hahahah... maar wel leuk... zal druk worden voor de opas en omas... vannacht goed geslapen.. gelukkig, wel er uit geweest voor een plaspause maar ik sliep gelijk weer... heerlijk... ik had gisteren even een discussie met me man... hij was in gesprek met mijn moeder in turkiye dis in september weer tuerg komen... ze vroeg hoe het met mij ging en de zwangerschap... me man vertellen dat we veel onderzoeken hadden, afspraken en dat ik bang ben om vroeg te bevallen... etc. etc.. Na het gesprek vroeg ik wat ze allemaal zei over de zwangerschap.. Ze zei dat ze hoopt dat ik pas beval als zij weer terug is dat is op 13 september... Ik zei toen dat ik juist wel hoo pdat ik dan wel bevallen ben. Me man vroeg waarom.. Ik zei dat ik de eerste 2 dagen niemand wil zien, wil rusten, genieten dat we een baby hebben gekregen en me concentreren om de bv. Zegt hij... maar me meoder gaat alleen maar zitten, de baby vast houden, zorgen voor ons andere zoontje en eventueel koken... Ik zei dat jij gewoon gaat koken en voor T gaat zorgen. Ik wil niemand zien of horen de eerste 2 dagen, vorige keer was je er wel mee eens en waarom nu in eens niet... Zegt hij dat het gewoon niet kan... In de turkse cultuur kan dat ook niet want dan ben je onrespectvol tegen over andere om later door te geven dat er een baby is geboren, maar dan komen ze gelijk bij me deur om met alles te bemoeien, de baby gelijk vast houden etc. etc. en dat wil ik niet. Ben net bevallen en heb gelijk mensen om me heen... Me man zegt dat zijn moeder zich niet mee gaat bemoeien zoals bij de eerste keer omdat het toen me eerste kind was en "niets" wist over de verzorging van een baby... en nu wel volgens hem... Ik moet het eerst nog zien dan pas geloven... Ik wil het gewoon niet klaar... volgende dag zijn ze van harte welkom... punt
Als jou gevoel zo is, moet je je daar aan houden meid! Anders voel je je dadelijk helemaal niet fijn in je kraamtijd. Jullie moeten gewoon even wennen om nu met z'n vieren te zijn en daar ook samen van genieten. Dat de rest een dagje later komt, so what? Ze kunnen de komende 18 jaar nog komen helpen
volgens mij ben je al geaccepteerd Hallo meiden!! Wij gaan zo nog even de laatste kleren halen voor mij eindelijk, volgende week voor het gebkaartje gaan, tenminste hoe wij de tekst willen enz... Voel me nog altijd niet zoals het moet maar zal wel loslopen!! Nog even!!
Zo, daar was ik weer, vanochtend even naar de winkie rommelmarkt geweest ( winkiestad is dat de kinderen de hele week hutten/forten bouwen en aan het eind van de week hun speelgoed mogen verkopen) Daarna proberen te slapen, niet echt geslaagd bah. @patricia,fijn dat de komkommers werken meid, het is je gegund dat je snachts lekker kunt slapen,ben lichtelijk wat jaloers zou ook graag wat willen slapen, maargoed als het goed is nog 2 nachtjes en daarna slaap ik wel weer ( tenminste was bij zoonlief wel zo dat ik meteen weer als een roosje sliep) @dimple, veel plezier bij baby-dump @zvdh, jeeeej 34 weken @sann, meid jou gun ik het toch ook zo.. om gewoon een keer een nachtje rust te krijgen dat je er iig wel eventjes tegenaan kunt L hopelijk kun je vandaag nog wat bij slapen/rusten @blinky, gefeliciteerd met de 33 weken @karagoz, meid het is jou bevalling !!! je moet het doen zoals jij het wil, en als jij 2 dagen niemand wil horen of zien of jou man dat maar gewoon goed te vinden hoor ! dit was jullie plan en daar kun je je maar beter aan proberen te houden zover dat mogelijk is, zometeen krijg je er spijt van en wie weet is dit je laatste en je kunt het dan gewoon nooit over doen, luister naar je gevoel,