Kan ik me voorstellen hoor meid! Maar het viel me inderdaad op dat het vanaf jou kant wat stiller was .. die steken vanonder heb ik ook en klinkt inderdaad als indalingsweeen .. ik heb gelukkig al ene referentiekader Kan me voorstellen dat je meer bezig bent met de bevalling. Heb ik nu ook alleen inderdaad niet zozeer dat ik het eng vind maar dat had ik bij sepp zeker wel! Tja advies heb ik niet voor je.. het komt zoals het komt en echt waar JE KUNT HET!! Dat is wat ik wel geleerd heb van mijn bevalling Ik hoef inderdaad nog maar 2 weken te werken! Heerlijkl! Ik ben echt aan mijn "rust" toe alleen zal ik inderdaad met een dubbel gevoel vertrekken.. Het is toch vreemd na 3 jaar en vooral omdat ik niet zelf de keuze heb gemaakt maar ja moet zeggen dat ik nu vooral denk ik aan mijn verlof .. Het zal nog wel even moeilijk worden de laatste 2 dagen.. op woensdag heb ik namelijk mijn afscheids borrel (uhhh alcohol vrije kinderchampagne voor mij dan ) en vrijdag mijn laatste dag pffff nou n og maar even niet aan denken.. Strijk ze! En fijne avond verder
hahaha ja ik begrijp precies wat je bedoeld! En ik deel je mening! Ben dus normaal echt van het stoere maar op één of andere manier trok dit me nu dus echt heel erg aan waarom joost mag het weten.. maar het voelt zo prettig zo de kamer! Ik zal snel even foto's maken van de rest van de kamer! Ben er echt best trots op!
Ik wil hier eigenlijk iets schrijven..... maaruhhhh tis zo uhhh genant.... dat zelfs ik ff achter mn oren krabbel en denk.... uhhh kan ik dat wel plaatsen....
nou komt ie..... Sta ik net me onder de douche te scheren.... en vraag ik aan vriend of hij ff wil kijken of ik alles geraakt had.... eerste wat ie zegt: Soooo wat heb jij een dikke muts nu....! (terwijl hij hem gisteren nog gezien had...) Zeg ik tegen hem, nou moet ik je een plaatje laten zien die ik van de week op internet tegen kwam..... toen ik aan t googlen was.... dus ik laat het plaatje zien... (zie link) zegt ie... nou dat scheelt niet veel..... maakte wel ff een grapje, dat ie straks nog aan de muts kan zien, hoever de ontsluiting is..... Heb sowieso laatste 2 dagen... een wat gloeiend gevoel daar... (?) o hier de link..... maaruhh niet schrikken hoor... ennuhhh ff voor de duidelijkheid hahahaha ik ben het niet.... Bevalling - Wikipedia
sorry dames, ik lees wel mee maar er blijft niks hangen. Ivy isw eht boven al 2,5 uur lang helemaal kwijt en krijst en krijst en krijst. Ik word er gek van inmiddels. Ben al 4 keer boven geweest, terwijl traplopen zo'n zeer doet. Nu de laatste keer maar s boos geworden. Kijken of dat helpt. t krijsen is nu zielig snikken geworden. pfff, nog erger, voel ik me nog schuldig ook zeg
hihihi seth Geweldig die reactie van je man. Die van mij is er momenteel al een paar weken 'bang' van en roept dat hij 'het heuveltje niet meer kan beklimmen' vanwege de baby.
ok duidelijk!!!! Hahahahaha Nou kan je gelijk vertellen dat "het" hier ook begint te "groeien" Maar nog niet zo heftig als op het plaatje hoor
Als naar boven gaan niet helpt.... gewoon laten gaan hoor.... al is het zwaar frusterend.... weet hoe het is..... , maar elke keer als je naar boven gaat, wordt het alleen maar erger... iig hier wel....