SEPTEMBER mama's 2010 DEEL 5 YEAH!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zijvandehoek, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    ;) gad ik de vorige keer al een klein beetje in de gaten :D

2. Seth

Seth Niet meer actief

Wij wilden sowieso niet "bergbeklimmen" vanwege de ontsluiting.... maar gisteren was de druk toch wat te hoog.... en aangezien ze altijd zeggen dat het geen kwaad kan tot de vliezen breken.....

al was ik achteraf wel ff bang,..... (pffffff).....

3. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    ahhhh frustrerend en heel herkenbaar! Tja meid lastig.. hier is het toch meestal laten huilen op een gegeven moment maar 2.5 uur is wel vrij lang.. Heb je zelf het gevoel dat er iets maar haar aan de hand is, of is het uitproberen? Misschien ene fles melk? Helpt hier ook nog weleens :)

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    wow wist ik niet dat de boel zo opzette

5. Seth

Seth Niet meer actief

nouja was toen helemaal opgeblazen,... dus dacht dat het het gevoel was van vocht ofzo.... wist niet dat het met verweken/ontsluiting enzo te maken had....
    weet wel dat ik soms gewoon een "slaapmuts" had....

moet zeggen dat deze zwangerschap toch echt heel anders is als de andere 2..... echt vreemd.....
    nouja ze zeggen niet voor niets dat elke zwangerschap anders is....

6. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    hahahahahaa :D had man hier de vorige zwangerschap wel maar nu "jammer"genoeg niet ;)

7. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Kan ik me wel voorstellen met al wat ontsluiting ..

8. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Hier de vorige keer juist niet en nu wel :(

9. Seth

Seth Niet meer actief

hier hebben we eerste keer tot het einde echt als konijnen doorgehopt..... de bevalling kwam ook op gang uurtje naar het hoppen...
    Maakte toen geintje dat ik nu snap waar dat vruchtwater voor is...om eerst de uitgang ff door te spoelen.... :D

bij de tweede hadden we ff pauze op het einde...(vriendlief vond het opeens eng omdat ik zover overtijd liep... maarja... had zelf zoiets van.... "komt u maar" (letterlijk en figuurlijk) want misschien zet het wel wat ingang.....
    nou helemaal niet....

Nu vinden vriendlief en ik het eng, vanwege de ontsluiting en ik nu nog niet het extra zetje wil geven..... (na die 37 maakt t niet meer uit) maarja soms is het moeilijk in de hand te houden... (hahahaha ook letterlijk en figuurlijk..)

10. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ja kan me voorstellen dat je er nu even huiverig voor bent.

Ach.. ik heb er zelf ook niet meer zo'n zin in.
    Het is meer een circusact als dat we er echt nog plezier uit halen hahaha

11. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Hier begint het echt een beetje zeer te doen aan de binnenkant zeg maar :) als het OVER gevoelig is snap je :(

12. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    ;) herkenbaar .. pff buik zit echt behoorlijk in de weg

13. Seth

Seth Niet meer actief

nou lag hier heel veel aan welk standje.... (niet dat er nog veel mogelijkheden waren...)
    gisteren had ik er geen last van..... maar daarvoor deed het ook echt zeer.....

moet ook zeggen dat ik uhhhh meer tijd nodig heb om warm te lopen...ennuhhh vaak is het achteraf beetje teleurstellend.....
    (ligt niet aan vriend... )

maar heb vanalles in gedachte... werkt het lichaam niet mee.... doet het zeer.... of je kan niet doen wat je wil doen....
    klaarkomen zit er al tijden niet meer in.... dus tja.....

heb gisteren vooral genoten van het knuffelen...want na al dat gesnauw tegen elkaar.... was dat wel ff nodig.... :D

(wat flap ik er weer alles uit..... nouja..)

14. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Ten eerste GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JE DOCHTER MEJOJO :D :D :D
    Ik wacht het verhaal wel af, maar ben wel benieuwd, of staat dat ook al op Hyves vermeldt?

Aparte en prachtige naam vind ik het ;)

15. Seth

Seth Niet meer actief

zijvandehoek....
    Nee staat niet op hyves.... ennuhhh.... anders hoor je het wel...buddy...
    goed...? :)

16. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Ja dat is het dus precies bij mij ook .. heb wel zin enzo maar ik wil van alles wat niet meer kan en het gevoel is ook gewoon niet wat het geweest is zeg maar ;) dus dan knap ik halverwege eigenlijk een soort van af :) verwijnt de zin als sneeuw voor de zon en klaarkomen tja even leuk maar die harde buiken erna No THanks

Maar idd voor het knuffelen zou je het eigenlijk wel moeten doen ;) hier zijn mede dankzij mijn hormonen af en toe de spanningen ook te snijden ;)

17. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Mama van Sepp: wat een ZOETE kamer ;)
    Het ziet er goed verzorgd uit!

Seth: Zo heej, dat is nog eens een pruim :p
    Wist ik ook niet trouwens en eh ... ik zal van de week even een spiegel erbij pakken. En mijn maaibeurt moet ook nog gebeuren!
    Zal Hijvandehoek van de week meteen even aanklampen, als Mees ligt te slapen :D

En eh ... ik denk dat je de 40 weken nog wel eens gaat halen hoor.

Sann: De verhalen gelezen, maar het verhaal van Seth vergeten zijn :p hihi lijkt mij sterk hihi.

Blinky: Jeuj, dat is wel even een klapper geweest zeg.
    But dames met een snelheid van al 50 km per uur kan je al goed gekreukt zitten hoor.
    Blinky, ik hoop dat het snel wat beter zal gaan met je moeder.
    Wat zal zij geschrokken zijn en een pijn hebben 'gehad'.
    Sterkte ermee.

Met de zwangerschap van Mees dacht ik ook wel een maand te vroeg te gaan bevallen. Toch werd het 42 weken precies.
    Nu heb ik ook het gevoel eerder te moeten bevallen en ik hoop nog steeds dat het de 40 weken worden.

En eh ... eng blijft het wel vind ik hoor.
    Of ik nu een ks krijg of een natuurlijke bevalling. Zit er beide niet echt op te wachten.
    Ks, weet ik en liever niet, dat weet men nu wel. En de natuurlijke bevalling MOET ik zonder ruggenprik doen, want die mag ik niet i.v.m. mijn fraxiparine die ik al elke dag prik.

Nou ja ik wacht het maar af.

Ik ga even de lijst naar voren halen en aanpassen. ;)

18. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    hey meiden...

@mejojo...van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter...ga zo even op hyves kijken...
    @mamavansepp...mooie baby kamer. lekker rose...
    @seth...grote muts op die foto... ik heb zelf al gemerkt dat het gaat opzwellen als je zwanger bent...

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Seth ik kan me voorstellen dat je nu wat huiverig bent.
    Hier hoppen we idd ook lekker door hoor ;) al kan ik me wel voorstellen dat het lijkt op een circus act :D

20. Seth

Seth Niet meer actief

Had het er nog met vriend over.... dat er echt niets van te zeggen is.... zo kennen we mensen, wiens vrouw eerst opgenomen werd met vroegtijdige weeen en vervolgens moesten ze haar later inleiden.... omdat kleine dus niet wilde komen.... ;)

succes met die maaibeurt... pfff... want een gedoe is dat zeg... maarja.. wil toch een beetje netjes baren, en niet dat ze denken dat de kleine zoveel haar heeft... :p

moet ff op de lijst spieken, wanneer je weer naar de gyn moet.... hoop dat je placenta goed ligt...!!!
    (en dat je ontsluiting goed loopt deze keer...!!)

Deel Deze Pagina