herkenbaar dat had ik vroeger ook! Maar ben begonnen met slippers met zo'n heel dun lintje tussen de tenen en toen ik daar aan gewend was een slipper met een iets dikker stukje en nu heb ik er geen last meer van .. maar weet dus wel wat je bedoeld
zeg euhm nog een vraagje, lijkt wel of mijn lichaam zichzelf al zuivert maar loop al twee weken met diarree rond... nog herkenbaar voor iemand ?
@Nathalie, suc6 vandaag, hopelijk lukt het nog. @Afspraken, andere meiden met afspraken ook suc6 Verder weinig gelezen, alleen iets over Birckenstocks, draag al minstens 2 maanden niks anders, heb 2 paar en daar kan ik goed mee uit de voeten. Dat andere merk ken ik niet, ben ook normaal niet zo van de merken. Zometeen naar de ha voor mijn koppijn, schoonmoeder had het gisteren over spieren die klem/vast zaten, was wel een beetje een geruststelling. Daarna naar Madurodam.
heb zelf het gevoel dat mn geduld weer op de proef gesteld gaat worden... heb wel voor de zekerheid, het hand blazen enzo gedaan.... maar kwam er niets uit.... dus ga ik er maar vanuit dat het urine is.... rustig aan hoor....!!
hey meis, nou die dromen heb ik ook heel vervelend ik wordt er ook erg chagarijnig van hahaha maar ja zolang het maar niet echt gebeurd he.. maar ja die dromen lijken zo echt helaas.. xxx
Toch eens vragen of mijne niet ergens Turks bloed in de familie heeft..... We hebben wel een (aangetrouwde) turks oom trouwens...
ik had hier ook gedroomd dat mijn vriend een ander had...... ik was heel verdrietig.... en toen opeens bleek dat mijn vriend opeens iemand anders was.... ik had dus een relattie met een ander, die vreemd ging..... GTST,... was er niets bij....
Goedemorgen dames, Hier een best druk weekend gehad.. pff ben er nog moe van .. Het vrijgezellenavondje was opzich erg leuk ( erotisch dineren) ze hadden er rekening meegehouden dat er iemand zwanger was gelukkig.. maar het eten was alnog niet te eten hahaha dat was wel jammer.. en gelukkig was vriendlief ook gewoon daar dus dat was wel gezellig lekker gedanst.. en zoveel lol gehad omdat er ineens meiden achter hem aan gingen daar kan hij niet zo goed tegen .. en helemaal niet als ze te dichtbij komen daar moet hij niks van hebben.. gister zoonlief opgehaald die heeft het prima naar ze zin gehad.. straks wordt zoonlief weer opgehaald dan gaat hij met ze andere opa en oma een paar dagen mee naar den helder en texel.. erg leuk voor hem.. maar ik ben blij als het woensdag is en hij weer terug is hihi.. Had vanmorgen erg veel pijn met opstaan .. me hele buik stond helemaal straks alsof die kleine meid zich aan het uitrekken was hahaha dat was echt geen fijn gevoel me navel is ook blauw hoe dat nou weer komt.. joost mag het weten .. ik heb wel wat terug gelezen maar ik weet het niet meer... nou ik ga proberen het nog een keer te lezen en te reageren.. pff valt ook niet mee zo`n geheugen als een zeef zeg pff.. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
yip.... maar soms lijkt het ook of de kleine ff "tactisch" een trap uitdeeld.... hahahaha laatst kreeg ik hier een pijnlijke trap toen ik aan t mopperen was op the kids hier... dacht: o,o.... we zijn straks in de minderheid..... is het trio 1 front...
had bij mn eerste op geven moment ook eiwit in urine.... maar geen zw. vergiftiging gehad..... moest toen checken op ontsteking, wat ik niet had.... en later was het weer weg..... is je bloeddruk veel hoger? hier ook wat hoger, maar gewoon netjes... hij was in het begin juist aan de lage kant...
je kan het zo gek maken als je zelf wilt hahahaa op zich wel fijn dat je partner een ander was .. kan je hem niet al te veel kwalijk nemen
Klin kt als een druk maar gezellig weekend! Probeer lekker van je rust te genieten de aankomende dagen! Hier trouwens ook een blauwe navel Mijn navel is nu oook geplopt had ik de vorige keer niet.. maar nu heb ik geen streep en dat had ik de vorige keer wel geen peil op te trekken dus
hahahahaha... inderdaad... Zei van de week tegen hem .... (gewoon omdat we het erover hadden, omdat de kwaliteit ff wat minder is...) Je gaat toch niet nu vreemd he? net als je zovaak hoort.... ja hoor zegt ie: Met links... (aangezien ie rechtshandig is... )
hahahahaah die humor kan ik wel waarderen... maar inderdaad ik heb dus hetzelfde thuis gevraagd op 1 of andere manier voel ik me rg onzeker op het moment en dan die dromen erbij doen er geen goed aan! Maar ja ik ben eigenlijk niet van plan .. mijn lichaam een soort van beschikbaar te stellen zeg maar ik bedoel het m,oet toch voor beide fijn zijn enne wat is nu 8 weken zeg :x