oke dit is het kladje.. maar dit komt op ons geboortekaartje heb wel even de namen weggehaald.. en het komt uiteraad op ander papier.. haha dus wat vinden jullie?? xxx
nee er valt inderdaad geen peil op te trekken.. heb nu ook geen streep 8) had bij zoonlief wel een navelbreuk.. en ik hoop niet dat ik dat deze zwangerschap ook weer krijg.. dan wordt dat de 4de keer dat ik dat krijg en daar heb ik geen zin in hahahaha.. x
BUDDYNIEUWS Mejojo heeft haar bevallingsverhaal gesmst. Het mobiel internetten ging niet zo lekker. Bij deze: Om 2 uur in de nacht braken de vliezen. Ze hadden verwacht dat het allemaal vanzelf op gang zou komen, omdat het de tweede is. Maar dat was niet zo. Om 11 uur kreeg ze een infuus met weeopwekkers en al gauw kwamen de weeen. Niet lang daarna kreeg ze een ruggeprik, want de anesthesist was er nu en moest anders speciaal terugkomen. Ze heeft nog wel elke wee gevoeld. Door het steeds heftiger worden van de weeen en de vermoeidheid kon ze de weeen soms maar moeilijk opvangen, maar met de hulp van haar man en zusje heeft ze zich er doorheen geslagen. Om half 5 zat ze op 6 cm en om half 6 op 10 en mocht ze persen. Ze is iets uitgescheurd, maar heeft er geen last van. Ze voelt zich goed. De jeuk wordt al wat minder. Ook het slapen vannacht ging wat beter. De kleine meid doet het heel goed. Ze drinkt 20 tot 25cc per keer en verder slaapt ze de hele tijd. 'Kan er uren naar kijken wat is ze mooi zeg. en wat lijkt ze op haar grote broer' ik mis het laatste stuk van het bericht Dus ik heb haar net ff gesmst.
Ah, wat leuk om wat van haar te horen.. 4 cm in uur tijd? Lekker rap hoor.. Blij dat alles goed gaat met de kleine meid en dat de jeuk ook begint af te nemen.. Geniet er lekker van Mejojo!
Zojuist de kraamzorg toch maar ff gebeld.... of het makkelijk is dat ik zorg dat het aankleedkussen, luiers .... washandjes etc.. ook beneden in de woonkamer is.... hahahaha (als het goed is) mn eerste thuisbevalling.... maar voelt een beetje als mn eerste bevalling.... Gewoon omdat ik dus helemaal niet meegekregen heb vorige keren... (aangezien dat ziekenhuisbevalling was...) hoe het in zn werk ging met wassen enzo..... Wis helemaal niet dat ze niet gewassen worden na bevalling... ofja.. zoon was wel gewassen want die poepte gelijk op mn buik.... zus pieste gelijk op mn buik.... nou ben benieuwd wat deze doet... beiden?? iig alles is geregeld.... en idd de kraamverzorgster kan altijd alles nog ff pakken.... (waar kan een mens zich druk om maken.... zucht...)
Ahhhhhhhh Kippenvel!!! Fijn om even wat van haar te horen! En heerlijk dat haar meisje het goed doet! Doe haar de groeten en een dikke knuffel van mij!
kan me voorstellen dat het dan weer een beetje voelt als een eerste bevalling! En gewoon lekker alles uitzoeken en regelen van te voren dat geeft heerlijke rust in je hoofd! Ik merk dat ik deze zwangerschap veel georganiseerder ben dan bij sepp en moet zeggen dat ik dat echt een rustig gevoel vind geven. Hier zoon inderdaad ook niet gewassen na de bevalling. Dat werd pas de volgende dag gedaan Hij plaste en poepte gelukkig gelijk toen hij uit mijn buik kwam dus hij lag nog net niet op mijn buik .. spannend he wat deze nu gaat doen .. ben ook zo benieuwd!
hmmmmm zeg hier elke keer... dat mn vliezen maar in 1x breken, omdat je dan weet waar je aan toe bent..... aan de andere kant... nu ik dit lees, denk ik toch, dat ik er de vorige keer "beter vanaf was".... door opeens 6cm te hebben.... zonder op weeen gefocused te zijn.... of er wat van meegekregen te hebben.... fijn dat de kleine meid t goed doet...!!! en tja... constant die overeenkomsten zoeken.... "smelt"...... Lijkt me een enorme opluchting.... om te merken dat de jeuk zakt.... want pfff dat is echt gek-makend.... mejojo... geniet lekker van je meissie...
ik heb precies detail gemist... die vliezen, zijn die vanzelf gebroken of ook gepland gebroken bij mejojo ?
hahahahaha....uhhhh wat denk je om 02.00 uur snachts... nee spontaan gebroken.... thuis nog... vandaar dat ze naar het ziekenhuis ging...