SEPTEMBER mama's 2010 DEEL 5 YEAH!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zijvandehoek, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ moeder: ze is erg moe en heeft zich er nu eindelijk bij neergelegd dat ze morgen haar verjaardag nog niet thuis zal vieren. gisteravond heb ik haar gebeld en ze vertelde dat ze naast haar bed op een stoel had gezeten, maar dat dat toch nog wel erg pijnijk was geweest. en ze had even de zuurstof afgedaan, maar dat bleek ook nog niet zo'n goed idee. oh ze wil echt veel te snel. maar het gaat wel langzaam de goeie kant uit.

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @blinky...je moeder zal erg geschrokken zijn... wanner zou ze dan wel naar huis mogen? Beterschap voor je moeder

3. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    pffff heeel herkenbaar!

4. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Wauw dat is fijn zeg!!!

5. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    He meid! Tja niet echt een verassing voor je toch? Maar desalnietemin wel jamer natuurlijk! Volgens mij had ik ergens gelezen dat je liever voor een stuitbevalling gaat toch? Ik ben benieuwd wat er uit je kweekjes komen

6. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Kan ik me voorstellen, je wilt toch altijd meer als dat je kan ;) wel fijn dat ze in ieder geval iets opknapt!

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    meiden, probeer jullie berichten bij te houden en een reactie achter te laten, maar ben zo moe van het schoonmaken... ga brood halen en dan even een paar uurtjes slapen en dan koken... begin nu echt de zwangerschap zat te worden... van mij mag de baby echt komen...vind het niet leuk meer

xxx

8. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36

I know the feeling. Ikzelf moet nog tot volgende week woensdag full time werken en dan zien we wel weer... de dagen zijn lang en vermoeiend... kwam onze jongen maar al, vanaf donderdag mag hij officieel komen dan zijn we 37 weken ver :)

9. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    dagen zijn indd lang, maar dat is niet zo heel erg maar moet het huishouden alleen doen en dat maakt me zo moe, me zoontje vraagt veel aandacht ( eignelijk niet veel maar omdat je moe ben wil je niets horen en gewoon zitten) en zou gewoon de hele dag in me bed willen liggen... en afwachten verder niets...

ga er vandoor zoontje wil brood eten maar heb geen brood in huis...

jij nog even een weekje volhouden met werken lijkt me ook zo vermoeiend om ook nog te werken en dat tot week 38

10. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Heel herkenbaar Karagoz! Meid houd vol! Het einde is echt in zicht!
    Dikke knuffel

11. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    pfff nog tot volgende week woensdag fulltime werken! Diep respect voor jou vanaf mijn kant!!! Ik werk 4 dagen in de week en ik moet tot 34.5 week werken en dat vind ik al vermoeiend pff

12. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    ik ben zelfstandige hé... ik heb ook officieel maar 8 weken moederschapsverlof dus die hou ik dan liever zoveel mogelijk voor na de geboorte !

13. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Ah ha nou dan ik het me goed voorstellen.. Wat doe je dan als ik het vragen mag?

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Karagoz: mannen;) Ze snappen er de helft van de tijd toch geen moer van. herkenbaar hoor dat je eht zat bent. Slaap lekker.
    @Elif: leuk joh de babykamer in elkaar gezet.
    @Silkie: hihi lekkere dromen heb jij zeg. Fijn dat je een goede nacht hebt gehad.
    @Hitchke: ow minder joh al dat vocht. Nog evnetjes volhouden meid. Haha ik leef hier ook op crocsslippers. Niet vanwege heel veel vocht maar vanwege de bi. Hier ook erg rommelige darmen en veel grote schoonmaak de laatste dagen.
    @Sabbe: fijn dat je mannetje gedraaid is zeg. Dat is weer een zorg minder.
    @Lola: hier een rustig kind dus weinig pijnlijke trappen. Bij Ivy wel, die was zo wild dat ze zelfs voor bleodingen ind e placenta heeft gezorgd. Hoop ook voor je dat je geen zw. vergiftiging hebt meid.
    @Nathalie: denk dat de poging al klaar is. Hoop zo dat eht nu wel gelukt is. Ow balen zeg dat ze nog hetzelfde lag.:(
    @di mple: hoe ging het bij de huisarts? Veel plezier in madurodam
    @Seth: gelukkig dat er niks uit kwam met op je hand blazen. Whahah, denk dat de mijne ook turks bloed heeft dan. Wat een zeperds van dromen heb je zeg. Gefeli met je 36 weken.
    @Patricia: fijn dat het gezellig was. wat moet ik me bij erotich dineren voorstellen? Hier ook een slecht geheugen dus zet 2 vensters open, eentje om te lezen en eentje om te reageren. Wat een gaaf geboortekaartje zeg!
    @Mejojo: leuk om ff je verhjaal te lezen. Fijn zeg dat jullie meisje eht zo goed doet. Ben benieuwd naar haar mooie koppie. Wat heerlijk dat je woensdag naar huis mag zeg.
    @Blinky: lief van ej schoonouders zeg. Hoe gaat eht met je moeder? Ow lees dat het de goede kant op gaat. fijn hoor.
    @Cindy: ach goissie, zielig dat ze uit bed gevallen is. Heeft vy ook een keer gehad, recht op dr voorhoofd. Echt een mega ei. Ze leren er gelukkig wel van.

Zo hehe, eindelijk klaar met reageren.
    Heb vanmorgen Ivy naar de gaswtouder gebracht en daarna een bekkenband gehaald bij de orthopedische winkel. Ben benieuwd of dat helpt. Donderdag even samen met manlief naar de thuiszorg voor een rolstoel. Had m ook thuis kunnen laten brengen evt maar vond de stap best groot zo'n ding in huis dus laat maar komen als mn man er ook is.
    Zo even op zolder in de zak met ivy dr oude spullen zoeken naar de spullen voor de wieg en badcapes. Kan ik de wasmachien weer aan gooien

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lieve Sann,
    Hoe onthoudt je dat allemaal wat je naar iedereen moet schrijven hahaha.
    Dat kan ik dus echt niet * schaam*

16. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36

Ik heb een bankkantoor ;)

17. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    uhhh bankkantoor :( is dat iets belgisch?

18. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    lol, ja, puur belgisch :)

hoe noemen jullie dat dan?

19. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    een bank, als in bij jullie, rabobank, abn amro.....

20. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    :) ah ha ok jeetje dat is nog eens wat je noemt zelfstandig

Deel Deze Pagina