SEPTEMBER mama's 2010 DEEL 5 YEAH!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zijvandehoek, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

HIHI dat strijkijzer heb ik ook:D
    Die zijn leuk die letters!!

2. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Seth : te zot voor woorden, die vk's daar.
    Even reeel : Als je inderdaad vruchtwater verliest (wat ik ook denk), dan heb je nu dus echt verhoogde kans op een infectie (met alle gevolgen van dien).
    Hoe eigenwijs het misschien ook lijkt, ik zou ook kijken of ik via een andere weg advies kan krijgen, ziekenhuis, huisarts ... ik vind het bar slecht dat ze je niet serieus nemen.

3. Alita

Alita Niet meer actief

nee alles gaat gewoon door he meid, hier dus ook!! Ik wil wel rusten maar ze hebben me gewoon nodig thuis;)

4. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    Je mag ze hebben!! :D (ja strijkijzer had ik even er naast gezet zodat je een idee hebt hoe groot ze zijn)
    Misschien kan ik ze even afgeven/in de bus bij je gooien...

5. Alita

Alita Niet meer actief

reageer even op hyves...

6. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    had ik al gedaan :d

7. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hallo meiden,

Even een update van mijn controle.. Bloeddruk was netjes inorde.. De steken die ik vorige week heb gehad zijn inderdaad indalingsweeen/steken geweest, kleine ligt namelijk ingedaald, dus dat is al mooi! Verder blijft ze het maar een kleine buik vinden, ze zei wel heel mooi: Je hebt een buik vol met baby:D, maar toch was ze niet helemaal overtuigd dat de kleine goed door is gegroeid.. Dus donderdagmorgen moet ik even aan de CTG en daarna krijg ik een groeiecho.. Dat het een kleintje gaat worden is inmiddels wel duidelijk, maar de kleine moet wel elke week nog een beetje doorgroeien..

Ook heeft ze even met een staafje gecontroleerd of ik geen vruchtwater aan het verliezen ben.. Ik heb namelijk sinds vorige week ontzettend veel waterige afscheiding, ik voel het gewoon lopen soms.. Het bleek gewoon afscheiding te zijn, dus geen reden voor zorgen..

Enne SETH ik moest gelijk aan jou denken toen ze met dat staafje aan kwam zetten, hebben ze dat bij jou vk niet? Is heel simpel, staafje erin, verkleurt het dan is het vruchtwater, verkleurt het niet dan is er niets aan de hand.. Echt geen moeite voor een vk lijkt me..

Tot zover mijn update, gaan nu weer even verder met vanalles en nog wat..

Kom straks weer ff bijlezen!

8. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Cindy wat is de naam van die gyn waar jij bent geweest? Ik moet donderdag bij Dr. Roumen zijn, ken je die?

9. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Ook mijn HIJ heeft soms wel eens een verkeerde opmerking, maar niet zoals die van jullie. En als hij dat doet, laat ik hem dat kort en duidelijk meteen weten en hoeft hij dat niet nog een keer te doen.
    Het is geen watje, maar ook geen macho.

Mees ga ik ook echt leren op een juiste manier met vrouwen om te gaan. Daar kan hij vanuit gaan :D

Lompe vlegels allemaal zeg.

MOI: ik ben bij de gyn geweest. Precies op dat moment geen harde buik uiteraard. DUH
    Groote van kidje valt ook wel mee vond hij, heel anders dan de echoscopiste zei. Ach, ze werken allemaal anders he.
    In ieder geval kidje is oke, vruchtwater is oke en de afmetingen ook.
    Wel wat groter dan Mees, maar ja Mees was gewoon erg klein.

Vrijdag weer de gewone gyn.
    Had door te telefoon gevraagd de afspraak wel te laten staan.
    Toch zei mijn gevoel, dat ik het nog even aan de balie moest checken en ja hoor, mijn afspraak was geschrapt. DUH :p
    Hij staat er nu gewoon weer op.

Zo ik ga nu weer ff snel mijn tosti's (Hij voor mij klaar gemaakt) opeten en weer terug naar de Prenatal, om een ander maat matras te halen.
    Mees krijgt niet een hek om de half hoogslaper, maar eronder wordt voor een tijd een ander bed in elkaar gezet.
    Als hij dan wat verantwoordelijker is, mag hij boven slapen. :p:p:p
    En zo zijn we lekker bezig.

SO girl, tot laterrrrr:p

Oja en Silky, fijn dat je weer thuis bent meis.
    Hoop dat de meiden snel beter eten en minder spugen.
    Rust goed uit tussendoor, want 4 maal heen en weer op een dag is idd slopend.

Sterkte en succes meis, knuffel ;)

10. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    @Cin & Seth :x pfff wat een verhalen joh over de vk en gyn! En dan vragen ze zich nog af waarom de babysterfte in nederland zo hoog is :x .. Waarom moet je je over voor verontschuldigen! Een goeie controle scheelt de helft van de ellende! Ben boos voor jullie!
    Meiden houdt jezelf goed in de gaten en als je het niet vertrouwd gewoon net zo vaak bellen tot ze er helemaal gek van worden! Zijn ze nu helemaal besodemieterd!

Zo dat is er uit!

@Iedereen die even is gaan liggen, ik hoop dat jullie heerlijk slapen !

@Voor iedereen die niet aan haar rust komt, ik leef met jullie mee ik zit ook weer op mijn werk met mijn ogen op steeltjes pff wat kan een mens moe zijn ;)

@Sann Ik hoop dat je mannetje ondertussen weer thuis is en dat de rolstoel in je bezit is. Ik begrijp dat je in jou situatie nog meer afkeer hebt maar als het je leven even wat makkelijker maakr zo be it!

@Silkie Jeeeee Fijn weer even wat van je te horen! Ik hoop dat je snel hersteld van de KS. Kan me voorstellen dat het voor de nieuwbakken ouders niet niks is als je meisje in de couveuse ligt met allerlei toeters en bellen.. wel fijn dat ze steeds sterker wordt! En wat betreft die dipjes heb er inderdaad meer over gelezen bij te vroeg geboren kindjes, het schijnt wel normaal te zijn maar kan me voorstellen dat het elke keer schrikken is :( ik denk aan jullie!

@Seth tja jou man en mijn man kunnen we wel samen op een bankje zetten! Medeleven hebebn met zwangere vrouwen kennen ze niet en misschien komt het ook wel omdat wij ze verpest hebben door altijd maar sterk te zijn ;) Maar goed dan nog je hebt het nu dan toch wel vaak genoeg aangegeven zou je denken :x .. Pffff

@Ktje Buddy Thanks meid ;) en als ik wat heb horen jullie het wel.. lief dat jullie zo meleven

@Zij Ik ben benieuwd hoe mees het kiddyboard vindt! Ik wil er ook 1 aanschaffen voor Sepp! Wat was je ervoor kwijt bij prenatal als ik vragen mag?

@Patricia Blij dat horen dat het gelukt is met je moeder in het ziekenhuis .. pff ja ziekenhuizen ik moet er ook niks van hebben maar ja soms kom je er niet onder uit! Wat betreft je controle DOE NU EENS RUSTIG AAN JOH! Druktemaker! En die lage bloeddruk ja dat is hier precies hetzelfde helaas niet vele aan te doen..

@Pisum Jeee 37 weken Bij jou mag hij/zij komen!! Jippie

@Hadassa Ik hoop dat je een lekere vakantie hebt!

@Wendy Hoe was/is Renesse?

@Nathalie Spannend morgen weer naar het ziekenhuis! Ben benieuwd!

@Karagoz Nog leuke dingen gekocht bij Prenatal?

Uhhh volgens mij heb ik wel zo'n beetje iedereen gehad denk ik! Zo niet sorry ik vergeet je niet express

11. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    He Amigo! Fijn dat jij in ieder geval weer bent goedgekeurd en wat betreft een kleintje tja dat is niet anders als het maar gezond is en inderdaad op dezelfde lijn doorgroeit! Ben benieuwd wat de Gyn ervan zegt!

12. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Ikku :)

Nee hoor geintje :D

13. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    jij staat erbij ;)

14. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    ja precies ik heb nog geen zelfreinigend huis ofzo helaas.. zit wel in de planning hahaha;)

gelukkig doet vriendlief nu ook lekker veel .. hij noemt het : ik onlast jou zodat je straks alle kracht heb.. de lieverd hahahaha..

nou meiden ik ga nu maar even boodschappen doen en dan naar huis en even de was doen en opvouwen ( opvouwen kan vriendlief echt niet gewoon helaas:()
    en dan vanavond nog misschien even lekker naar scheveningen voor een strandwandeling met mijn love en dan zien we wel weer verder ..

dikke kus

xxxxxxxxx

15. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    oohja

33 weken :D

zwanger vandaag joepie!!

xxxxxxxxx

16. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Jippie gefeliciteerd!!!!

17. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ seth: wat rot dat je nu nog niets meer weet. das zeker vervelend dat je elke keer met een ander moet bespreken en dat ieder zijn eigen regels er op na houdt. dat schiet natuurlijk niet op. ik kan me ook echt niet voorstellen dat dit afscheiding was hoor meid. doe je wel voorzichtig met jezelf en de kleine?

@ patricia: he balen dat je bloeddruk te laag is. kun je daar zelf iets aan doen? kijk uit dat je niet flauwvalt hoor. en dan de kleine meid in stuit en je buik zo beurs. het zit je echt niet mee he. ff met zijn allen duimen dat je meisje nog draait

18. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ pisum: gefeliciteerd met je 37 weken!! laat maar komen hahahaha

19. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ patricia: gefeliciteerd met je 33 weken!!

@ cindy: ik had het al gelezen op hyves. wat een hork he die gyn. ben je mooi klaar mee

20. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ controle+groeiecho: fib ligt nog maar 3 dagen voor dus dat is netjes. enkel lag hij/zij 7 dagen geleden nog achter, dus vermoed de gyn dat de groei nu mss toch wat te snel gaat. wordt dus ff goed in de gaten gehouden.
    Mijn bloeddruk was weer te hoog en dus moest ik urine inleveren en laten bloedprikken. morgen mag ik bellen voor de uitslag. de gyn vermoedt dat het wel meevalt, omdat er bij de vorige bloedtest niets bijzonders uitkwam, maar wil toch zekerheid hebben. als het morgen niet goed zit moet ik meteen terug komen voor verdere onderzoeken met een kleine kans dat ik meteen wordt opgenomen. joepie!!! daar zitten we op te wachten. is alles in orde dan moet ik volgende week dinsdag weer terug. en als ik hoofdpijn krijg of thuis hoge bloeddruk meet of sterretjes ga zien moet ik ook weer meteen terug voor verdere tests.gaat wel lekker hoor, maar ik moet zeggen dat ik supertevreden ben over deze gyn. neemt alles heel serieus en neemt ook de tijd voor je. volgende keer heb ik een ander, omdat deze met vakantie gaat. niet te lang hoor!!!! hahaha

Deel Deze Pagina