Meis, meld je dan toch ziek. Je ukje en jij gaan nu ff voor. Die baas van je meoten ze echt een schop geven zeg:x
Och Mejojo, wat een wolkje zeg WOW. En fijn dat het zo goed met je gaat, op de wat minder uren per nacht slapen na dan Heel veel enjoy plezier
ja is silla, gelukkig is ze weer thuis, ze heeft een ab kuurtje mee gekregen. de dalende hartslag was niet van de beeb maar van haarzelf. Ze moet nu een glucose tolerantie test doen morgen. Maar ze werd nu goed in de gaten gehouden en zelf dacht ze deze maand nog te bevallen. Ze had nog geen ontsluiting maar het rommelde wel flink, mede door dat virus wat ze heeft waar ze de ab voor heeft gekregen.
meis waarom ga je niet lekker al met verlof of anders de ziektewet in. Dit kan toch ook niet langer zo! En dit is ook niet goed voor de uk. De vlos zegt het zelf ook dat ze liever heeft dat je rust houd, en zo te lezen met de ondersteek van dat ze liever heeft dat je stopt met werken. En die baas van jou moet een schop onder z'n reet krijgen dat ie jou nu extra hard laat werken! :x
@kaartjes: wij moeten ze ook nog bestellen, zelfs de enveloppen hebben we nog niet . Maandag middag wil ik naar de drukker! en hoop dat hij snel een proefje klaar heeft heb ik daar ook weer wat rust over.
goeienavond meiden, net terug van de gynae.. bloeddruk was veel te hoog (150/100) - urinecheck was goed maar heeft bloed geprikt om toch zeker te zijn dat ik geen HELPP_syndroom heb aangezien ik al enkele dagen met sluimerende hoofdpijn loop.. verder moet ik hem morgen id voormiddag bellen voor de uitslag ik moet alvast met medicatie starten morgenvroeg, bloeddrukverlagende, 2x per dag kleine beeb was wel gegroeid maar niet uitzonderlijk veel ofzo, geloof maar 100gr op 2 weken tijd.. maar kan ook aan de metingen liggen. hij maakte er geen punt van, dan zullen wij dat ook maar niet doen? verder moet ik volgende week naar de HA op woensdag 18/8 om te kijken of de bloeddruk genoeg gezakt is, anders dosis verdubbelen week daarop op 26/8 moet ik een uurtje aan de monitor kijken hoe beeb en baarmoeder het stellen.. en wordt er op dat uurtje enkele malen de bloeddruk gemeten.. daarna om 16u moet ik bij hem komen en gaan we kijken hoe het er voor staat ben er een beetje van geschrokken en ben HEEL blij dat ik nog maar 2 dagen moet werken.. hij hamerde echt op de rust! anders zou ik mijn BD zeker niet naar beneden krijgen @ mama van sepp: ik deel de mening van de mensen hierboven en vind het, achteraf bekeken, jammer dat ik niet vroeger gestopt ben met werken.. dan had ik mss geen medicatie moeten beginnen! dus luister naar je lichaam meid.. en rust goed!
is alleen maar voor jou en je beeb beter! Straks denk je van had ik maar en dan is het te laat. Ik had ook liever door willen werken tot 36 weken, maar mijn leiding gevende wilde perse dat ik stopte (tenminste wel iemand met gevoel ). Maar nu moet jij zelf die keuze maken want die baas van jou doet dat echt never nooit niet voor jou al lag je daar te bevallen (en dan is het ook te laat maar bij wijze van). Dus denk aan jezelf en aan je beeb, en wat zijn dan 5 dagen eerder stoppen. Er zijn echt wel mensen en bazen en misschien je toekomstige werkgever die begrip hebben voor je situatie hoor!