nou nog even snel een reactie in deel 5 hahaha. weet niet wanneer deel 6 gestart word maar zie ik vanzelf. effe snel paar blz terug gelezen. normaal doet teddyman dat de laatste tijd. @mejojo: foto? nog geen foto gezien. ga zo toch even op zoek hoor. maar fijn dat alles goed gaat. @mama van sepp: wel rustig aan doen hoor voor jezelf. in 1,5 week kan er nog veel gebeuren. denk aan jezelf en de kleine beeb. @wendy, veel sterkte hopelijk is het niets ergs. ~ voor de rest sorry ben het alweer vergeten. maar goed even een update van hier. maandag op controle geweest. en alles was goed. de kleine groeit goed. nu maandag weer op controle (heb standaard op maandag controle, weet alleen de tijden zo niet uit mijn hoofd). nu ook maandag gelijk voorlichting en rondleiding op kraamafdeling. laatste paar dagen slaap ik echt slecht. op me buik slaap ik het liefst, maar kan-durf ik al paar maand niet meer. en als je dan ook niet op een van je zijkanten kan liggen of op je rug.....ppppffffff. daar word je gaar van. af en toe echt flinke steken in me liezen. vanmorge een hele hevige. ik draaide me om op bed en tsjakka.... AUWWWWWW. deed echt goed zeer, en ben niet kleinzerig aangelegt maar goed. met omdraaien doet het me soms ook gewoon zeer. gelukkig dan niet zo heel hevig, maar voel me liezen dan wel goed. met wandelen is het bagger. krijg snel harde buiken, vooral als we na eten met de honden naar buiten gaan, dan is rondje van 5 min al veel en krijg ik last. maar ja. wil toch wel blijven bewegen, zowiezo ivm mijn trombose been. hebben jullie ook zo´n last van spataderen, pfff een plek bij mij is echt heel groot geworden. baal er goed van, maar ja hoort erbij zegt de gyn. vanaf morgen (34weken) mocht ik dan weeen krijgen, dan remmen ze die niet meer. af en toe begin ik het echt effe zat te worden. dan mag ze er wel uit komen. maar voor mooie moet ze nog wel blijven zitten hoor. er zit overigens nog wel steeds eiwit in de urine (1x een plusje) dus dat valt nog mee, aangezien de laatste keer bloed goed was. ook heb ik veel krampen in mijn been, de ene keer in de kuit (dan moet manlief helpen om het eruit te krijgen) en de andere keer weer boven op me voet. echt verschrikkelijk. maar goed hoort er allemaal bij. we blijven gewoon lachen. hahahahahah. ga er weer van tussen. ben moe.fijne avond ladies. en sorry dat ik er zelf zo weinig ben en reageer, maar dat doet manlief wel. hahahah als hij tijd heeft. vrijdag word eindelijk zijn niersteen vergruisd en die week erna de slang er weer uitgehaald die ze eind juli hadden geplaatst. en officieel zou hij 3 sept pas vergruisd worden en dan 3 a 4 wk later de slang eruit. JAAA DAAAAAAGG, dan maar naar ander ziekenhuis. dus nog 1,5 week pijn en dan hopelijk helemaal er van af. de cathether blijkt ook verkeerd te zitten nml. lekker hoor. gr teddybeer
He gatver dat is ook geen fijn nieuws we zijn wel aan het kwakkelen met z'n allen hoor op het laatst! Meid doe rustig aan en ik hoop dat je bloeddruk met de medicatie snel zakt!
He buddy! Fijn dat de controles goed zijn behalve dan 1x een plusje voor je urine.. wel goed dat ze het zo goed in de gaten houden.. Pff hier nog een buikslaper normaal .. tja dat is nog 1 van de lastige dingen in de zwangerschap maar hoe heerlijk is het dat je straks na de bevalling weer op je buik kan liggen .. Ik kijk er al helemaal naar uit! Blij voor teddyman dat hij wat sneller geholpen kan worden! We vinden het trouwens wel gezellig hoor dat hij hier regelmatig langskomt
Jeetje lola, wat een hoge bloeddruk! Mijn afspraak bij de gyn vanmorgen was niks spannends. Standaard. 110/55 bloeddruk, beebje deed het verder goed en lag netjes.
Jeetje wat een nieuws weer allemaal.. @MamavanSepp: Kan het ook weer gaan herhalen wat hier door de meiden is aangehaald, maar goed, kan me dan ook weer voorstellen dat je misschien in de toekomst nog profijt kunt hebben van deze baas, vervelende situatie hoor.. Waar doe je goed aan?! Als je al een paar stappen terug kunt zetten, door eerder na huis te gaan en dergelijke, en je voelt je eigen er goed bij, dan zit die 1,5 week lekker uit, hoeveel diensten zijn dat nog? 4 ofzo? In ieder geval, kalm aan en luister op tijd naar je lichaam he! Knuffel.. @Lola: Jeetje wat een hoge bloeddruk, kan me voorstellen dat je even geschrokken bent.. Ze houden je in ieder geval goed in de gaten, en ook voor jou, luister na je lichaam en trek op tijd aan de bel, zeker nu! Knuffel.. @Wendy: Man wat een rot nieuws.. Hopelijk valt het mee, ben benieuwd hoe het afloopt.. Sterkte meid! Euhhhmmm dit is blijven hangen, de rest, sorry..
@Blinky: Fijn dat alles inorde was, is ook weer eens fijn he.. Hoe is het met je moeder? Al een idee wanneer ze na huis mag?
Hoi hoii Heb hier eindelijk de kleine meid slapen, die wil alleen slapen met mijn pink, en als je haar dan weg legt krijg je ruzie ik duik zo ook maar eens mijn bed in, ze mag om de 4 uur gevoed worden, maar het is maar de vraag of ze dat gaat doen, zo niet dan krijgt ze elf uur weer voeding, Ze mag de nacht 6 uur zonder voeding, ze zou een voorbeeldig kindje zijn wanneer ze van 12 tot 6 slaapt haha 6 uur word zoonlief ook wakker dus das wel ideaal, niet grappig als ze 5 uur ofzo wakker word maarja hebben we natuurlijk niet voor het zeggen. verder doet ze het wel heel goed, drinkt netjes haar flesjes leeg en geeft niets terug. zoonlief vind het prachtig als hij mag helpen met de fles en haar luiertjes aan mama mag geven zodat mama zijn zusje een schone luier kan geven. Pff heb hier trouwens ontzettend last van stuwing, heb ik bij zoonlief niet zo erg gehad, doet echt onwijs zeer Oh btw ik was 3,5 kilo totaal aangekomen in deze zwangerschap . Ben er nu alweer 6 kwijt dat vind ik eigenlijk wel weer grappig Ik haak vanaf hier weer in oké de rest is me nu echt allemaal even veel te veel. Gewoon ruim 80 paginas @ blinky, je zult het ongetwijfelt hier al verteld hebben, maar ik ga dus niet alles terug lezen, ben benieuwd hoe het met je moeder is, hopelijk gaat het al wat beter @mama van sepp, jeetje meid das nogal wat, snap dat je je liever niet ziek meld, gelukkig is het ook nog maar 1,5 week, maar als 1,5 week teveel is voor jou en jou kindje gaan jullie echt voor hoor, en het is maar 5 dagen, kijk maar wat je doet, maar luister wel naar je eigen lichaam @wendy meid, jeetje ik hoop dat er niets aan de hand is, @ lola, hopelijk heb je geen HELLP ik duim voor je . @vosje, fijn dat de beeb het goed doet. Nog 2 weken voor jou hé spannend !! nou ik ga nu naar bed, en hopelijk word het een rustig nachtje ! xxx
@ mejojo en amigo: met mijn moeder gaat het redelijk al mag ze nog niet echt bewegen. ze heeft nog steeds een katheter. en haar morfine is nog altijd niet verlaagd. ze gaat nu elke dag heel even naast haar bed op een stoel. das wel erg pijnlijk. ze is redelijk positief ingesteld, maar wel erg emotioneel. het ongeluk begint nu steeds vaker aan haar voorbij te flitsen. ze zal achteraf ook zeker psychische hulp gaan zoeken. er is nu zelfs nog helemaal geen sprake geweest van naar huis gaan, dus het zal toch behoorlijk heftig zijn. in het ziekenhuis in bergen op zoom sturen ze je echt altijd veel te snel naar huis. ze heeft gisteren een hele fijne verjaardag gehad. er is zo ontzettend veel visite geweest echt ongelofelijk. ik geloof dat er erg veel mensen zijn die veel van mijn moeder houden en terecht. ik heb vanavond voor mijn vader gekookt. vond ie helemaal geweldig. ik ga nu lekker bankhangen en straks lekker slapen. toto morgen en weltrusten xxx
Hee meiden! Ik ben weer thuis uit het ziekenhuis. Ik heb 40 minuten aan het CTG apparaat gelegen en idd soms was er een dipje te zien. Gelukkig niet consequent. Daarna is er een echo gemaakt en hebben ze naar het hartje gekeken. Daar was niks op aan te merken. Dit was een standaard echo. Voor het weekend krijg ik voor de zekerheid nog een echte hart echo door een gynaecoloog. Daar moest ik me niet te veel zorgen overmaken zei de vk....Maar ja das makkelijk gezegd toch. Maar ben wel een beetje gerust gesteld. pffff wat een avond!
Pfff jeetje, blij dat je weer thuis bent, en het blijkt mee te vallen.. Is inderdaad erg makkelijk gezegd door de vk, jij zit er lekker mee.. Maar is er dan enige verklaring voor die dipjes? Waardoor dat komt ofzo?
Nee tot nu toe niet. Misschien koffie of cols net voor het luisteren zou al kunnen....er is niks van te zeggen helaas...
dat kan ik me helemaal voorstellen, maar het is echt niet raar of stom ofzo om eerder te stoppen hoor! Alles voor je eigen gezondheid en dat van je kindje! Als je je verstand volgt denk ik ook wel dat je het beter vind om te stoppen. Dan maar 5 dagen eerder beginnen, maar liever dat dan dat er straks misschien wel iets gebeurd met je kindje! Meis nogmaals, wees verstandig en stop gewoon! Tis echt beter voor jou en je kindje! En dit is niet boos bedoeld .
wendy fijn dat je weer thuis bent, hopelijk is de hart-echo ook goed... mama van sepp:bespreek het met je baas... misschien toont hij toch begrip....en komen jullie samen tot een oplossing luister naar je lichaam en naar je verstand. begrijp dat je het allemaal goed wilt afsluiten, MAAR je hebt er niks aan om door te gaan terwijl je in je achterhoofd hebt dat het voor je meisje niet goed is, dan begin je ook niet lekker aan je verlof... denk dat baaslief blij mag zijn dat je het zo lang hebt volgehouden pffffffffff pfffff sluit af, meneertje is erg (pijnlijk) onrustig en veel harde buiken
@ buddy wendy: ha gelukkig goed nieuws. ik hoop dat de hartecho ook goed is nog ff duimen. hopelijk kun je een beetje gerust gaan slapen. dikke knuffel
@Wendy, gelukkig was er niks bijzonders te zien en hopelijk op de hartecho ook niet, maar daar gaan we dan niet van uit. Was wel even schrikken lijkt me.
Heb gelukkig nergens last van, alleen dat ik niet kan slapen. Maar ga zo weer eventjes een uurtje proberen te slapen voor wuppie wakker is.
Hoe is het hier, ik kan niet bijlezen echt te druk daarvoor. Nog mensen bevallen na mejojo? Geen rare dingen gebeurt hoop ik. Met de meiden gaat het goed, ze groeien en dat is het belagrijkste.
Goede morgen meiden! Gelukkig heb ik redelijk geslapen. Wel veel wakker om te plassen maar dat hoort erbij. De vk belt om 8:30 voor de hart echo en dan weet ik meer. @Jane wat fijn dat de meisjes goed groeien!
jane, fijn dat je meisjes groeien !! wendy, gelukkig ben je een beetje gerustgesteld, kan me voorstellen dat je geschrokken bent,