SEPTEMBER mama's 2010 DEEL 5 YEAH!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zijvandehoek, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

    Seth Niet meer actief

    nou ik kreeg nl van de vk toen commentaar.... want dat ding moest er nl pas op, toen ze ging toucheren.... om te kijken hoever ik was...

    had toen ook zoiets van... dubbele bescherming...

    heb wel een strandlaken erop liggen... denk kan ik tussen mn benen duwen... als het echt plonst...


    tja weet niet... verlies nog steeds doorzichtig vocht.... en ook witte vloed... (dat had ik bij de andere vorige keer ook)
    het stomme... het witte voel ik dus wel echt lopen... (had ik vorigen keren ook) maar het doorzichtige niet....

    heb nu bewust geen verband in, om het beter in de gaten te kunnen houden, of het niet meer wordt....
    weet ook niet wat ik er mee aan moet.... ga er maar vanuit dat vk gelijk had... ;)
    al hou ik het wel goed in de gaten....
    zit er bovenop... letterlijk... :D en ga dus ook geregeld checken... en verschonen.. ;)
     
  2. Jane1983

    Jane1983 Fanatiek lid

    30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Seth overdag kolf ik de bv voor ze, in de nacht krijgen ze prematuur voeding omdat ik niet genoeg heb voor de nacht. Ik kolf nu al om de twee uur overdag maar ja ze gaan steeds meer drinken hè. Voor 1 kindje heb ik ruim voldoende maar twee pffff. Ik woog vanmorgen 54 kilo dus het vergt veel van me allemaal. Ben nog dunnen dan voor ik zwanger was.

    Karagoz ze moeten minsten 2100 gram wegen, ze hebben verder geen draden en zuurstof. Hebben alleen nog een sonde in de neus als de voeding er met de fles niet in gaat.
     
  3. Seth

    Seth Niet meer actief

    Begrijpelijk hoor......

    en tja kunnen ze wel zeggen "niet druk maken".... maar zet het gevoel maar ff uit he???!!
    kan die knop ook nooit vinden.... ;)

    heel veel sterkte iig... en duim voor jullie...

    xxx
     
  4. Seth

    Seth Niet meer actief

    tjeetje... is je voeding wel goed opgang....
    ik had bij de eerste echt veel te veel.... maarja... dat geren naar het ziekenhuis van je.... en die spanningen... etc. etc. komt het voedingsniveau ook niet echt ten goede... ;)

    probeer iig heel goed te drinken...!! (echt veel water...)
    neem anders melk met anijs.. als je dat lust, is goed voor de bv.... en neem ook nog je zw. vitamines in!!!

    ook goed voor jezelf zorgen hoor!!!!
     
  5. n4th4li3

    n4th4li3 Fanatiek lid

    15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    @Cindy: Ik heb ook van die constant van die steken, maar ja, ik heb natuurlijk billen en voeten daar beneden... doet wel verrekte zeer!
    @Wendy: Snap dat je constant op de klok zit te kijken, is er niets wat je kan afleiden? Hoop voor je dat de tijd een beetje opschiet.
     
  6. wendy1983

    wendy1983 VIP lid

    27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Thnx Seth...
     
  7. Seth

    Seth Niet meer actief

    he... we zitten over die 5000....
    we mogen een nieuw deel openen....

    maar ik laat die eer mooi aan iemand anders over....
    :D
     
  8. Seth

    Seth Niet meer actief

    Zal straks nog eens een fotootje maken... volgens mij is het buikkie hier ook aardig gezakt...

    vriend zei het paar daagjes geleden uit zichzelf....:$
    voordat die wat uit zichzelf zegt daarover..... :$
     
  9. Karagoz

    Karagoz VIP lid

    14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    he super zeg... dan mogen ze hopelijk (schatting) binnen 2 weken naar huis of niet... als alles goed gaat natuurlijk...
     
  10. Alita

    Alita Niet meer actief

    @Seth ja als je het niet vertrouwt bellen he meid....
    @Wendy dat zou ik ook hebben hoor maar gister was het toch in orde? Probeer wel wat te vertrouwen te hebben is moelijk ik weet het. Ik vindt aan de ctg liggen nooit fijn, de hele tijd dat hartje horen enz....toen we bij dochter 3x per week moesten vondt ik het ook allemaal maar eng maar ze houden je goed in de gaten nu..
    Ben je nu medisch trouwens?
    @Nath ja dan trappen ze onderin auw!!
    Hier doe ik trouwens dochter ook langzaamaan wat laten wennen aan potje en wc, maar heel speels en zeker niet te!!
     
  11. Seth

    Seth Niet meer actief

    hmmmm ga afsluiten hier...

    krijg van peuter de melding dat dreumes weer gepoept heeft.... denk dat die laatste tandjes EINDELIJK doorkomen... maar ze stinkt gelijk een uur in de wind.....
     
  12. Alita

    Alita Niet meer actief


    Eigenlijk zou je bv zich automatisch moeten aanpassen.....
    Super dat ze het zo goed doen meid!!
     
  13. wendy1983

    wendy1983 VIP lid

    27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik ben nog niet medisch tot op heden maar dat hoor ik vanmiddag definitief. ik hou jullie op de hoogte hoor!
     
  14. Karagoz

    Karagoz VIP lid

    14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    er is een nieuw deel open...
     
  15. Alita

    Alita Niet meer actief


    Hmmmm want dan moet je in het zk bevallen snappie....
    Succes meid en komt goed;)
     
  16. Alita

    Alita Niet meer actief

    ik kom eraan!!!
    Zet hier anders de link gelijk karagoz!!
     
  17. Karagoz

    Karagoz VIP lid

    14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    succes wendy...
     
  18. Dimple

    Dimple Fanatiek lid

    10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Hij was er blijkbaar nog niet aan toe, en dat we hm iets beloven als hij niet in zijn broek plast, dat begrijpt hij nog niet helemaal. Het belangrijkste is dat hij overdag droog is.
     
  19. Alita

    Alita Niet meer actief

    @Dimple deel 6 is er!!;)
     

Deel Deze Pagina