SEPTEMBER mama's 2010 DEEL 5 YEAH!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zijvandehoek, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Pfff wat een last van mijn buik hier :( ... word er een beetje verdrietig van.. weet nu niet of het de zwangerschap is of dat mijn crohn opspeelt... misschien morgen even de vk bellen.. vraag me af of zij kan bepalen of dit harde buiken van de zwangerschap zijn of dat het inderdaad mijn crohn is. wat denken jullie?
    Slik nu namelijk geen medicijnen en hoop het eigenlijk de hele zwangerschap vol te kunnen houden .... maar als dit echt door mijn darmen komt ben ik toch bang dat ik weer medicijnen moet gaan gebruiken ... :(
     
  2. PatriciaK

    PatriciaK Fanatiek lid

    10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    hello lady`s

    daar ben ik weer..
    en oh my god wat ben ik moe me ogen vallen bijna dicht.. pff wordt er niet goed van..
    Zoonlief is nu bij opa en oma dus wij hebben een avondje rust.. gaan zo lekker samen douchen hahahaha..

    die kleine meid in me buik is erg aanwezig af en toe vind ik het gewoon niet leuk meer en denk ik echt van nou meis ga nu maar ff slapen ofzo..
    ik heb ook best last van me liezen ..
    maar ja nog 11 weken als het mee zit ( anders 13 als het tegen zit ) en dan hoop ik dat alle pijntjes weg zijn zeg pfff... moet eerlijk zeggen dat ik het zwanger zijn nu ook niet echt leuk vind al die kwaaltjes pijntjes en dan dat hete k*tweer pfff..
    maar goed genoeg geklaagd..

    ik ga even lekker een glas water met heel veel ijs drinken en ff tv kijken ..

    xxxx
     
  3. PatriciaK

    PatriciaK Fanatiek lid

    10 mei 2007
    1.454
    0
    0

    hey mop,

    morgen gewoon ff de verlos bellen kan geen kwaad toch.. heb hier net ook een aanval van pds gehad heb huilend op de wc gezeten vond het ook zo kut..

    ze kunnen gewoon even nakijken wat er is ja toch ..
    ik hoop dat het gauw over gaat en dat je geen medicijnen hoeft te gebruiken ..

    dikke kus voor jou !!!
     
  4. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Pfff ik begrijp je volkomen! Geniet van je vrije avond!
     
  5. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    thanks lieverd! Denk inderdaad dat ik dat maar even ga doen :)
     
  6. PatriciaK

    PatriciaK Fanatiek lid

    10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    en ik jou !

    hoe is het met je verkoudheid?
    x
     
  7. PatriciaK

    PatriciaK Fanatiek lid

    10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    goedzo wel doen he ..
    ik heb dat wel geen crohn maar pds.. minder heftig denk ik .. maar het is gewoon klote als je zwanger bent en een darmziekte heb beter 10 keer voor niks bellen en langsgaan dan 1 keer te weinig hoor ..

    xx
     
  8. Zijvandehoek

    Zijvandehoek VIP lid

    8 jun 2009
    6.894
    0
    0

    Misschien dat je lichaam even moet wennen aan het niet krijgen van medicijnen. Bel toch voor de zekerheid maar hoor.
    Ik weet niet of de vk je dat kan vertellen, anders bel je toch je HA, die er wel verstand van heeft.

    En dank je, ik hoop ook dat Mees snel in slaap gaat vallen.
    Hij vraagt best veel aandacht, maar ik ben net bij hem gaan zitten en gaan luisteren naar de vliegtuigen, die over komen.
    Mees is gek van auto's, maar ook zeker vliegtuigen.
    Nu komen er hier heel veel vliegtuigen over,
    dus ik heb mazzel dat ik zijn aandacht daar naartoe heb weten over te brengen.
     
  9. PatriciaK

    PatriciaK Fanatiek lid

    10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    wij zijn dan ook wel de gezelligste van allemaal hoor hier hahaha;)
    bij de september mama`s moet je ook gewoon zijn ..haha :D;)
     
  10. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Ik zal eerst even de vk bellen.. misschien kan ze me vertellen hoe een harde buik van de zwangerschap zou moeten voelen ;) ik weet dat nu ook even niet meer precies aangezien mijn darmen ook weer actief zijn dat voel ik wel ..

    Sepp hier ook gek van vliegtuigen :) fijn dat hij in ieder geval een beetje afgeleid is.. weet je waarom hij overstuur is?
     
  11. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Inderdaad :D:D;)
     
  12. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Pfff nou dat houdt ook niet over :( heb nu wel betere neusspray en moet zeggen dat mijn neus nu open is voor het eerst in dagen dus dat is echt genieten kan ik je zeggen :)
     
  13. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Moet je daar ook medicijnen voor gebruiken? En hoe zit dat precies met pds? Dat is toch prikkelbare darm syndroom ofzoiets? Wat houdt dat precies in als ik vragen mag :)
     
  14. PatriciaK

    PatriciaK Fanatiek lid

    10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    nou meiden ik ga even gezellig bij mijn grote vriend op de bank hangen hij heeft net lekker drinken voor me gepakt en wat te eten hihi..
    morgen ben ik er weer ( misschien straks nog wel )

    maar alvast een fijne avond allemaal
    en een dikke kus

    xxxx
     
  15. Zijvandehoek

    Zijvandehoek VIP lid

    8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Hij is niet overstuur hoor. Maar hij is toch een petit uit zijn doen, door het warme weer de laatste tijd en zijn ritme is naar den kaloten zeg ik maar. Hij moet te veel schakelen denk ik.
    We zitten ook in een ander huis, al ben ik bang dat hij de giga tuin hier wel giga gaat missen, want het is een paradijs hier en hij vindt het heeeeeeeeeerlijk in de tuin.
    Net nog even laten banjeren.

    Maarja de tijd he. Hij slaapt nu nog niet en normaal gesproken gaat hij thuis om 18.30u naar bed en slaapt hij om 19u wel, de uitzonderingen daar gelaten.

    Ik heb hem ook net een fles warme melk gegeven met de hoop dat hij vannacht niet wilt ... maar ja, melk geven is ook plas leveren he haha.
    We gaan het merken vannacht. ;)
     
  16. Zijvandehoek

    Zijvandehoek VIP lid

    8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Ja en dat kan je goed gebruiken.
    Sterkte daar mee.

    nee meiden, de klachten bij elkaar zijn niet bepaald funny he.
    En dan nog vatbaar zijn voor verkoudheden pfff.
    Tja, slaap te kort, dát doet ook te veel met een mens en we hebben aardig wat mindere nachten gehad met de hitte, dus dat kan ook wat teweeg brengen.
     
  17. PatriciaK

    PatriciaK Fanatiek lid

    10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Ja het is inderdaad prikkelbaar darm sydroom helaas heb je er meerdere versies van ( klinkt ook gek ) en ik heb de ergste .. er zijn nog geen medicijnen voor omdat de wetenschap nog niet zover is helaas..

    het is zeg maar een aanval van je darmen die je zomaar kan krijgen dan reageren je darmen heel heftig op iets van voedsel of drinken het kan alles zijn wat je naar binnen werkt.. dan moet je accuut naar de wc .. want tja als je dat niet doen .. nou je raad het wel .. en dat gaat met heftige pijn ..
    er zijn een aantal dingen waarvan ik weet dat ik niet moet eten of drinken .. maar ja het kan ook zijn als ik een glaasje water drink dat het dan ineens komt.. heel vervelend dus ..
    de aanvallen zijn niet altijd hetzelfde hoor soms maar dan ook heel soms heb ik geen pijn maar meestal wel soms is de pijn zo heftig dat ik knock out ga van de pijn , meestal is het alleen maar het huilen van de pijn..
    maar ja de dokters en wetenschappers zijn er wel mee bezig volgens mijn huisarts dus tja afwachten nog ..

    xxx
     
  18. Zijvandehoek

    Zijvandehoek VIP lid

    8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Wow, jullie eten laat :$
    Wij eten rond 17u al :p
     
  19. PatriciaK

    PatriciaK Fanatiek lid

    10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    nou liefies nu ben ik echt weg ..

    dikke kus ..

    xxx
     
  20. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Tja heel herkenbaar zoonlief zijn ritme is ook wel wat overhoop zeg maar (;)zacht uitgedrukt)
    heerlijk dat hij zo geniet van de tuin maar een eigen huis is meestal ook wat waard ;)
    Ik hoop voor je dat hij lekker slaapt na de fles melk :) maar wil hij dan nog verschoont worden 's nachts ?
     

Deel Deze Pagina