Mees moet echt doorzetten geleerd worden helaas. En ik ... ik heb best heel veel geduld, al ben ik ook geen makkelijker tante hoor. Een steenbok heeft het ook allemaal geregeld. Truste Seth
goedemorgen meiden... lekker geklets? vannacht goed geslapen maar bij het opstaan weer last van mijn rug en bekken... vannacht ook last gekregen van mijn kuiten met het uitrekken, kreeg kramp... maar goed, zometeen ontbijten en vanmiddag naar ballorig met zoontje en misschien gaat zijn neefje nog mee... kunnen ze zich lekker uitleven
goedemorgen meiden, hier ook een goede nacht gehad.. en wat kunnen jullie kletsen zeg pff.. hier wordt er tenminste lekker gekletst dan kan je niet vann alle topics zeggen.. wij zijn gewoon de beste met ze alle!! vriendlief is nog even aan het werk.. even het laaste beetje afmaken zodat hij volgende week het wat rustiger aan kan doen .. Zoonlief en ik zitten nu allebei op de bank een een melk-liga een beker taksi hij is mickey mouse aan het kijken en ik op de pc natuurlijk.. .. nou voor de rest heb ik weinig te vertellen .. ga even kijken wat er nog meer op her forum wordt gezet .. xxxx
ooh ja dat wou ik nog vertellen... zit ik gister natuurlijk bij me moeder in het ziekenhuis ligt er een vrouw bij haar op de kamer komen wij binnen gaat ze huilen.. ze huilde al wat volgens me moeder maar ze begon echt hard te huilen.. tja vervelend als er iemand huilt maar ja ik had er niet bij stil gestaan of wat dan ook ik begon het zlefs vervelend te vinden dat ze zo aan het snikken was .. pfff dacht ik .. me moeder wist ook niet waarom ze er lag ze zei alleen ja ze zou om 1 uur al geholpen worden en het was al 7 uur .. en ik dacht daar ben je dan toch niet zo van slag maar goed ik vond het wel zielig.. gister avond bel ik mijn moeder dus nog even om te zeggen wie er allemaal gebeld hadden en gemaild hadden.. vroeg ik aan haar weet je nou al wat er met dat vrouwtje is .. zegt ze ja ze is net op gehaald ze kwam voor een curritage(ofzo) dus ik ooh.. dat is inderdaad wel kut.. maar ja wij hebben nog zitten geinen over me moeder daar van nou nu kan je geen etterbakken meer te wereld zetten bla bla bla... maar ja wij konden ook niet weten dat ze dat dus moest ondergaan.. vind het ook echt vreselijk dat het ziekenhuis iemand die een curritage moet ondergaan op een afdeling leggen waar kinderen worden geboren en zwangere vrouwen rondlopen.. heb dus net me moeder nog even gebeld om te vragen of die vrouw daar nog was en die was er nog dus heb even gezegt dat ze maar een bloemtje voor haar moest laten of zelf gaan halen .. en dat ging ze ook even doen .. voelde me zo schuldig.. maar ja ik kan dat ook niet ruiken en ik kan me buik ook niet inhouden nu maar toch vond ik het zo sneu maar ja me moeder heeft dus geregeld dat een verpleegster even een bloemtje gaat halen dus ik zal het zo wel horen .. xxxxxxxxxx
Goede morgen trouwens meiden! Hier een goede nacht gehad. maar 1 keer eruit om te plassen JEEJ. Jesse leggen we zo nog ff in bed want die oogt weer moe en dan gaan Bart en ik ff in de tuin werken. Het is nu niet zo warm en er moet nog wat zomergoed geplant worden. Vanmiddag bij mijn schoonouders op visite en morgen naar de efteling !!
Goedemorgen.. Straks moeten wij om 2 uur bij mijn schoonouders zijn.. We hebben een geweldig saaie familiedag.. Zo geen zin in, bleh.. Maar goed, ik zet mijn beste beentje maar voor voor manlief, die weet namelijk dat ik niet zo happy ben wat betreft zijn fam.. Nou iedereen een hele fijne dag, dat wordt die van mij zowiezo niet.. Tot later!
hey buddy!! HAVE FUN hier het zelfde hoor morgen naar schoonfamilie bah bah bah ben er nu al ziek van hahaha xxxxxxxxxxxx
Haha ja ik heb nu al zo de pest in, hele dag foetsie.. Mag je raden wat ze gaan doen.. WANDELEN.. En dan niet gewoon een half uurtje, nee het limburg landschap in Epen.. Dat is heuvel op heuvel af, duurt ong 2 uur.. Ze zouden rekening met me houden, ik mag samen met 2 andere, die te oud zijn om te wandelen, 2 uur lang op een stoel blijven zitten in Epen.. Baal zo.. Manlief vond het ook niet echt goed bedacht, en heeft al voorgesteld om bij me te blijven zitten, die heeft er ook weinig zin in.. En daarna gaan we met z'n allen 'gezellig' uit eten.. Ik zie die mensen 1 keer per jaar en heb er vrijwel niets mee, nou dat wordt TOP, dat kan ik je nu al zeggen.. **Klaagmodus uit**
2 uur lang lopen.. ik hou het nog geen half uur vol... waarom gewoon niet gezellig thuis zitten gebak eten ofzo... lekker dat ze zo rekening met je houden... ik had helemaal niet gegaan... sterkte meis
mannielief kan niet naar turkiye gaan omdat zijn ziekte nog niet helemaal zeg is en hij wil het risicio niet lopen dat het erger wordt als hij in de lange busreizen zit of dat hij in de stad loopt... dus zit al 10 miniten aan de telefoon om zijn vlucht te annuleren...hopelijk krijgen we ons geld terug
Goedemorgen!! @patricia: wel lief van jullie met dat bloemetje maar jullie konden het inderdaad niet weten. @Wendy: Lekker hoor, maar 1 keer! Dat komt bij mij al tijden niet meer voor! @Amigo: mmmm, klinkt niet zo positief. Wens je alvast veel sterkte vandaag! Hier echt een baalnacht gehad. Alleen maar hazeslaapjes, vriendlief ging om half 6 werken (kwam nog wel een lekkere verse smoothie brengen) en om 6 uur ben ik eindelijk voor 2 uur in slaap gedommeld. Pfff, wou dat ik gewoon een nachtje kon doorslapen. Vandaag met de kleine man het rijk alleen, dadelijk even naar de Gamma en nog wat boodschapjes doen. Fijne dag allemaal!