SEPTEMBER mama's 2010 DEEL 5 YEAH!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zijvandehoek, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

@Mejojo geniet maar van je rust!!

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land

fijn dat je moeder vandaag al naar huis mag... niets is beter dan lekker in je eigen omgeving...hopelijk is ze snel weer de oude en zijn de uitslagen goed

3. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    heerlijk he al die babywas... is toch anders en specialer... zo zie ik het dan... deze was doe je graag dan de gewone standaard was...

ik heb de reis geannuleerd en we kunnen wat terug krijgen maar moeten ook de annuleringskosten betalen maar dat krijgen we ook terug omdat we een verzekering hebben lopen... gelukkig had ik dat vorige maand nog gedaan zeg... mijn man vindt het aan de ene kant wel balen want hij is gek op zijn land, het eten, de cultuur is anders dan hier tussen de turkse mensen en hij wilde nog even langs het strand en lekker shoppen voor ons... maar zijn darmen zijn nog niet helemaal over en vandaag begon het weer een beetje en hij wil echt niet in moeilijkheden komen als hij in de bus zit, of het vliegtuig of op ons familiebruiloft dat volgende begint... maar volgend jaar moet hij echt gaan voor papieren... dan mag hij van mij want dan ben ik niet zwanger en dan ook minder zorgen... en mijn zoontje was met 34 weken geboren zonder enige aanleiding en ookal gaat deze zwangerschap goed toch kan het in een dag veranderen net zoals bij de vorige... maar goed hij gaat niet en aan de ene kant pak van mijn hart... hij heeft van het vakantie geld een ander idee... hij wilt zijn motorrijbewijs gaan halen en dat is al een droom van heel erg lang... hij was gelijk vergeten dat hij neit op vakantie gaat...:D

ik wist niet dat je man ook moest gaan volgende week...sterkte meid...we slepen je er door heen... heb je mensen om je heen die je kunnen helpen?

Toen ik van huis ging ben ik de koraan gaan lezen, heb 2 1/2 jaar de turkse taal geleerd op school, ben turks gaan koken etc. we leven gewoon als turkse mensen en ik zit daar door veel beter in mijn vel en ben eigenlijk mijn oude leven vergeten... Ik spreek goed turks wel met een accent maar dat gaat nooit weg... ik draag een hoofddoek en we doen mee met de feestdagen zoals ramadan en het slachtfeest... ben tevreden met mijn leven hoe we nu leiden. We voeden onze kids op met het geloof, cultuur en de taal. zoontje lief kan nederlands en turks even goed. Hij kan tellen tot 20 in het nederlands en turks, hij weet ook precies met wie hij turks moet praten en wie niet... knape knul van me...

turkse pizza (lahmacun) dat doe je niet even in een uurtje lieve schat... als je het maakt dan maak je er in 1 keer een stuk of 20. Ik kan je het recept wel geven maar dat kan je dan het beste met iemand doen die het al een keer heeft gemaakt want je moet het zelf ook zien... als je het recept wilt hebben dan hoor ik het wel leive schat...;)

4. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    vanmiddag naar ballorig geweest met zoontje en de zoon van een vriendin me... ze hebben lekker de aap uitgehangen, kindermenu gegeten maar zoontje is wel met moeite mee naar huis gegaan... huilen maar goed dat was snel weer over... ik ben toen gaan slapen want ik had last van mijn rug en voelde me ook een beetje slapjes... heb nu nog pijn mijn rug... ga even langs me vriendin even roddelen en dan lekker bankhangen... kom straks nog even kletsen met jullie...xxx

5. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    @MamavanSepp: Hoop echt dat ik nog eens een nachtje doorslaap! Smoothie was melk, ijsblokjes, banaan en appel. Als vriendlief in de dagdienst zit (om de week), maakt ie elke ochtend smoothies, wat er in zit ligt eraan welk fruit ik in huis heb, HEERLIJK!
    @Karagoz: Fijn dat je je reis toch kon annuleren.
    @Amigo: Ben benieuwd hoe je dag was!
    @Zijvdhoek: Alweer in je eigen huisje? Hoe was het met je ouders?
    Wij gaan vanavond nog lekker effe op visite. Vriendlief en schoonpa zijn nog een kast voor Tygo in elkaar aan het zetten nu, maandag nog het grote bed en dan is voor hem voorlopig alles klaar. Even kijken of we nog een kastje bij moeten kopen voor hem.
    Meiden fijne avond allemaal en tot morgen weer!

6. Alita

Alita Niet meer actief

mmm nathalie dat klinkt goed die smoothie.....
    @Amigo en hoe was het? Je zult wel moe zijn...

vanavond maar lekker bankhangen en heerlijk snoepen hahahaha..pff mag nu nog straks na de bevalling gelijk aan de lijn..tenminste niet meer snoepen dan want ga bv geven...

7. Alita

Alita Niet meer actief

meiden ik ben weg, fijne avond!!!:D

8. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Zo, wij zijn net weer thuis.. We zijn eerst met de auto naar een of ander gat gereden in het heuvelland.. Daar hebben we koffie met vlaai gehad.. Vanuit daar zijn ze een wandelroute gaan lopen, wat bleek, iedereen ging mee.. Oudjes en al.. Ik heb me bedankt en ben lekker blijven zitten.. Gelukkig is manlief bij me gebleven en hebben we heerlijk in de zon gezeten.. 2 uur daarna kwamen ze pas weer terug.. Heb het gezellig gehad met me mannetje, dat maakte een boel goed.. Daarna weer terug met de auto en ergens wat gaan eten.. Nu net thuis en ik ben kapot.. Maar goed, we hebben het weer achter de rug..

Kruip dadelijk lekker bij manlief op de bank en dan duiken we op tijd het bed in..

Fijne avond allemaal!

9. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

ok bedankt! Vind 10 euro nog meevallen.... of zijn het heel kleine mandjes??? Hier hebben we geen babyplanet, weet niet eens waar die zit, zal eens gaan zoeken! Misschien kan ik ze online bestellen ofzo.... Heb jij ook een kamertje met zilver en wit??? Ik heb zilver, wit en grijs... Ben benieuwd naar jouw kamertje dan!

Groetjes,

Hadassa

10. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

haha... thxs.. je denkt mee!!!

11. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0
    men, wat veeeeeel geschreven weer!
    als ik mensen vergeet, sorry...

@blinky; lekker bezig geweest in huis en ja, dan merk je die 30 weken wel

@ZvdH; phoe, een buik van graniet klinkt wel errug zwaar...
    En nu al een compu wizzkid, die Mees en zo te horen zet ie zn eerste stappen richting zindelijkheid!

@Sann; he bah, wat naar meid, kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit, dikke knuf... (en laat je tranen maar lekker gaan, misschien lucht het wat op)

@Seth; geen dik, stug, slijm hier. Maar wel erg veel waterdunne afscheiding.

@slakkenrace; ha,ha die ga ik winnen, ben nog steeds even snel in mijn rolstoel met supersonische wielen...

@Patricia; fijn dat alles zo goed leek bij je moeder. Spannend nu nog 2 weken op de uitslag wachten, duurt wel lang...

@Amigo; fijn he zo'n familiedag!

@ Hadassa; wat een drukkte in huize-hadassa. Na hard werken is het dubbel genieten van zo'n heerlijke lunch.

Ik kan soms toch zo genieten van die kleine dingetjes. Vannochtend was het weer zo'n klein momentje. Iedere ochtend als ik net wakker wordt en mijn buik nog helemaal rustig is, wrijf ik heel zachtjes over mijn buik en fluister "goeiemorgen lief meisje" en elke ochtend krijg ik dan een klein duwtje tegen mijn hand. Was er vanochtend helemaal ontroerd van...

12. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Ohhh verslavend die site zeg.... ik heb inmiddels 2 manden gevonden, zijn € 29,95 per stuk en een funckybox wit met zilveren stippen voor de lotiondoekjes..... Zoow leuk! Ga nog ff verder snuffelen haha.... erg leuk!

13. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Dat wist ik wel hoor... maar ikke wel hahaha...

14. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    YEAPS YEAPS YEAPS.... ZvdH 31 WEKEN VANDAAG... GEFELICIFLAPSTEERD.....

15. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

tHXS MEID! Mijn vent eet die broodjes wel hoor zonder kaas../. hij lust geen kaas, en ook dan is het erg lekker! Maargoed, met kaas is het lekkerder natuurlijk!

Wat voor een bedrijf heeft jouw man eigenlijk??

Fijne avond samen..!

Knuf,

Hadassa

16. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    :) wat lief! Dat heb ik hier nou helemaal niet, ik word helemaal lens geschopt en gedraaid ;)

17. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Haha... ook jij dan gefeliciteerd met die 2 dagen in je 32 ste week hihi....

18. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Aannemersbedrijf maar voornamelijk metselwerk, stucwerk, voegwerk, lijmwerk en tegelwerk .. handige man dus maarre altijd weinig tijd om thuis wat te doen ;)

19. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Hee meis, gefeliciteer met je 30 weken, schiet nu lekker op he, lekker aftellen nu! Maaruhhh als je grote bank eruit is, heb je dan nog wel een bank over om lekker op te liggen???

20. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Lekker shoppen!!! :D ik wacht nog even tot de babykamer klaar is dan kan ik echt zien wat ik nog wil hebben.. oh meid ik ben jaloers!

Deel Deze Pagina