Haha ik was inderdaad heel moe! Maar het was heerlijk en ik heb echt genoten. Terwijl ik er een beetje tegenop zag omdat ik bang was dat ik het niet vol kon houden maar het ging super. We waren er al om 10 uur en om half 7 gingen we naar huis
Goede morgen meiden!! Ow wat heb ik heeeerlijk geslapen! Dat had ik echt ff nodig. Jesse is vandaag naar zijn gastouder. Kan ik ff bijkomen van de Efteling gisteren en een beetje poetsen in huis. Moet ook nog ff naar de praxis want we missen een schroef bij het ledikantje en ik wil nu onderhand de babykamer wel eens afmaken whaha.... (bij Jesse was hij al af bij 19 weken pff.... ) Hier trouwens weer een teots momentje Jesse heeft vanmorgen niet alleen geplast op het potje maar ook gepoept!!!
Heerlijk Wen dat je zo lekker hebt geslapen! Daar kan je echt van opknappen he ! Super van Jesse! Wauw ik ben echt jaloers hier gebeurd er nog niet veel!
Bedankt voor de tip.. ik heb de site gevonden en ze hebben idd. veel keus... zal eens lekker gaan snuffelen! Gelukkig had ik vandaag niet zoveel last van mijn heupen bij het ontwaken, dat scheelt. Ik denk ook dat het komt door het extra gewicht idd. Maar leuk is anders hoor! Fijne dag vandaag!
Mamavansepp Wij hebben gewoon het potje boven in de badkamer staan bij de wc. Iedere keer als we een luier wisselen of wij gaan dan vragen we of hij ook naar de wc moet en zetten hem er dan ook op. Hij wacht tot wij hem erop zetten zelf zegt hij nog niks maar dat komt vanzelf
Ik heb redelijk geslapen, wel een aantal keren wakker geweest en een plasstop gehad... Verder had ik een knerpende hoofdpijn toen ik ging slapen, en hoopte dat het over zou gaan, niet dus! Mannetje wakker gemaakt en die heeft ff paracetamol voor me gehaald en daarna ben ik weer lekker in slaap gevallen tot 08.30 uur vanmorgen... heerlijk! Hoewel ik nu ook wel weer mijn bed in zou kunnen kruipen en een tukje zou kunnen doen, voel me gewoon loom...! Doe niet te gek vandaag ok!! Knuf, Hadassa
Nou dat vind ik al heel wat! Wij hebben inderdaad ook een potje op de badkamer staan maar hij wil daar echt niks van weten.. hij wil wel op het toilet en dan zegt hij plassen en maakt hij een plasgeluidje er komt alleen niks daarna doortrekken en als ik hem dan in bad zet gaat hij gelijk plassen .. echt een man
Zooo dat is echt een hele dag zeg. Maar super dat het zo goed ging en je zo hebt kunnen genieten zeg! Nu lekker rustig aan doen he vandaag...!! Knuf, Hadassa
Alweer allemaal slechte slapers! Nou hier ook, dankzij Silman die om 04:30 uur opeens bedenkt dat de pasgeverfde deuren nu wel droog zijn en ze perse op dat tijdstio wil inhangen. En na wat gevloek en getier toch echt mijn hulp nodig heeft. Daarna kon ik natuurlijk niet meer slapen. Mannen..... @Hadassa; zijn echt truttige, vrolijke, kleurrijke kinderschilderijtjes (met princessen en elfjes), als de grote af is, zal ik wel een foto plaatsten (of sturen). Anders gewoon wat op i-net speuren evt op muurschilderijen, vind je wel leuke dingen om inspiratie op te doen. Leuk thema olifantjes, ben benieuwd hoe het er allemaal uit komt te zien. Vervelend die pijn in je heupen, weet ook niet wat het is. @Wendy; heerlijk dagje Efteling, gelukkig was het gisteren nog niet zo warm @Meiden met een afspraak; veel succes, hoop dat alles goed is. Vosje, lijkt me wel een raar idee, om nu al een datum te prikken. @Klamboe; hier een hele mooie roze princessenklamboe met vlinders en satijn op de kop getikt (rommelmarkt voor 2 euro). Maar bij het wiegje hoort een ander hemeltje. Dus de klamboe is voor als ze wat groter is. @ All; "have a nice day"
Hier voel ik beebje echt heel veel momenteel, het zijn heel zachte en lieve bewegingen onder in mijn buik. Echt lief.... super schattig. Heb afgelopen zaterdag mijn kraampakket gekregen, leuk al die pakken met dat dikke verband... brrrr... Er zat een grijze knuffel in, kleur oast iig goed bij de rest haha! En wat ik enige tijd geleden aan Teddybeertje vroeg, over de verzorgingsoriducten van Natalis, die normaliter (eerder iig) in de pakketten van Menzis zaten, die vond ik nu in mijn eigen pakket. Heel grappig, een hele streng met alle verzorgingsproducten die je nodig hebt... Groetjes, Hadassa
Slechte nachten.... tja..... we gingen pas om 00.00 uur slapen..... moest tig keer piesen... en vriend moest om 05.00 uur beginnen met werken... de wekker liep dus om 04.00 uur alweer af..... viel daarna pas om 06.00 uur in slaap... tot de kindjes wakker werden.... Weet trouwens ook niet hoevaak ik wel niet ben gaan piesen.... pffff... elk 1,5 uur volgens mij.... en dan grote plassen dat ik dacht.... huhh.... zoveel heb ik niet gedronken vandaag...... nouja misschien maar beter kwijt raken dan vasthouden....
Zie trouwens op tegen morgen..... morgen naar vk lopen met 2 kindjes.. (normaal 1, maar psz heeft ook vakantie..) dus kinderwagen met kiddyboard duwen..... en dan moet ik normaal rond 09.30 uur.... maar nu om 11.30..... en dat met die temperatuur..... pffffff.....