SEPTEMBER mama's 2010 DEEL 5 YEAH!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zijvandehoek, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Pff meid kan me voorstellen dat je daar tegen opziet! Is er gene vriendin oid in de buurt die even een uurtje op de kindjes kan passen? Als ik vrij geweest was had ik het wel voor je gedaan ;)

2. Seth

Seth Niet meer actief

toch bedankt...:)

uhhh nee..... mn hoogzwanger.. (bijna 36 weken) vriendin heet wel verlof... maar die ga ik het niet vragen hoor.... veel te vermoeiend voor haar.... :)

och ik overleef het wel......

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Seth dat is idd zwaar. Succes morgen.
    Vandaag alweer 33 weken zie ik gefeliciteerd :)

4. Seth

Seth Niet meer actief

ja dankje.... en dankje wel.....

tja absurd he.... hoe snel het gaat.....
    en dan denkend dat kleintje al over 4 weken mag komen....

4 weken...... die zijn ook zo voorbij....

nog 3 weken, moet het bed alweer omhoog..... echt raar.......
    net alsof de weken niet kloppen... en het er geen 33 zijn...

5. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Pff meid ik wou dat ik kon zeggen dat ik al op 33 weken zat .. ik kan niet wachten vind het zwanger zijn wel welletjes zo .. waarom duurt zoiets eigenlijk 9 maanden en niet 7 ofzo ;) enne ik wil zo graag mijn baby vasthouden ben zo benieuwd naar hoe ze eruit ziet etc .. dat ik zelfs de gebroken nachten voor lief neem (zeg ik nu ;))

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja idd het gaat zo snel!
    Ik moet nog ff met de vk en kraamhulp overleggen want mijn bed kan niet op klossen of iets dergelijks. In onze vorige slaapkamer kon dat wel maar na de verbouwing hebben wij de nieuwe kamer genomen en die heeft een schuine kant waardoor het bed niet omhoog kan. Hopelijk maken ze er niet zo'n punt van :)

7. Seth

Seth Niet meer actief

hahahaha denk dat de zwangerschap zolang duurt om onze mannen op hun nieuwe rol voor te bereiden..... en duurt het nog te kort... :D

Ik ben nu niet zo ongeduldig..... tja als je de 42 weken zowat vol gemaakt hebt..... dan leer je dat wel af..... :D anders duren die laatste loodjes zooooooo lang......
    We zien wel hoe het gaat lopen..... en wanneer het komt...

is hier trouwens nog iemand die pendeld of niet??
    qua datum...? want dat vind ik toch wel grappig.. :D

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Van mij mag de kleine ook wel komen met een week of 37/38 ben ook zo benieuwd hoe ze eruit ziet...ik kan niet wachten :D

9. Seth

Seth Niet meer actief

Wou je thuis bevallen of in het ziekenhuis?
    Denk dat dat ook uitmaakt voor ze....

10. Seth

Seth Niet meer actief

komt hier een dreumes melden dat ze gepoept heeft.....
    Daarna komt mn vent zo thuis om te eten.....

dus ben ff pleite...

11. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Hoi meiden,

Long time no see ;)

Hier ook druk druk druk gehad en moe + moe.
    Natuurlijk 3 weken vrij slecht geslapen in andermans bed en we zijn blij weer terug te zijn. De eerste nacht heb ik zelf niet zo goed en veel geslapen, omdat Mees mij er 2 maal heeft uitgeroepen en ik kon weer moeilijk in slaap komen.
    Last van zijn tanden, rode billetjes en 'spuitpoep', maar vannacht heeft hij doorgeslapen en ik ook. Ik moest er vanmorgen één maal uit om te plassen en duurde weer even voordat ik in slaap viel, maar wel weer ff-ies geweest.

Daarnet druk bezig geweest met de kasten van Mees en de nieuwe kleren voor de volgende rond. Pffff ... veel gedaan, maar wat een K*T klus vind ik dat zeg. Neee, ik geniet daar niet zo van als dat ik hier van verschillende meiden hoor.
    Ik vind het wel geinig hoor, al die kleine maatjes, maar daar blijft het ook bij.

Seth: zwaar meis, balen .. en ik hoop dat de tijd vliegt, zodat je ook weer een beetje 'normaal' op de been bent.
    Jij bent ook ff niet online geweest zie ik.

Wendy:Super zeg dat de kleine al zo ver is, terwijl Mees en Jesse maar 1 dag verschillen van leeftijd.

Kiddyboard: zit nog steeds te dubben er wel of geen aan te schaffen. Ik heb dus een bugaboo cameleon en het lijkt mij zo'n groot ding tussen je benen. Het lijkt mij dus voor geen meter lekker lopen.
    Mensen hier ervaring :(

Weekend en Mees:
    We zijn zaterdag ochtend eerst naar mijn oma geweest dus, en dat was best gezellig.
    Zaterdag middag zijn we op sivite geweest bij 'oude' buren/vrienden van mij, dat was ff heel erg leuk.
    Deze mensen hebben nl twee varkens en Mees vond dat grandioos.
    Echt zo leuk joh, hij ging compleet uit zijn dak.

Dan stak hij weer voorzichtig zijn vingertje uit, om de neuzen van de varkens te raken en hij zei dan: "G-g-g". Hij deed hen na zeg maar :p
    Die vriend van mij was een banaan wezen halen om samen met Mees aan de varkens te voeren. Wij zaten lekker op het terras te kletsen.
    Ineens hoor ik gelach en kijk ik om. Mees had een stuk banaan gekregen van die vriend, om het aan één van de varkens te geven, maar Mees heeft het stuk in zijn eigen mond gestoken.
    Die vriend kwam niet meer bij .. en ik ook niet. Ik weet dat Mees graag een banaantje eet. Haha, het zag er ook niet uit.
    Mees eet het liefst groot zeg maar, dus zijn hele bakkes vol. :D

Ondertussen waren mijn ouders ook vanuit Zweden weer thuis aangekomen en aangezien wij de sleutels nog hadden, kwamen zij ook naar ons gelopen. Gezellig :)

Weer later hoorde ik ineens kleine nood kreetjes van Mees en ik keek op. Ik zag hem voor het hek bij de varkens en hij probeerde zijn hand tussen het hek door te steken.
    Ik zag dus, dat daar brandnetels staan.
    Ik ben meteen naar hem toe gelopen en hem opgepakt.
    Ik zag ook dat Mees zijn Rog-knuffel achter het hek lag, en die probeerde hij dus te pakken. Mees en de rog heb ik opgepakt en ben toen maar gelijk naar het huis van mijn ouders gelopen.
    Daar azijn gepakt en even flink op de armen gedept van Mees.

Nee, nee, nee, zegt hij dan en au, au, au.
    Tja, het is rot spul natuurlijk die brandnetels en het azijn bijt ook een beetje. Dovenetels kon ik niet vinden, dus vandaar azijn.

Toen dus alle spullen van ons uit het huis van mijn ouders gehaald en mijn ouders hun spullen weer naar binnen.
    Zijn we nog blijven eten en toen naar huis gereden,
    daar alles spullen weer uitgepakt.

Mees was toch ook zeer blij weer thuis te zijn én in zijn eigen kamer te zijn. :D

12. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Ook ons bed kan niet op klossen (wij hebben een waterbed).
    Een oplossing is een matras op het bed te leggen!

13. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    En ook bij mij mag kidje 2 in week 38 geboren worden.
    Waarom niet week 37?, omdat ik 7 geen mooi getal vind en 38 wel :p

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik wil in het ziekenhuis bevallen. Als ik het ziekenhuis kan halen ;) Ik heb steeds het gevoel dat het heel snel zal gaan en heb geen idee waarom. haha

15. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    :D dat ben jij dan weer ;)

16. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Klinkt als een gezellig maar druk weekend! Geniet van je eigen huisje! Nog even en HIJ heeft vakantie toch?

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Whahah :D

18. Seth

Seth Niet meer actief

:D........
    je hebt echt iets met getallen he?

je hebt niet van die "kwaaltjes" dat je dingen bijvoorbeeld 3x moet doen... ipv 1x...... ? :D

Weer fijn om thuis te zijn.....

mees ook zo'n "propper"....... :D
    Ach.... brandnetels...... niet meer veel last gehad, na de azijn?

19. Seth

Seth Niet meer actief

hahahaha.... klinkt bekend..:)

ben benieuwd hoe het hier allemaal gaat lopen.... :)

20. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Ja klopt. Nog een weekje en dan heeft hij 3 weken vrij. YEAH

Woensdag werkt hij niet, dan gaan we 'gezellig' met zijn moeder shoppen voor nieuwe schoenen voor Mees.

Vanmorgen was hij al erg vroeg wakker en is vroeg naar de zaak vertrokken, dus komt hij 15u alweer naar huis.
    Lekker. :)

Deel Deze Pagina