Nope, dat heb ik niet hoor. 7 Heb ik altijd een lelijk getal gevonden en de 8 en de 5 vind ik mooi. Mooie rondingen En YES fijn om weer thuis te zijn, al zullen we de tuin wel missen hoor. ALs je Mees een koek of een boterham of idd een banaan geeft, dan propt hij dat hele ding naar binnen, spugens aan toe naar binnen. En als hij zijn mond vol heeft, ziet het er echt als een gentlemen uit hoor En .. herhaling azijn, helpt goed. Hij stonk alleen zo bleh.
Mijn vent is vanochtend om 05.00 uur begonnen...en kwam net melden dat hij ook nog over moet werken tot 19.45- 20.00 uur.... Absurd toch eigenlijk... hahahaha lees ik woensdag... of donderdag je schoenenverhaal wel...
Ik vind even getallen mooier dan oneven getallen Daarom was het ook ff slikken toen mijn zoontje op 13-9 geboren werd, whaha inmiddels ben ik eraan gewend hoor Ik zou nu iets van 24-8 wel een mooie datum vinden
Hier gaat het nu ietsjes beter... ofja het proppen niet.... maar iig niet meer zo vaak op dr rug kloppen...omdat het in dr keel zat.... zo eng...!!! (lezen is ook een kunst..... nouja heb hier ook wel veel afleiding.... dochter was de hond aan t onderknoeien met dr melk... )
Ja ... heb ik echt zin in zeg maar Maarrrr Mees heeft nu ineens echt nieuwe schoenen nodig. Ik ga een paar mooie uitkiezen. Mijn schoonmoeder had al heel wat in haar hoofd, maar dat gaat dus niet gebeuren. Als zij dat niet begrijpt, heeft zij mooi pecht en ga ik voortaan zelf schoenen aanschaffen voor de kleine man. Jeej, MOET Sethman overwerken of WILT hij overwerken? Hij heeft eigenlijk al vakantie. Hij zit in zijn eentje op de zaak, maar hij pakt er een weekje bij om vanalles op de rit te krijgen en af te maken en dan gebruikt hij deze extra week voor als ik bevallen ben.
mn tweede is van 13-1....... eerste 10-1..... Bij de eerste heb ik het me op een persen gezet zeg...(30 min).mn overleden partner was op 11-1 jarig........ en ik wilde absoluut niet dat ik op die dag zou bevallen..... (voordat ik DAT dan OOK "express" gedaan zou hebben..) iig tijdens het bevallen riep ik dus verschillende keren..: "hij komt toch wel vandaag he"..... Was zo blij dat de broeder zei: Ach voor het eten issie er... Voor de rest maakte het me weinig uit....
Tja, en 13 vinden wij dus weer een mooi getal, omdat zoveel mensen deze beschouwen als een ongeluksgetal. En eh mijn HIJ is op de 13 'en van de 11e geboren. Gek ongelukkig mannetje dus Oeps, Mees is wakker. Ik ga hem uit zijn bed halen. Laterrr.
nouja.... het is nodig op het werk zeg maar...... en dan voelt hij zich er verantwoordelijk voor..... (ja, ja, daar soms TE veel... en hier soms TE weinig.. )
ik heb ook iets met even getallen... oneven daar heb ik neits mee... als ik moet tellen dan tel ik altijd met 2 en niet 1,2,3... van mij mag de baby na 37 weken komen, ik ben zo nieuwsgierig naar ons kindje en zoontje ook....ben het nu wel een beetje zat en het weer is zo benauwd... een mooie datum om te bevallen is 08/09/10... ik ga even een tuk doen op de banak met de ventilator... ben moe geworden van het schoonmaken...
voor mij is een mooie datum om te bevallen... 29 augustus.... verjaardag van michael jackson, één van de groten der aarde voor mij......
Hoi meiden, was ik weer heb net nog even heerlijk 2,5 uur kunnen slapen, werd toen wakker gebeld door mijn moeder,Om niets eigenlijk, gewoon om te vragen hoe het ging.. maarja zij kan natuurlijk ook niet ruiken dat ik in bed lig ik ga even een beetje terug lezen, en dan supernatural kijken dat ik gister heb opgenomen. en daarna ga ik denk ik vast ovenschotel klaar maken ofzo zodat ik het straks alleen maar in de oven hoef te zetten.. @karagoz, fijn dat je een keer lekker geslapen hebt meid !! het is je gegund @wendy, leuk dat jullie zon mooie dag hebben gehad bij de efteling ik had het echt niet vol kunnen houden ik ga nu al bijna van mijn stokje wanneer ik de trap oploop en ook nog weer naar beneden heen moet leuke foto op je hyves trouwens Wat goed dat Jesse ook heeft gepoept op het potje @silkie, ze denken erover mij met 38 weken in te leiden, maar zobiezo met 40 weken, maarja je weet nooit hoe het gaat, mijn eigen gyn is met vakantie en als een andere gyn opeens zegt: ik vind het niet nodig gebeurt het ook niet ik zie het wel jeetje wat vroeg zeg met die deuren ik had mijn mannetje gezegd dat ie dan nu maar lekker even niet moest doen @ bevallen aantal weken, ik vind de tijd erg langzaam gaan, het kan me niet vlug genoeg, om me heen bevallen er allerlei mensen en dat maakt het verlangen naar me meisje alleen maar groter als ik er zo over na denk . Nog 2 weken en 3 dagen . Dan was zoonlief geboren, . Dat mag van mij nu ook wel ( mits ze net als zoonlief gezond is en met 2 dagen mee naar huis mag maar dat zal wel niet hoop iig niet dat ik de volle 40 weken moet ik zou zelf 08-08 -2010 wel grappig vinden, dan ben ik bijna 37 weken, en dan schelen zoonlief en dochterlief precies anderhalf jaar. @hadassa, geniet maar van die zachte bewegingen meid, kan ik hier helaas niet zeggen, steeds als ik haar voel doet het gewoon echt zeer . Net of mijn huid een katapult ofzo is, en dan dat voelen, ooh dat voelt gewoon naar er zitten nog maar weinig lieve zachte bewegingen bij @seth, snap dat je opziet tegen morgen,lijkt me ook heel zwaar !! @zvdh, zo dat was een druk weekend of niet zie het al wel helemaal voor me met de mond vol banaan sneu dat ie de arm onder de brandnetels had zitten maar de azijn heeft gelukkig wel geholpen,
Ik vond 13 niet erg omdat het een ongeluksgetal zou zijn, maar gewoon omdat ik niet van oneven houd Maar goed, ik was allang blij dat het niet 11 september geworden was
Zondag was ik zo moe moe moe. Er kwam niets uit mijn handen. Ik was echt een soorte met van hersendood. Ik ben weggegaan met Mees en HIJ heeft de badkamer een grote beurt gegeven, de beneden wc; 2 nieuwe deurkrukken op de deur gemonteerd; het hele huis stofgezogen en gedweild. Verder heeft hij tussen de middag voordat wij weg gingen gekokkereld en daarna alle ramen gesopt. YEAH EN HOERA VOOR HIJ
Amen! Ik hoop voor je dat het lukt! Ik heb iegenlijk geen datum in mijn hoofd of toch werl eigenlijk op de een van andere manier trekt 28-09-2010 mijn heel erg aan.. ik weet niet waarom
Hij weet gewoon dat het een crime voor mij is, dus waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan. Wel lief en ook vrouw vriendelijk he
DATA: 20-8 zou heel bijzonder zijn voor mn vriend..... was de vader van hem jarig.. (overleden toen mn vriend 8 jaar was...) 3-9 zou wel apart zijn, omdat oma, broer en ikke jarig zijn.. 8-9-10 zou wel leuk zijn, vanwege het "uiterlijk van de datum".... liever geen 11-9.... maar dat is omdat het zo'n raar gevoel geeft.... blijft zo'n sfeer houden die dag..... En ach... WE zien het wel.....
hoi girls, ik ga zo ff bijlezen.... maar heb een paar leuke dingen gevonden die ik ga maken in mijn alreeds bekende kleurstelling zilver, grijs en wit haha... zie deze links.. Luierhuisje: Sewingroom Miss Little - Patroon luierhuisje&showdep=12. Patronen en Doe het zelf Boxkleed en boxzak: Sewingroom Miss Little - Patroon boxkleed 'Chris'&showdep=12. Patronen en Doe het zelf Aankleedkussenhoes: Sewingroom Miss Little - Patroon hoes aankleedkussen&showdep=12. Patronen en Doe het zelf Ringrammels: scroll naar beneden Sewingroom Miss Little - 13 - Kubussen. Stoffen kraamkadootjes Speenhouder: scroll naar beneden Sewingroom Miss Little - 12. Patronen en Doe het zelf&cat=Doe-het-zelf pakketjes Labeldoekje: Sewingroom Miss Little - 13. Stoffen kraamkadootjes&cat=001 Label-label doekje (fijne badstof) Stapelkubussen: Sewingroom Miss Little - 13 - Stapelkubussen. Stoffen kraamkadootjes kubbussen, maak ze alleen wat kleiner en per vier op elkaar dmv klittenband: Sewingroom Miss Little - 13 - Kubussen. Stoffen kraamkadootjes Dus heb de eerstkomende tijd genoeg te doen. De meeste dingen maak ik zelf gewoon, alleen voor het luierhuisje en waskussen en kubussen per vier heb ik een patroon... de rest zoek ik zelf lekker uit. Nu nog op stofjesjacht, kan ze ook op die site wel bestellen, maar dan te weten dat het daar 9,50 per meter kost en op de markt zelfde stofjes, 3,- per meter... scheelt enorm dacht ik zo...! Ik denk er ook over om kraammanden of gewoon deze dingen te gaan maken voor de verkoop, is zo leuk om te doen! Groet, Hadassa