Whoahaha. We zijn wel duidelijk in de afspraken ja, maarrr ik heb hem ook leren kennen als een gentlemen hoor en dat kan hij ook heel goed zijn. Natuurlijk heeft hij ook zo zijn .... momenten, maar dit vind ik niet meer dan normaal eigenlijk. Tis een onderdeel waar ik ook voor gevallen ben he. Ik heb daarentegen ook heel veel gedaan, toen ik het wel kon en hij in zijn BURNOUT zat voor best een lange tijd. Dus ... we zijn wel goed voor elkaar YEAH
Ik vind de uitgerekende datum van mij mooi en anders mag het ook de 8e en ook de 11e en 13, en 15 zijn. Dat is toch alweer een aardig rijtje. En als het laat valt dan de 28e
ben er van tussen... dochter naar bed brengen... en zelf maar ff gaan liggen op de bank.... (al heb ik er eigenlijk geen zin in)
Mijn afspr van de 20e verzet naar de 28e. Volgende week de auto, dat lijkt mij een stuk verstandiger dan een half uur lopen in de hitte. En heb het niet gedaan i.v.m. het getalletje
Even rusten Seth, helemaal niet verkeerd. Hoop ook voor je dat het even lukt. Meiden, wat is het alweer warm he. PUF PUF. Morgen ook weer. Woensdag meer kans op regen.
meiden volgende keer dat ik naar de gyn ga (36 weken) moet ik een kweek laten nemen, hier in belgie is dit blijkbaar standaard rond deze periode, alleen is nu mijn vraag... wat is dit juist en waarom doen ze dit ???
ja ik moest dat de vorige keer ook (in BE), dat was voor streptokokken B meen ik. ik had er helemaal geen zin in omdat een uitstrijkje me eng leek maar uiteindelijk bleek dat het gewoon een heel lang wattenstaafje was dat maar een paar cm naar binnen ging. totaal niet eng of pijnlijk.
heb het zelf al gevonden meiden, dat is dus volgens internet een uitstrijkje dat ze nemen om te testen op streptokokkken B of zoiets, een bacterie die gevaarlijk is voor beebje... in belgie standaard rond 36 weken...
Hier trouwens nog 5 weken werken en dan lekker vakantie + verlof!!! Heerlijk ! Ik kan niet wachten! Het aftellen is begonnen! By the way even babykamer nieuws: muur zit erin, deurkozijn erin, muren gestuct dus nu nog plinten tegen de muur aan.. daarna sausen en behangen, deurkozijn + deur schilderen, gordijnrails ophangen en inrichten oh YEAH
sorry meiden ik heb niks bijgelzen. heb het zooo druk met de vakantie. maar komt helemaal goed hoor over een paar dagen. @ vosje: hoe was je controle vanmorgen? @ teddybeer: succes straks bij jou controle @ controle vk: alles is goed!!! urine niks geks, bloeddruk 125/65, gewicht sinds begin zwangerschap 0.5 kilo erbij. echt belachelijk! mijn baarmoeder is 29 cm groot. mijn ijzer was perfect deze keer. hartje hoorde we weer luid en duidelijk. de vk heeft bloed afgenomen en ze zei: geen nieuws is goed nieuws, dus we zullen zien. nog een ferme prik in mijn bil gehad voor de resusfactor, maar viel me eigenlijk heel erg mee. fibke ligt met het hoofdje naar beneden en is nog niet ingedaald. ik heb zelf het hoofdje mogen voelen, das echt gaaaaaaaaaaf. nu moet ik woensdag nog een dagcurve prikken voor mijn suiker en ik hoop zo dat het goed is. de vk hoopt het ook, anders moet ik alsnog naar de gyn en dat zou ik echt niet leuk vinden. vind ik zo'n medisch tintje eraan geven, terwijl het er bij onze vk zo gezellig aan toe gaat. nou ik ben dus weer helemaal in mijn nopjes. vandaag en morgen even super streng op mijn dieet letten en alleen maar water drinken ipv zoete dranken en dan maar hopen dat het woensdag goed blijkt te zijn.