SEPTEMBER mama's 2010 DEEL 5 YEAH!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zijvandehoek, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

hahahahahaha..... nog net ff je verhaal gelezen.....
    en nu wil mn vent naar bed... dus tja.. weet al waarover ik ga dromen.....

truste...

2. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Hmm ik lig er nog steeds niet op.... erg slecht en eigenwijs ben ik....

Maargoed, droomse meid..... heerlijk toch... dan weet ik in ieder geval dat je slaapt hahahaha!!

Tot morgen

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Hier ook nog een wakkere. Zit nog met restanten buikkramp van een klysma die ik gebruikt ahd vanwege zware verstopping. Dacht dat gaat wel helpen maar nee hoor. Morgen dus maar ff de huisarts bellen want heb veel te veel pijn.

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik kan niet meer slapen. ben vannacht al 4 keer gaan plassen en nu kom ik niet meer in slaap door mijn hooikoorts en mijn eczeem. ik heb me werkelijk weer helemaal open gekrabt en ik wordt gestoord van die kriebelende neus en dat genies

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    pfffff het wil allemaal maar niet zakken. ik ga toch nog maar heel ff proberen om te slapen, want ik moet straks voor een echo. en daarna naar de drukkerij. en daarna met manlief en mijn moeder naar babydump voor een box en kinderstoel en alle toebehoren. dus ik heb een veel te drukke dag voor 3 uurtjes slaap pffff

@ alle andere meiden met een afspraak vandaag: heel veel succes.

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Blinky: hoop dat je nu nog lekker ligt te slapen meid. Veel plezier vandaag

Heb bar slecht geslapen. Werd telkens wakker van die rottige buikpijn. Weet eerlijk gezegd niet of die heftige pijn, zit meer net een stukje boven je blindedarm zeg maar en straalt uit naar mn zij en rug, of die ook van de verstopping komt. Tis een hele erge stekende pijn. Dat heb ik nog nooit gevoeld door verstopping.
    Straks maar ff de huisarts bellen in ieder geval

7. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    goeiemorgen meiden! (of zal ik zeggen 'viswijven' - haha een minder mooi Vlaams synoniem voor het alom bekende 'kletskousen')

@ amigo: ik had gisteren ook zo'n dagje meid.. gisteren paar keer zitten huilen.. tging me allemaal niet zo goed.. vandaag lijkt het beter te gaan! laten we die positieve vibes vasthouden :)

@ teddybeer: wat jammer meid dat je vervroegd op rust wordt gezet, maar het is het beste voor de baby! en dat gaat voor alles! ik dacht dat een bm hals als hij nog volledig was 3,5cm moest zijn (maar dat is wellicht een gemiddelde)

@ zvdh: kan je mijn volgende afspraak bij op de lijst zetten aub? woe 11/8 om 18u20 (gynaecoloog 36w echo)

@ all: prettige dag en op tijd rusten!! zegt een errug bezige bij :D

x

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land

ben je ook maar een hele verrrrrreeeeee buurvrouw...;)

9. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    heb vannacht rdelijk gslapen, 2 keer uit geweest voor een plaspause...verder wel goed... straks naar de vk en verder koken... ga vandaag arabisch koken...

@sann...ik hoop dat de huisarts je iets kan geven want dit is ook niets...sterkte

10. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Afspraken:
    20-07 08.30u; Blinky, groeiecho vk
    20-07 10.10u; Karagoz, controle vk
    20-07 10.15u; Amle, controle vk
    20-07 11.30u; Seth, controle vk
    20-07 11.40u; Jane, controle gyn + echo
    20-07 18.45u; Ktje controle vk

21-07 08.45u; Cindy Groeiecho en afspraak gyn
    21-07 10.30u; Patriciak vk + antid prik en bloedafname
    22-07 09.45u; Silkie, controle gyn, ctg en echo
    26-07 09.40u; Daantje85 controle vk
    23-07 10.30u; Liesje84 controle vk
    27-07 11.30u; Amigo controle vk
    28-07 10.40u; Zijvandehoek controle gyn en echo
    28-07 11.10u; N4th4li3 controle
    28-07 15,30u; MamavanSepp controle vk
    29-07 10.00u; Hitchke
    02-08 10.40u; Jane, controle gyn + echo
    02-08 13.30u; Teddybeer86 controle gyn
    05-08 18.45u; Sabbe, afspraak gyn
    06-08 10.50u; Hadassa controle en echo gyn
    09-08 08.30u; Daantje85 controle vk
    11-08 18.20u; Lola 36 wk controle gyn + echo
    16-08 13.30u; Teddybeer86, controle gyn

Uitgerekende data:
    31-08-10: Vosje2000 (25) - 2e kindje - bv - zkh
    01-09-10: Mejojo (21) - 2e kindje - fv - zkh
    01-09-10: Pisum (29) - 2e kindje - bv - zkh
    02-09-10: Hitchke (25) - 1e kindje - bv- zkh
    02-09-10: Ktje (30) - 2e kindje - bv - zkh
    03-09-10: N4th4li3 (29) - 2e kindje - bv - zkh
    04-09-10: Amigo (24) - 1e kindje - fv - zkh
    06-09-10: Seth (30) - 3e kindje - bv - thuis
    07-09-10: Jane (26) - 1e kindjes - bv - zkh
    12-09-10: Karagoz (26) - 2e kindje - bv - thuis
    12-09-10: Lola82 (27) - 1e kindje - zkh
    15-09-10: Sann (37) - 2e kindje - bv - thuis
    16-09-10: Cindy (26) - 2e kindje - bv - zkh
    16-09-10: Wendy1983 (26) - 2e kindje - bv - zkh
    16-09-10: Alien - 2e kindje - fv - zkh
    17-09-10: Daantje85 (24) - 2e kindje- bv- thuis
    18-09-10: Zijvandehoek
    (38 ) - 2e kindje - bv/fv - zkh
    18-09-10: Mannie (32) - 2e kindje (1e kindje * 38 wk) bv/fv - zkh
    20-09-10: Sabbe (29) - 5e kindje :$ ;) - fv - zkh poliklinisch???
    23-09-10: Amle (26) - 2e kindje - bv/fv - thuis/zkh
    23-09-10: Teddybeer86 (24) - 1e kindje - bv - zkh
    25-09-10: Blinky (28 ) - 1e kindje - bv - zkh
    25-09-19: Silkie (35) - 1e kindje - bv - zkh

28-09-10: Patriciak (27) - 2de kindje - bv/fv? - zkh
    29-09-10: MamavanSepp (29) - 2e kindje - fv/bv? - zkh
    02-10-10: Hadassa (32) - 2e kindje - bv - zhs

Bevallen:
    Miranke - Sanne 9 juni - 990gr - 37cm

Vlindertjes:
    Trishka -Eliza* - 16 april - om 14.48 uur - 85 gr - 14 cm - 17wkn, 1d
    *Voor altijd in onze gedachte!*Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Prulleke - Luuk* 25 april - 200 gr - 22 cm
    *Helaas is Luuk* een mooie vlinder Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ geworden*

Wat een club zeg vandaag ;) succes!
    En eh ... meiden, die alweer een nieuwe afspraak hebben gemaakt inmiddels. PB mij dan ff massaal, dan kan ik er weer wat bijzetten. :)

Lola afspr 11/8 erbij gezet.
    Meiden die weinig tot niet hebben geslapen en vandaag ook weer een drukke dag hebben, sterkte en succes.
    Het beloofd ook een warmte dag te worden, drink dus genoeg water. Neem een voeten badje zo nu en dan, voor zover mogelijk.

11. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    #1171 Mama van Sepp, 20 jul 2010
    Laatst bewerkt: 20 jul 2010
    Pfff het gaat lekker hier :( ... ik voel me de laatste tijd best een beetje somber merk ik .. ik kan weinig hebben en ben snel boos of overstuur..
    Vorige week was ik helemaal niet lekker beetje grieperig en zwaar verkouden (is nog niet helemaal over ;)) maar mijn beste vriendin was jarig afgelopen woensdag.. Nou kwam ik er dinsdagavond achter dat man hier woensdagavond moest werken dus ik de volgende ochtend om 08.00 gelijk mijn vriendin gebeld (helaas nam ze niet op) en haar voicemail ingesproken met natuurlijk hele dikke verjaardagskussen een liedje etc maar ook met de mededeling dat ik 's avonds dus niet kon komen omdat man hier moest werken. Nou zou het werken niet door gaan als het heel hard zou regenen dus ik zeg ik bel je later nog even..

Dus ik haar gebeld om 17.00 dat man toch echt aan het werk was dus dat ik donderdag of vrijdag zou komen, maar zij hoopte erop dat het nog heel hard zou gaan regenen. Nou dat is het dus ook gaan doen woensdag dus man kwam om 19.30 thuis maar aangezien ik helemaal niet lekker was heb ik vriendin een bericht gestuurd dat man wel thuis was gekomen maar dat ik helaas helemaal niet lekker was dus dat ik haar donderdag zou bellen om nieuwe afspraak te maken...

Nou ik heb donderdag gebeld, zij nam niet op en belde ook niet terug..
    Ik vrijdag weer gebeld maar weer nam zij niet op en weer belde ze niet terug.. ik gisterenochtend een berichtje gestuurd dat ik het weekend mijn telefoon op mijn werk had laten liggen en of ze mij even wilde bellen zodat we even wat af konden spreken .. helemaal niks... ik gisteravond weer gebeld .. weer geen antwoord en nu vanochtend weer gebeld .. nou nu werd ik dus na 10 minuten terug gebeld dat ze mij aan het negeren was omdat ik dus niet gekomen was op haar verjaardag :$:(... Nou toen brak er echt iets bij mij .. ik kon alleen maar huilen want waarom mag ik niet een keer echt helemaal niet lekker zijn .. ik had haar een paar dagen eerder (vorig weekend) ook al gezegd dat ik helemaal niet lekker in mijn vel zat, heel moe, grieperig etc.. zij vind dat ik me daar best overheen had kunnen zetten .. nou het spijt me maar ik ben zwanger, heb al een kleintje lopen en manlief is bijna elke avond werken .. nu is het heet geweest, spookt zoontje bijna iedere nacht en slaap ik zelf al helemaal niet goed..... Ahhhhhhh waarom is er zo weinig begrip van mensen die geen kinderen hebben of uberhaupt nog nooit zwanger zijn geweest .. ik bedoel ik ben echt geen zeikerd en dat weet zij ook maar als ik dan een keer mijn grans aangeef wordt ik daar nog voor gestraft!

Ik kan alleen maar huilen op dit moment ...

12. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Goedemorgen dames!

@Blinky: Hoe was je groeiecho?
    @Karagoz, Amle, Seth, Jane: Succes bij de VK

Ik heb vannacht een redelijke nacht gehad, voor m'n gevoel wel wat meer en langer geslapen. Zometeen rij ik lekker met de kleine man naar het zwembad. We hebben een kleintje in de tuin staan maar met andere kindjes erbij is het wel gezellig. Om 10 uur gaat het open dus zometeen weg en dan voor de middag weer terug.
    De rest alvast een fijne dag en tot straks.

13. Seth

Seth Niet meer actief

mamavansepp

op de eerste plaats..... gebruik geen rood lettertype dat leest zo ontzettende vervelend.... :)

Op de tweede plaats.....
    mensen die zich niet kunnen/willen verplaatsen in een ander zijn geen goede vriendinnen....
    Ze zijn alleen maar "tevreden" blij zolang alles gaat zoals zij willen....

Je hebt verdorie genoeg moeite gedaan... tis niet dat je haar helemaal niets hebt laten weten.....:x
    Kan altijd wat tussen komen....

verder vind ik het erg kinderachtig om dan gewoon niet te reageren...... zeg dan gelijk: "ik vind het niet leuk dat je nu afbeld.... lijkt wel of het opeens "later" een probleem is geworden...
    (mensen gepraat?)

Wellicht ging het eigenlijk helemaal niet op die verjaardag.... maar zit er een andere reden achter...?
    (jaloezie???)

Probeer het ff los te laten.... en je humeur er niet door te verpesten..... is het niet waard....!!

14. Alita

Alita Niet meer actief

Hallo, meiden.....

@mamavansepp meid maak je niet druk om zo iemand die zogenaamd je vriendein is meid.... dat zijn tocg geen vrienden die dit niet begrijpen kom op nou, geen energie aan verspillen meid..
    Denk aan je gezinnetje die zijn nu het belangrijkst...maar even een dipje is wel normaal hoor.....warmte hormonen, het wordt allemaal steeds zwaarder nu maar we moeten nog maar even meid..
    Straks wil je terugdenken aan een mooie zwschap....zwanger zijn is iets heel bijzonders en dat moeten we ook wel koesteren....
    Kom op komt goed!!!

Dikke dikke knuf!!!!

15. Alita

Alita Niet meer actief

Hier zijn we gister met dochter voor de eerste keer naar het strand gegaan.....heerlijk vondt ze het! Totaal niet bang, het is echt een bengeltje hoor die dochter van mij..
    Voorgister had ze ze echt hangen jeetje niet normaal....maar is de leeftijd he? Kan het alleen niet zo goed hebben nu...

Wel hadik gister hele erge pijn aan mijn banden...3 uur in de auto gezeten, dan een heeeeel lang stuk moeten lopen naar het strand en dan nog wat proberen te lopen in dat zand aaahhhh...toen de dag voorbij was kon ik bijna niet meer lopen...

16. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    @mamavansepp: He wat vervelend meid, dat ze het niet begrijpt. Zal over een paar dagen wel bijtrekken toch? Rustig aan en maak je niet druk. Denk idd maar zo, ze begrijpt het niet omdat ze het zelf niet heeft meegemaakt. Je hebt daarna toch elke keer van je laten horen? Komt goed meid!

17. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Thanks meid, (kleurtje even aangepast by the way ;)) tja je hebt misschien wel gelijk .. dat is ook de reden dat ik zo overstuur ben omdat ik gewoon niet begrijp waarom ze nou eigenlijk boos is ... als ik haar nou vergeten was .. Nou ja we zullen wel zien ik laat het even allemala op zijn beloop .. pff kan het er nu gewoon even niet bij hebben..

18. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    :) thanks ga ik ook doen .. maar ja is al 11 jaar mijn beste vriendin en begrijp deze reactie nu gewoon even helemaal niet ..

19. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Heerlijk! Waar zijn jullie geweest? jeetje 3 uur in de auto kan me voorstellen dat het wat moeite gaf! Maar wel heerlijk dat je meisje zo genoten heeft!

20. Seth

Seth Niet meer actief

*smeert rug van mama van sepp in met groene zeep*

En laat het maar van je afglijden...........!!!

(het antwoord komt vanzelf wel....., gewoon in eigen sop laten gaarkoken...)

Deel Deze Pagina