SEPTEMBER mama's 2010 DEEL 5 YEAH!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zijvandehoek, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Popkoorn

    Popkoorn Niet meer actief

    ik doe het even in delen.... dan is het niet meteen zo'n grote lap tekst.

    @zvdh, hahaha manlief is hier ook verhuist naar een andere plek, de babykamer welteverstaan …
    maar dan niet om ik bomen omzaag… maar hij …!! Om gek van te worden… lig je dan met oordoppen in … en nog hoor je hem snurken :p

    @hadassa, wat jammer dat jou familie zo doet L van je ouders zou je toch graag een beetje medeleven of interesse willen, ik heb het dan bij mijn schoonmoeder en schoonzus, ik zou het echt heel erg vinden als mijn ouders zo waren geweest… hele dikke knuf voor jou mop,
    je doet zo best…. Dan is het jammer als daar niet op ingegaan word xxx


    wat voor auto heb je gekocht ? enneh.. hoe gaat het met je vinger ?

    @hitcke, ja hoor, schijnt volledig normaal te doen, ik heb het zelf niet gehad , maar ik hoor het van veel vrouwen om me heen.
    ik dacht bij de eerste : als het echt zo’n hel is… waarom beginnen vrouwen dan aan een 2e of 3e of nog meer..

    oke nu zijn bij sommige de bevallingen echt een hel… maar ook daarvan kiezen er veel weer voor 2e.. gewoon omdat het het allemaal waard is J

    @ karagoz, jeetje wat een verhaal over jou familie zeg, ook een hele dikke knuffel voor jou
    mooi bedje trouwens !!!! en de buikfoto is ook goed gelukt hoor ;)

    @cindy, haha niet slim om de ramen open te laten staan ;) gelukkig doet alles het nog :p
    Vanmiddag schijnen wij hier weer storm te krijgen… ben benieuwd..

    @contact familie, sorry meiden, maar moet het toch even kwijt, jullie verhalen over contact met jullie eigen familie doet me echt beseffen hoe blij ik mag zijn met mijn ouders,

    ik was altijd aan het klagen wanneer ik naar school fietste en mijn vader mij terug riep van : ehh hee je hebt geen kus gegeven !! en doe je wel voorzichtig…. Ik ben bedolven in de liefde, mocht altijd alles in goed overleg, konden altijd goed praten over dingen zodat er geen
    misverstanden ontstonden etc etc

    En nu nog steeds… mijn vader loopt nog steeds mee naar buiten wanneer we op bezoek zijn geweest, hj moet me nog steeds een kus geven… en nu krijg ik altijd te horen : doe je wel voorzichtig… met mijn kleine jongen ;) ( mijn zoontje:p)


    Ben iig blij dat mijn familie niet zo is, en het contact goed is…. Helaas is dat bij schoonfamilie anders… maar goed
     
  2. Popkoorn

    Popkoorn Niet meer actief

    hej... ik wil helemaal niet lullig zijn... zie net weer de lijst ... maar we zouden een lijst maken met de leden die enigszins nog actief zijn.....

    nu heb ik maar 1 of 2 berichten van liesje gehad en eigenlijk daarna helemaal niet meer.... ook is nog helemaal niets aangevuld qua leeftijd, fv of bv, zkh of thuis

    vind eerlijk gezegd dat ze er niet op hoeft ....:):) sorry als ik nu heel lullig ben ;)
     
  3. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    nee hoor ik begrijp het wel ! Maarre je bent wel heel erg duidelijk ;):D
     
  4. Seth

    Seth Niet meer actief

    Goeiemorgen.....

    ben me een partij chago....sinds gisteravond eigenlijk, heb ik me teruggetrokken en heel de avond alleen op zolder geweest.. strijken was enzo....
    weet niet eens waarom eigenlijk...ofja wellicht om veel dingen.......;)
    Ga ff zitten mokken..... tot de bui overwaait....

    xxx
     
  5. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Pfff heeeeeeeeeeellllllll erg herkenbaar! Hier precies zo .. pff ben ook echt niet te genieten.. gisteren man ook weer even de huid volgescholden en toen gaan zitten mokken op de bank .. vanochtend ook moeite met zoontje .. merk dat ik echt niks kan hebben ... pff ben het ook gewoon zo zat heb heel erg de behoefte om op mezelf te zijn ;)
     
  6. Popkoorn

    Popkoorn Niet meer actief

    @patricia, hopelijk lukt de kijkoperatie en mag ze het weekend weer naar huis,
    ik ga vrijdag heel hard duimen voor je moeder !!

    @seth, ik heb de laatste tijd ook vaak een bloedneus… om het kleinste stootje krijg ik al een bloedneus…. Ik heb normaal nooit een bloedneus…
    @kraamzorg… nou ik hoef die meid die ik de vorige keer had ook niet meer hoor,
    pff jeetje wat een troela,
    meid van 28 jaar, een lieverd hoor dat wel… maar ze deed niets… alleen de noodzakelijke dingen als : badkamer en wc.
    verder kwam ze hier in de ochtend binnen, ik maak v oor mezelf ontbijt zegt zij: heb je kaas ? ik ehh ja hoezo ? oh dan mag je mij ook wel een boterham maken….
    ehhh …. Hoort het niet andersom ? dacht ik bij mezelf.. volgens mij mag jij mijn ontbijt wel maken hahah

    Heb nu ook maar gekozen voor 3 uurtjes per dag… kan tegen die tijd altijd nog meer krijgen zei ze,
    @cindy, de beheerders van de hyves zijn allemaal niet meer actief op hier op het forum.. tenminste niet bij de september mama’s misschien even een persoonlijk berichtje doen via hyves…
    denk ook dat het verstandig is dat anderen het beheerderschap op zich nemen.

    @lola, mooie babykamer hoor !!
    @man bij de bevalling, manlief zou het voor geen goud willen missen,
    hij vind het prachtig om te zien en om mee te maken,
    toen mijn zusje bevallen was… was de vader van haar dochter er ook bij, die stond 3 meter verder mee te kijken…
    toen zei hij na de bevalling tegen manlief : heb jij dat ook gezien bij Mejojo. Ja tuurlijk zegt manlief.. mooi om te zien hé !! … NEEE zegt die jongen, echt vies man !!


     
  7. Popkoorn

    Popkoorn Niet meer actief

    jaa ik ben in deel 5 beland :D
     
  8. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    hahahaha super joh!
     
  9. Hadassa

    Hadassa Fanatiek lid

    6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Thxs meid! ik heb trouwens een VW Golf gekocht, zilvergrijs en een 5 deurs, bet wat ik wilde... heerlijke auto, ben er erg blij mee! Met mijn vinger gaat het gelukkig weer goed, snee is netjes dicht gegaan, gewoon ff voorzichtig meedoen nu!

    Knuf,

    Hadassa
     
  10. Daantje85

    Daantje85 VIP lid

    10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ben nu weer thuis van het werk. het ging gewoon echt niet meer. teamleidster heeft me echt naar huis gestuurd, zat gewoon te janken bij haar. Dus nu thuis, zometeen naar bed en ff rusten
     
  11. Popkoorn

    Popkoorn Niet meer actief

    @silkie, we hebben het aanbod ook genomen, hij zal nu tot aan bevalling op maandag woensdag en vrijdag naar het kdv gaan,


    Gelukkig kan je hart de extra belasting dragen !! en wat lief dat je zo’n mooi kado gekregen hebt !!
    vind dat je het allemaal heel goed doet hoor, ik weet hoe zwaar ik het heb met mijn ziekte, kan e er een beetje een beeld bij vormen hoe jij het dan wel niet hebben, je houd je goed sterk, knap hoor

    @mamavansepp, hoe gaat het nu met de buikpijn, al enig idee of het van de crohn was of van de zwangerschap ?

    @amigo, goed dat je de brief hebt gestuurd, nu krijg je tenminste met 2 weken de reiswieg, en nog een gratis voetenzak ook nog ;)

    @ all over jasmijn * jasmijn is in januari 2009 overleden bij een zwangerschap van 21 weken,

    wat precies de reden was weet ik niet meer, ik dacht open ruggetje en door die blokkade zou ze een waterhoofdje krijgen,
    ze heeft een site dat weet ik nog wel… weet zo alleen het wachtwoord niet meer, misschien even alien pb-en voor het wachtwoord en de site ?

    @sann, gefeliciteerd :D:D dat is echt een koopje ja !!


    @zvdh, ik wil ook heel graag de grens trekken, maar vind het zo sneu voor manlief,

    ik zie hem ook echt vissen in een vijver waar geen vissen zwemmen, hij probeert iets te maken wat niet te maken valt, hun doen totaal niets uit zichzelf met zoonlief, manlief moet dan steeds zeggen:
    misschien wil oma wel even met je spelen ?

    manlief heeft trouwens al meerdere gesprekken met het mens gehad… maar wat zij dan gaat doen is janken !

    gelukkig gaat manlief de laatste tijd alleen naar zijn moeder( met zoonlief) en zegt hij dat ik moet rusten,
    gelukkig komt ze momenteel ook weinig hier,
    baal er wel van hem alleen met zoonlief daar heen te laten gaan, vind het soms erg moeilijk,
    heb er dan geen zicht op wat ze allemaal doet,

    ze heeft al zovaak gewoon lolly’s gepakt… van die grote… 2 verschillende smaken en zijn gaat ze naar zoonlief : welke wil jij hebben ??

    ik ehhh .. GEEN !! ten eerste moet hij zo eten, ten tweede vind ik dat nog veel te gevaarlijk
    en wij nemen steeds drinken mee voor hem in een beker… want zij heeft geen beker voor hem,
    laat ze hem uit haar glas drinken, dat vind ik vies.. vooral ook omdat ze rookt, wil ik niet hebben,

    tja en dan belemmer ik haar weer in het oma zijn, want mijn ouders mogen wel hem drinken geven..ehh ja die hebben mij gevraagd : uit wat voor beker drinkt hij ? nuby difrax zeg het maar,
    en daar heeft hij gewoon zijn eigen beker…

    maarja zo trek ik dus gewoon mijn ouders voor volgens haar, en dat houd nooit op,

    ik ben er iig helemaal klaar mee, en manlief weet dat ook, ik zie wel dat hij er veel moeite mee heeft,want uiteindelijk blijft het toch zijn moeder, hij zag het zo graag anders, ik zie soms best wel de tranen in zijn ogen staan wanneer het weer eens mis loopt,


    Bedankt voor de dikke knuffel :D:D dikke knuffel terug voor jou !!!
    heb je mees trouwens nog drinken bij het bed neer gezet ? dat wou je toch proberen ? hoe is dat gegaan ?
     
  12. Zijvandehoek

    Zijvandehoek VIP lid

    8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Hihihi leuke reactie! YEAH
    Goed he, weer een mooi rond getal YEAH
     
  13. Popkoorn

    Popkoorn Niet meer actief

    @daantje, goed dat je naar huis gestuurd bent !! als het niet gaat dan gaat het niet, hoe jammer dat ook is,
    @ seth , herken het… alleen ga ik dan niet strijken :p, wees maar lekker chago hoor, hier mag het ;)
    @hadassa, fijn dat de vinger weer geheeld is :D nu oppassen hoor met snijden ;)


    @ all, volgens mij heb ik nu alles gehad, en ben precies op tijd klaar :D
    moet om kwart voor 11 bij de gyn zijn, dus ik ga er zo weer vandoor,


    Nu niet allemaal opeens extra veel gaan kletsen hé… ik ben net een beetje bij ;)
     
  14. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    he meid! Klote! Ga lekker slapen misschien dat jij je later wat beter voelt!
     
  15. Popkoorn

    Popkoorn Niet meer actief

    oh mama van sepp, GEFELICITEERD met je 29 weken :D:D
     
  16. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Succes bij de Gyn. Ik kan over een paar minuten even de vk bellen voor de buikpijn.. ik ben benieuwd
     
  17. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    :D:D:D ohhhh Yeah ;)
     
  18. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Thanks op naar de 30 uhhhhh 40 :D;)
     
  19. Popkoorn

    Popkoorn Niet meer actief

    wat zijn jullie aanstekelijk !!!! zvdh begint met YEAH... en nu komen er steeds meer...

    en nu heb ik ook opeens zin om gewoon even yeah te roepen :p

    nou meiden, ik ben even weg.. tot strakkies

    xxx
     
  20. vosje2000

    vosje2000 Fanatiek lid

    28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    @amigo
    Wat fijn dat je de zak gratis krijgt!
    En een cadeaubon is wel mooi meegenomen.
    Hopelijk komt het nu ook echt over 2 weekjes binnen.

    @daantje
    Rustig aan doen he!

    @karagoz
    Jeetje wat een verhaal meid.. :(

    @zvdh
    Zwaaizwaai! :D

    Ik zag een paar mooie babykamers voorbij komen!
    Erg leuk!
    Ik heb deze week ook de laatste hand aan de kamer gelegd.
    Alle kleertjes liggen gewassen in de kast.
    Zo gek.. Ergens lijkt het nog zo ver weg, maar 6 weken.. Dat is zo voorbij..

    Wat betreft kraamzorg. Ik heb weer zorg aangevraagd bij hetzelfde bureau als de vorige keer en heb gevraagd of ik weer dezelfde kan krijgen. Ben benieuwd.
    Ze was toen ergens eind 50 en als ze nog werkt weet je natuurlijk ook niet of ze daar nog werkt en of ze kan (het is toch vakantieperiode).
    Echt een schat van een mens. Hartstikke lief, kookte zelfs voor mn mannetje en als het nodig was, streng voor mij als ik weer is mezelf overschatte of voor het bezoek als dat te lang bleef hangen :p
    Precies wat ik nodig heb haha

    Ik heb er trouwens een baal van dat ik niet meer overal bij kan.
    Ik zit hier thuis en erger me groen en geel aan dingen die ik schoon wil maken, maar wat me dus gewoon niet meer lukt!
    Nou had mn moeder aangeboden te komen helpen. Ik hoefde het alleen maar aan te geven.
    Nou heb ik me gisteren over mn schaamte heen gezet (voel me er niet prettig bij als ik om hulp moet vragen..) en ik heb haar gevraagd of ze me wilde komen helpen.
    Krabbelt ze ineens terug :S
    Ze heeft nog een week vakantie, maar dan komt ze niet want ze heeft al plannen.
    De week erna moet ze dus gewoon weer werken en 'dan zien we wel' zei ze :S
    Nou fijn.. LAAT MAAR denk ik dan..
     

Deel Deze Pagina