goedemorgen dames!!! heb wel wat terug gelezen maar ben het alweer vergeten.. @mama van sepp...jeetje meid wat een drama .. je kan je zelf niks verwijten je heb je best gedaan het is gewoon kinderachtig dat ze zo reageerd en heel erg jammer dat ze geen begrip heb voor jou en je situatie .. helaas merk je in 'slechte'tijden wie nou echt je vrienden zijn.. wil niet zeggen dat ze geen vriendin is hoor maar vaak komt de ware aard naar boven in een bepaald soort situatie`s.. maar alvast van mij je zp en hyves vriendinnejte een hele dikke knuffel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @ de rest.. werd vanacht wel even wakker dat ik dacht dat ik snotverkouden was dus ik naar de wc om even me neus te snuiten heb ik me toch een bloedneus niet te kort dus ik het licht aan ligt het hele bed onder de bloed de gang en me shirtje me hele gezicht echt alles zat onder.. dus ik vriendlief wakker gemaakt .. haha nou die schrok die dacht dat de bevalling was begonnen hahaha .. hoe het nou komt dat ik een bloedneus had ik zou het niet weten het deed ook geen pijn.. maar ik werd wakker omdat ik iets voelde knappe in me neus en dacht dus aan verkoudheid haha verkeerd gedacht.. en nu nergens meer last van .. ga alleen straks even een nieuw kussen kopen ..( kut wat dit kussen lag zo lekker) nou voor de rest weet ik eigenlijk niks.. ik ga straks naar me moeder om alle kleeertjes te wassen van die meid en wat dingen voor me moeder te doen.. ohja.. vandaag 30 weken joepie!!! xxxxxxxxxxxxxxxx
mijn groeiecho bleek helaas geen groeiecho te zijn. het was enkel om de niertjes te controleren die bij de 20weken echo te groot waren. nou gelukkig zijn die nu goed qua grootte. maar ze heeft dus niet kunnen zeggen hoe zwaar fib nu is. ze heeft wel even de grootte van het buikje opgemeten en die kwam nu op 31 weken en 1 dag, dus 5 weken voor op de termijn. dat is netjes he. straks lekker met man en mijn moeder naar roosendaal naar de babydump. gaan we een box en een kinderstoel uitzoeken. leuk!!!
Dagen, neem ik aan..... inderdaad netjes..... Wel jammer dat je het nu niet weet...... maar toch dat die niertjes goed zijn is het belangrijkste.!!! het gewicht kom je vanzelf achter...!!!
@Thanx moet er om 11.30 uur zijn.... dus vertrek hier om 11.00 uur.... bewapend met drinken voor the kids en mij......
Ach nee lieve schat!! Wat klote. Maar ik moet eerlijk zeggen dat als je niet eens kan afbellen bij een goede vriendin zou ik me afgaan vragen of ze mijn vriendschap wel waard is!! Lieverd luister naar je lijf en laat je niet gek maken!! Dikke knuffel!
dat is wel vreemd dan he? Zit er iets anders achter? Maar je hebt toch al een kindje he, ik dacht mischien is ze jaloers dat jullie een kindje krijgen? We zijn naar Monster geweest...
jeetje dat denk ik dat je vriend schrikt.... Heb je sneller last van in je zwschap he bloedneus....heb het zelf nooit gehad.
nou meiden ik ga er vandoor .. ik ga naar me moeder ff de dingetjes doen.. weet niet wanneer ik er weer ben ... morgen sowieso naar de verlos en ff opruimen hier in huis .. donderdag komt de kinderkamer dus die laat ik die mannen gelijk inelkaar zetten en dan kan ik alles in gaan delen enzo.. ik heb daar zo`n zin in .. hihihi... hmmm nu eerst nog even naar de winkel zoonlief wil een tattoo hahahaha net als papa en mama.. nou is goed toch .. gelijk even wat lekkers halen voor bij de koffie zometeen dus ik ben wel zoet de aankomende dagen .. hoop er snel weer te zijn dikke kus xxxxxxxxxxxx
Thanks Mop! Enne jij gefeliciteerd met je 30 weken!!! eindelijk uit de 20ers .. veel plezier met kleertjes wassen en beterschap voor je mamsie!
ja die schrok erg goed hahaha.. ik heb het nog nooit gehad tijdens me zwangerschap het was ook echt gek.. maar heb wel wat hoofdpijn ervan moet ik zeggen maar dat kwam meer door ik me druk maakte denk ik hahaha xxx
Nou in ieder geval fijn dat de niertjes goed waren! Maar nu denk ik dat jij een jongentje krijgt aangezien dat vaak bij jongentjes voorkomt ..
thnx girl! jij ook bijna uit de 20ers hahahha.. en jij je niet te druk maken he .. denk om jezelf !!! xxxxxxxxxx