ow jasses meid das schrikken. klinkt alsof er een vaatje gesprongen is. Is je kussen niet wasbaar? Gefeli met je 30 weken! Klinkt gelijk een stuk verder he
@MamavanSepp: zoals de andere meiden al zeggen ben ik het met hun eens... als ze al zo lang een vriendin van jullie is dan moet ze wel kunnen begrijpen dat je niet kan komen als je zo ziek bent en je hebt het van te voren al aangegeven...ik snap haar reactie niet... laat het maar even zo en wacht tot ze zelf gaat reageren.. Blinky: jammer aan de ene kant dat het geen groei echo was maar gelukkig waren de niertjes goed en dat is het belangrijkste... @Patriciak: ik heb ook last van bloed neuzen en ook van mijn neusslijmvliezen.. ´snachts zit mijn neus half verstopt en ik snurk dan ook volgens mijn man... en de bloedneuzen... ik heb daar altijd last van in de zomer en nu extra van wege de zw... @Cindy: heerlijk om naar het strand te gaan... wilde er ook een keer naar toe gaan maar is zo vermoeiend... geniet er van... @Nathalie: lekker zwemmen... wil het van de week ook is gaan doen terug van de vk... bloeddruk was goed, 1 kilo zwaarder als 2 weken geleden... de baby groeit heel goed, ze schat hem al zwaarder dan 2 kilo, hoofdje zit beneden maar is nog niet ingedaald (gelukkig). Hartje was goed aan wezig... ik moet alleen nu rustig aan doen en veel rusten omdat mijn zoontje prematuur was geboren en omdat ik last van mijn heupen/bekken heb... ik doe gelukkig al heel rustig aan en alles in etappes maar deze dame die alls schoon en opgeruimd wilt hebben kan dat niet altijd...
Tja, heel vervelend meis. Misschien is er iets meer aan de hand, waardoor zij op deze manier reageert. Stel haar voor om een afspraakje met haar te maken en het uit te praten, omdat dit niet de bedoeling is. Lukt dat niet, geef haar dan de tijd om weer te reageren en zet het even van je af. Misschien door ruimte te geven, er een oplossing van haar af komt. Als dit alles niet lukt ... Kijk eerst maar hoe dit verloopt. Dán zie je wel verder. KNuffel voor jou Mama van Sepp
ow fijn zeg dat de niertjes nu goed waren. Wel jammer dat ze neit heeft gemeten. Was je in het franciscus of bij de vk? Leuk joh naar de babydump. Kom ook geregeld bij die in Roosendaal. We wonen dan ook wel vrij dicht bij elkaar zie ik.
fotos van mijn taart...ik vind hem nu veel lekkerder dan gisteren... http://i28.tinypic.com/mh36s.jpg http://i31.tinypic.com/34int3o.jpg
Ahh meid, wat een rotmeid is dat... sorry dat ik dat zo zeg! Laat haar maar ff waaien lieverd, ze heeft geen idee wat ze jou aandoet en is jou ff helemaal niet waard! Vriendschap is vaak zo eenzijdig! Ik vind het heel naar voor je en dat kan je nu gewoon ff niet gebruiken. Droog je tranen en probeer aan positieve dingen te denken. Misschien draait ze bij, maar vertel haar dan wel duidelijk wat ze je aangedaan heeft en dat je dat echt niet pikt! Je bent te waardevol om zo behandeld te worden meis, mensen zijn vaak zo egoistisch, nou laat hen dat dan maar zijn, dan zoeken ze het maar uit. Zo werkt het gewoon niet! het ligt niet aan jou, je hebt genoeg gedaan, al te veel denk ik! Vriendschap is geen vriendschap als ze je zo behandelenm dat betuigd van onvolwassen kinderachtig en jaloers gedrag... zoiets als een dreinend kind.... ik wil mijn zin hebben!!! Die moet je soms ook hard aanpakken, dat geld ook voor deze mensen...! Sinds gisteren is er hier een topic geopend over vriendschappen.... als je ziet hoe storm het daar loopt, ongelofelijk! Al die eenzame mensen en verhalen, echt heel erg. Vriendschap is zo kostbaar en ook zo zeldzaam... echte vriendschap bedoel ik. ook daarin is het geven en nemen enmeer geven als nemen, alleen ook daarin hoef je niet over jezelf heen te laten lopen... Meiden, jullie zijn allemaal welkom bij mij! Ik heb een grote tuin, dus we kunnen wel een lekker bbq feest houden... mannen mogen mee, die moeten nl. rijden hahaha.... Gaan we lekker allemaal nog meer uitbuiken... en een leuke foto van ons allemaal samen maken, nog in zwangere staat haha! knuf, Hadassa
ohhhhhhhhhhhhhhhhh jeetje dat ziet er echt heerlijk uit!!!!!! Ohhh ik heb er echt trek van gekregen!!!
ja ben geweest. Mn urine was in ieder geval goed en voor de verstopping nu het advies om voorlopig 3 maal daags 2 zakjes movicolon te nemen en dan maar hopen dat de boel vanaf die kant los wil komen. ook gelijk weer 3 van die klysma's mee gekregen. Heerlijk hoor.
Thanks lieverd! Lijkt me een strak plan trouwens die BBQ Waar, wanneer en hoe laat Toevallig stuurde mijn vriendin mij net en berichtje dat ze zelf ook helemaal niet goed d'r vel zit en of ik alsjeblieft langs wil komen deze week dan kunnen we het uitpraten en dan kan ze vertellen wat er nou eigenlijk aan de hand is .... Pfff dat lucht dus wel op he ! Ik ben blij dat er dus inderdaad meer achter haar reactie zit dan alleen het feit dat ik heb afgebeld!
fijn dat alles goed was. Rustig aan doen dan nu hoor. Dat uk langer blijft zitten is veeeeeel belangrijker dan een brandschoon huis
Pfff kan me voorstellen dat je daar echt akelig van wordt! Ik heb nooit last van verstopping eerder andersom door mijn crohn maar kan me goed voorstellen dat het heel akelig is! Ik hoop dat het met de spullen die je krijgt iets gaat helpen!