Hooooj buddy'tje ja alles goed, nog maar 2 weken werken *telt de dagen af* Ik heb een pendel gekregen voor mijn bevallingsdatum, 30 aug
Even een ego vk verslagje hoor..... Was de vaste invaller van mn vaste verloskundige.... bloeddruk goed...113/67.. Gewicht, maar 1 kg erbij sinds vorige keer.... dus 11 in totaal.... baarmoeder 3/4 nx toen wilde vk mn ijzer prikken, want ze vond me er wit uitzien.... tja... 6.5... dus flink gedaald... nu moet ik zeggen dat mn floradix laatst op was.... en ik steeds verzuimd heb nieuwe te kopen... Daarna ging ze dus voelen hoe het kleintje lag.... en dat duurde lang..... uitkomst... kleintje ligt nog in stuit.... nu moet het echt gaan draaien... Vk gaat me sowieso volgende keer doorsturen naar Ikazia ziekenhuis in Rotterdam.... voor een liggingsecho...Schijnbaar heeft dat ziekenhuis een speciale afdeling voor stuitliggers... (?!!) Daar begon ze dus al over.... dus heb het idee (gevoel) dat vk er zelf niet echt vertrouwen in heeft.... Vroeg haar nog: "sowieso doorsturen?"..... want vond het maar raar, dacht als het kleintje nu volgende keer goed ligt..... Ja zei ze: sowieso.... tenzij ik volgende keer écht 100% zeker weet hoe het precies ligt..... ok..... weet dat het kleintje nog 3 weken heeft om te draaien... en dat ik eigenlijk blij moet zijn, dat ze sowieso willen checken met een echo.... maar heb er zo'n raar gevoel door.....
over 2 weken moet het dus goed liggen... Vk belt zojuist op dat ze zich vergist heeft.... dat ik over 2 weken terug moet.... dus 03-08 om 12.15 uur
Oh gelukkig heeft beebje nog even! Op zich wel lekker dat ze het zekere voor het onzekere willen nemen! Ik bedoel je wilt tijdens je bevalling toch niet voor verassingen komen te staan .. ik ga zelf om een liggingsecho vragen in week 33/34 omdat ik zelf wel het gevoel heb dat deze ook weer niet uit zichzelf gaat draaien
Wil ik ook weten.... heb gisteren pendelaars gemaild..... maarja ben benieuwd wanneer ik antwoord krijg....
jouw eerste hebben ze gedraaid..? ikzelf ben ook gedraaid.... hmmmm nu zat ik op internet te lezen... en begrijp ik gelijk waarom vk net nog vroeg of de eerste vacuum was.... Gaan 2 lange weken worden.....
Waarom dan? Heeft dat Vacuum er iets mee te maken? Sepp is met 36.5 week gedraaid nadat ik moxa behandeling heb gedaan..
nou was aan t lezen uit een ikazia folder ..... en daarin staat dat de gyn geen stuitbevallingen doet.. als een eerder bevalling is uitgemond in een "kunstverlossing".... draaien zou een probleem kunnen worden omdat ik een placenta aan buikwand heb.... dus tja... blijft er 1 optie over..... ga dus heel hard duimen...... Weet hier iemand nog oefeningen ofzo die ik kan doen???
Ah ha ik snap! Het duurt even .. maarre ik heb die Moxa behandeling gedaan misschien dat is proberen!
Klein beetje zweverig misschien maar bij mij werkte het echt! Ik voelde hem tijdens de laatste behandeling gewoon keren.. het gaat erom dat er meer ruimte wordt gecreeerd in je bekken ..
Hallo girls! @Mamavansepp: Fijn dat ze met je wilt afspreken! Komt allemaal goed! Dat van die moxa heb ik ook weleens gehoord, zal me er ook eens in gaan verdiepen. @Sann & Blinky: Ik zit ook in roosendaal! Wist niet dat hier meiden uit de buurt waren. @Karagoz: Oooohh, die ziet er inderdaad erg lekker uit! @Seth: Spannend hoor! Hier ook een stuitligger, moet volgende week woensdag ook gedraaid zijn anders krijg ik ook de liggingsecho en gaan ze kijken of ze een draaipoging kunnen doen. Zo, om half 1 was ik weer terug van zwemmen met Tygo, het was echt heerlijk daar buiten! Water wel een beetje koud maar dat was stiekem wel lekker! Tygo heeft zich goed vermaakt en ligt nu uitgeteld op bed. Ik duik er zo ook nog snel effe in. Tot straks!
En ik doelde eigenlijk op de antwoorden van de andere dames Bij mij kwam het even iets anders binnen, dan bij de andere dinnetjes
@ Mama van Sepp; als de vloer er bij ons inzit, schiet het idd aardig op. Schilderwerk is nu grotendeels gedaan. Er moet dan nog een muur behangen worden en een deur ingehangen. En daarna hoop ik dat de Prenatal eindelijk het bedje ed gaat leveren. (Dus ik moet nig opschieten met mijn schilderijtjes, anders ben ik straks zelf de laatste die klaar is... Dikke knuf voor je, wat vervelend die situatie met je vriendin,bdaar zit je nu helemaal niet op te wachten. Au, hier ook de eerste aambei gesignaleerd... @Teddybeer; Tjonge, dat is even een domper, zo'n bezoek bij de gyn. Maar wees maar blij dat ze het nu al ontdekt hebben. Rustig aan doen nu hoor meid, goed op jezelf en de beeb passen! @Hadassa; wat een ranzige droom... @Karagoz; Heb een goed alternatief gevonden voor de rauwe eieren inn de tiramisu, gebruik een mengsel van 1/2 mascarpone en 1/2 ricotta. Werkt perfect! Volgens mij willen we allemaal wel naast jou komen wonen (als je taart uit gaat delen)... Fijn dat je controle goed was! Nu maar echt rustig aan doen en volgens mij is dat huis van jou al brandschoon @Sann; hoop dat het nieuwe plan van de HA snel werkt, zo'n buikpijn steeds is ook niets Mooie buik! @Blinky; zo'n drukke dag, dat lukt je noooooit om bij te slapen... Gelukkig zijn de niertjes nu wel goed en shop ze, bij de babydump @Cindy; heerlijk zo'n dagje strand, maar kan me voorstellen dat dat mulle zand helemaal een aanslag op je banden is @Patricia; schijnt bij de zwangerschap te horen, bloedneuzen (vooral als je verkouden bent). Maar die van jou klinkt wel heel heftig. @ Seth;balen dat de beeb nog steeds in stuit ligt, maar ze kunnen maar beter het zekere voor het onzekere nemen toch? Soms is het gewoon lastig te voelen. En maar weer netjes aan de floradix dan!
En je had gelijk! Daarom zeg ik jij wijze vrouw! Maar dat wisten we eigenlijk al toch wijsheid komt met de jaren