SEPTEMBER mama's 2010 DEEL 5 YEAH!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zijvandehoek, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

ja was super!!! Erg leuk om te zien hoe ze zich amuseren he?

2. Alita

Alita Niet meer actief

@mamavansepp ja wie weet wat er aan de hand is, mischien zijn ze ook wel bezig voor kindjes maar lukt het niet allemaal?
    @Sann mooie buik!!
    @pisum thanks!!!

3. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    maar er gaat al mascarpone in, moet je dan voor het vervangen van eieren dan nog meer mascarpone er in doen?

tijdens de ramamdan breng ik zo 3 keer per week wat lekkers naar de buren die ook vasten, meestal gebak en/of speciale gerechten en we krijgen ook altijd wat terug... we hebben pakistaanse buren en die vasten ook en vorig jaar hebben we wat heen en weer gedeeld... was heerlijk om gerechten te proeven uit een ander cultuur...

@stuitbevalling/draaien...gelukkig ligt mijn baby al ongeveer een week beneden met zijn hoofd maar stel dat de baby niet was gedraaid en over 2 weken nog niet gedraaid was dan zou ik hem niet willen laten draaien en kiezen voor een keizersnee... ik heb een paar enge verhalen gehoord en ben er bang van geworden...

@seth...ookal voel je je er niet prechtig bij dat de vk je doorstuur voor een echo voor de ligging, beter wel dan niet... je weet dan ook waar je aan toe bent... vind het wel goed van de vk dat ze je doorstuurt... er is op 24 aug. een infoavond over borstvoeding in het ikazia... ik ga er naar toe... misschien wat voor jouw als je borstvoeding geeft...

net heerlijk even geslapen ookal was het wat warm... tegen zoontje gezegt dat hij in zijn kamer moet gaan spelen en niet naar beneden mag behalve voor de wc... is hij ook lief gaan spelen en toen zelf ook gaan slapen... de kleine schat...

4. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Erg maar waar :p.

Trouwens hoeft niet eens, want genoeg 'volwassen' mensen die nooit wat zullen leren. En dan doel ik op niemand van hier he, maar gewoon in het algemeen.

Seth: Goh, dat wordt weer spannend zeg.
    Hoop dat de tip van mama van Sepp je goed kan helpen.
    Why not you know!
    Succes ermee meis ;)

Sann: prachtige mooie bui hoor. Super!

Strand: Daar is Mees geweest toen hij een baby was, in de buggy.
    Hij was helemaal in de ban van de meeuwen én de grote vliegers (potver, kan ff niet op de naam komen van die sport).
    Mijn broer was samen over met zijn vriendin en hadden hun 'zeilen' meegenomen en zijn gaan 'skydiven' nee ... het heet anders volgens mij. :p :p :p

Binnenkort heeft HIJ vakantie en gaan we naar leuke speelparken voor Mees en ook het bos en het strand. Gaaf al die nieuwe dingen ontdekken. Super leuk.

Seth:
    nog steeds niet de camera gevonden, tot die tijd de camera van mijn moeder te leen. En HIJ krijgt van mijn ouders voor zijn verjaardag een nieuwe camera. Toch wel lief he.

Bedrek halfhoogslaper:
    Wij hebben voor Mees dus een half hoogslaper gekocht. Daar zit ook wel een soort rek omheen, maar ik vrees dat deze niet hoog genoeg is. We laten Mees er wel eens op spelen, maar hij wilt ook gaan staan. Als ik zeg 'zitten', dan gaat hij wel zitten, maar hem een moment alleen laten ... neuj, dat doen we niet.

Nu bestaan er veel bedrekken, maar die helpen volgens mij voor geen meter op zo'n 'half'hoog bed.

Ik ben al een tijdje opzoek en aan het brainstormen, hoe we dat gaan oplossen. Zelf iets maken is een optie, maar dan wordt het wel een bouwpakket zeg.

Iemand zomaar een snelle oplossing, behalve ... ander bed nemen ;)

5. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land

bij de ikea heb je een soort van dak die je kan plaatsen op bedden...soort van klamboe achtig... daar kan je kind niet van naar beneden behalve bij het trap je dan... ga hem zoeken voor je 2 tellen...

6. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    AI Aambeien. lijkt mij heel lastig en vervelend.
    Hoop dat ze vanzelf en snel weer verdwijnen.

7. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Ja, JA JA JA, ik hoop op een oplossing.
    Would be very nicee.
    ALs ze zich maar niet kunnen ophangen ...

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
  9. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    zie net dat het alleen geschikt is voor het bed kura van ikea...

10. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Lees van verschillende van jullie, dat er een prettige middag dut is gedaan. Ik heb goed geslapen vannacht en heb net als gisteren geen tijd gehad om mijn tuk vandaag te maken.

Ben bek en bekaf. Oef.
    Gelukkig is HIJ weer extra vroeg begonnen en over een half uurtje komt hij weer naar huis gereden. YEAH.

Dan snel opzoek naar een traphek voor beneden aan de trap,
    want als ik niet op let, is Mees alweer stiekem boven aan de trap geklommen. En de deur barricaderen is geen optie, want dat uit zich tot driftbuien helaas.

En en en ... vanmiddag nog zoveel te doen. aiai, denk dat ik net als gisteren avond weer uitgeteld op de bank lig te hangen. :p :p

11. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    ai ai, lief van je dat je met me mee denkt.
    Helaas zal dit het niet worden.
    Zou het zelf nog kunnen maken.

Maar meneer zal aan het uiteinden ook gaan hangen.
    Ik denk dat wij toch een hekwerk OM het bed heen moeten gaan maken, die ook weer makkelijk omhoog te klappen is,
    zodat ik of HIJ het bed makkelijk kunnen verschonen.

Wij dachten eerst toen we 'm kochten, dat de poten uit twee delen bestond en als de verantwoording van Mees iets grotere is (inzicht in gevaar), het bed weer omhoog te zetten. Maar dat blijkt dus niet het geval.

Verder zouden wij er ook aan kunnen denken, om de poten door midden te zagen en er zelf een constructie te maken, als Mees idd wel hoger kan slapen.

Wat een gedoe ;)

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    of misschien een tijdelijk een gewoon bed te kopen (goedkoop) en als mees wat ouder is dan die hoogslaper terug te zetten in zijn huis... hoogslapers zijn leuk maar voor kleine kinderen zo gevaarlijk...

13. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Zijn brusje komt op dezelfde kamer te slapen, dus dat wordt geen optie, al had ik er zelf ook even over nagedacht.

Nee, ik denk dat de poten doormidden gaan. De trap er voorlopig af.
    Doppen onder de poten, om het vloerbedekking te beschermen en voor de mooie afwerking.
    De zijkanten onder het bed (soort huisjes idee) kunnen er makkelijk vanaf gehaald worden, dat is een kwestie van opslaan.

En als Mees er klaar voor is, dan maak ik de poten met een constructie (bus-constructie zeg maar) weer op elkaar en de trap er weer aan bevestigd.
    Denk dat dát de veiligste optie gaat worden.

Een gedoe, maar eigenlijk de slimste en ook makkelijke oplossing denk ik. ;) ;)

14. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    als er anders geen oplossing is dan maar zo... mag Hij lekker gaan doen straks..:D

15. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    NOrmaal gesproken doe ik dat dan zelf wel samen met mijn vader.
    Die heeft het juiste gereedschap en zaagtafels zeg maar.
    Maar ja, ik ben nu erg rond en lang staan is niet echt een optie voor mij, dus dit wordt een klus voor Hijvandehoek en opavandeniethoek :D
    En wij zijn ONWIJS handig, dus dat scheelt heel veel :)

16. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    dat scheelt meis... wij hebben geen 2 linker handen dus zo af en toe zijn we wel handig...:D

17. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Dat klinkt prima! Een keertke uitbesteden is toch goed! ;) tenminste dat zeg ik nu wel maar ik zou willen dat ik nog iets mobieler was dan kon ik nog ene hoop zelf doen in de aanstaande babykamer want IK hier ben ook best handig al zeg ik het zelf ;)

18. Seth

Seth Niet meer actief

#1298 Seth, 20 jul 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jul 2010
    Zo'n vangnet... net als bij een trampoline er omheen ofzo..... ??!!
    of zoiets zeg maar.... als je het een beetje creatief aanpakt... past het ook nog bij het thema van zn kamer..... :D

Heel lief van je moeder/ ouders.... kun je toch je foto's bijhouden...

19. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik kom alleen even zwaaien, het is me teveel om terug te lezen en te reageren,

voel me weer totaal niet lekker, ben weer aan spugen ( en ik was zo blij dat ik er net een weekje vanaf was)

en ik ben moe moe moe... en heel erg last van de warmte

dus bij deze * zwaaaai * fijne dag nog meiden
    xxx

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    sterkte meis...kan je niet iets krijgen voor het spugen? neem zo veel mogelijk rust en drink genoeg...

Deel Deze Pagina