SEPTEMBER mama's 2010 DEEL 5 YEAH!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zijvandehoek, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    is toch vakantieperiode).
    Ik heb er trouwens een baal van dat ik niet meer overal bij kan.
    Ik zit hier thuis en erger me groen en geel aan dingen die ik schoon wil maken, maar wat me dus gewoon niet meer lukt!
    Nou had mn moeder aangeboden te komen helpen. Ik hoefde het alleen maar aan te geven.
    Nou heb ik me gisteren over mn schaamte heen gezet (voel me er niet prettig bij als ik om hulp moet vragen..) en ik heb haar gevraagd of ze me wilde komen helpen.
    Krabbelt ze ineens terug
    Ze heeft nog een week vakantie, maar dan komt ze niet want ze heeft al plannen.
    De week erna moet ze dus gewoon weer werken en 'dan zien we wel' zei ze
    Nou fijn.. LAAT MAAR denk ik dan..[/QUOTE]

    Grrrrrr oh wat irritant! ik kan het me helemaal voorstellen .. ik ben ook geen type wat toegeeft dat bepaalde dingen niet meer gaan .. en dan doe je het een keer en krijg je dit grrr
     
  2. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Trouwens net de VK gebeld.. ze gaat me zo terugbellen was nog even bezig.. waarom vermeld je dan een telefonisch spreekuur van 10.30 tot 11.15 ;)
     
  3. Zijvandehoek

    Zijvandehoek VIP lid

    8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Mejojo, ik heb al zo mijn best gedaan, en zij doet niet haar best,
    dan doe ik mijn best ook niet. Als zij er wat mee doet, zal ik er ook wat mee doen, eerder niet.
    Helaas pinda kaas voor Hij, ook voor hem is dit moeilijk, maar tegelijkertijd heel herkenbaar. Zijn ouders denken merendeels aan hunzelf, wat goed is voor henzelf onder het mom het voor een ander te doen.

    En dan gaat Hij maar naar hen toe, zonder mij, maar ook zonder Mees.
    Als zij de opvoeding gaan dwarsbomen, dan stopt het niet alleen hier, maar dan helemaal daar. nee hoor ik begin er niet aan.

    Een deel van de fam vind mij al een rare, terwijl het gros mij nog nooit ontmoet heeft. Er wordt vanaf het begin veel geroddeld en gekletst op een stupide manier. Ik accepteer dat echt niet en dan zoeken zij het maar lekker uit.
    Ik ga de rest van de fam dus ook geen geboorte kaartje sturen hoor.
    Zij zoeken het maar uit in hun roddel wereldje en respectloze gedrag, die zij zelf goed vinden/praten. Heel zwak.

    En eh ... waar gerookt wordt ben ik en zeker ook Mees niet te vinden.

    Sterkte ermee hoor. Het valt niet mee.
    En eh .. als er wat is HUP PB-en en of hier zeggen hoor.
    Ik sta volkomen achter je.
     
  4. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    amen
     
  5. vosje2000

    vosje2000 Fanatiek lid

    28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Grrrrrr oh wat irritant! ik kan het me helemaal voorstellen .. ik ben ook geen type wat toegeeft dat bepaalde dingen niet meer gaan .. en dan doe je het een keer en krijg je dit grrr


    Ja precies.. Nou ja.. Weer wat geleerd.
    Volgende keer hoef ik haar in elk geval niet meer te vragen
     
  6. Karagoz

    Karagoz VIP lid

    14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    #126 Karagoz, 14 jul 2010
    Laatst bewerkt: 14 jul 2010
    goedemorgen meiden...

    @silkie; we hebben een huis in turkiye en een broer van mijn schoonmoeder wil het gaan huren. Mijn man moet dan veel dingen ondertekenen, gas, water en elektriciteit open laten zetten en andere dingen. Hij moet wel naar turkiye gaan. We zouden ook nog papieren krijgen en dat zou in de zomervakantie klaar zijn maar dat ging niet lukken dus volgend jaar in januari moet mijn man weer
    terug. Ben er niet blij mee dat hij nu moet gaan terwijl ik zwanger ben maar het kan niet anders...
    Gelukkig was alles goed met de baby en de controles waren ook goed gelukkig.
    Fijn dat je onder goede controle bent in het ziekenhuis...vind je een sterke vrouw.

    @mama van sepp; bel de vk meid, beter te vaak dan te weinig. misschien is het de baby of de crohn...Als je verkouden bent en je neus is weer eindelijk open dan voel je je zo fijn en zo opgelucht...dikke knuff...gefeliciteerd met je nieuwe getal...hahaha

    @patriciak; lekker een avondje voor jullie zelf en samen douchen...hahaha, geniet er van... Mijn man heeft de ziekte collitus ulcerosa. Hij heeft het altijd het laatste stukje van zijn dikke darm. Bijna elk jaar heeft hij weer een aanval en dat duurt ongeveer 6 mnd. HIj moet vaak prednison slikken en dan komt hij ook veel aan wat hij heel erg vindt. Gelukkig is de aanval van dit jaar bijna over en kan hij gewoon opvakantie. BEn al blij dat hij het niet heeft als de baby komt. Beetje het zelfde aanvallen als bij jouw en bij de crohn.
    Veel naar de wc, buik pijn, bloed en medicijnen slikken... Geen leuke ziektes. Beterschap meis...

    @ZVDH; Mijn zoontje is ook helemaal gek van autos en vliegtuigen... Jij ook al een slechte nacht... de tijd moet sneller gaan vind ik ...haha

    @sann; heerlijk dopperen in een zwembad... heb ik ook wel behoefte aan en je tuin lekker op geruimd...
    En dan nog een hotelovernachting heerlijk genieten voor dat de drukte komt...geniet er lekker van...

    @amigo1985; gelukkig heb je een goede reactie gekregen van prenatal met wat dingen extra er bij... komt goed meis...

    @lola82; apart of niet... wel mooi zo aankleedkussen...een keer wat anders. MIsschien kan je de aankleedkussenhoes van een gewone kussen er over heen doen.

    @mejojo; we hebben een nieuwe gekocht...ben er super blij mee en ben ook wat opgelucht dat hij er staat...ben soms een stress kip...
    Schoonmoeders... je hebt ze of je hebt ze niet.. wees de wijste... je weet zelf beter en de rest is niet belangrijk...
    Kinderen hebben zo hun eigen leventje en het klinkt zo handig om je kind zo in bed te krijgen maar helaas lukt dat niet altijd tot frustraties voor mama en papa
    Lieve vader heb je trouwens... als ik op die leeftijd nog een kus zou krijgen zou ik me schamen op straat...

    @vosje2000; als de baby maar gezond is...

    ik hoop dat ik niemand vergeten ben...

    nu ik over me zelf...hahaha

    ik was van plan om gisteren vroeg naar bed te gaan maar ik had de hele dag al een raar gevoel in mijn arm waar door ik niet kon slapen. Mijn zoontje kwam er ook een aantal keer uit om te plassen en te drinken zo rond 1 uur sliep ik eindelijk.

    Manlief zou gisteren met zoon op bezoek gaan naar zijn oude bokstrainer die met een gebroken huep in een verzorginshuis zit en hij heeft terminale kanker Maar zoon is op de bank in slaap gevallen en manlief heeft hem in bed gelegt. Dus hij is alleen gegaan. Was zo zielig voor die trainer... Zou alleen, geen vrouw, geen kinderen alleen wat verre familie die hem opzoeken. Heb tegen mijn man gezegt dat hij elke week moet langs gaan en wat moet meenemen voor hem. IK weet hoe het is voor mensen in een verzorgins/verpleeghuis je bent zo alleen en afhangelijk van andere mensen. En omdat hij terminale kanker heeft is het afwachten. Verder is hij gezond en is hij 83 jaar
    oud... heb echt medelijden met hem...

    We hebben een achtertuin en we telen groente en fruit in onze tuin. We hebben al 3 jaar een druiven plant en dit jaar groeit hij goed en hebben we volgende maand druiven die we kunnen eten. Hij staat bij de grens van de tuin van buren dus er groeien ook wat takken naar hun kant. Hebben ze 2 keer takken zitten snoeien zonder het tegen ons te zeggen en dan ook nog heel kort. Mijn man vond dat heel erg
    en heeft toen een plant van hun weg gegooid. Ik zei tegen hem dat hij met de buren moet gaan praten maar hij zei dat ze ook niet naar ons komen als ze die plant niet in hun tuin willen hebben. Zegt hij dat als ze elke keer weer gaan snoeien hij wat van hun gaat weggooien. IK bemoei me er niet mee maar wil geen boze buren bij mijn voordeur hebben...Ik bedoel ik heb geen last van hun en zij denk ik ook niet van ons. Ze zijn bijna nooit thuis want ze hebben een 2e huis ergens anders. We houden zelf van rust in de tent dus gekke dingen doen we niet en verder zeggen we alleen "hallo" en "hoe gaat het". Verder niets.
    Ik snap dus niet waarom ze niet naar ons zijn gekomen over die plant... Dat zou ik doen als een normale buurvrouw...maar goed... ik zeg dat ik nergens van af weet als ze bij me voordeur komen...

    zometeen stofzuigen en dweilen, vanmiddag strijken en oja straks na het douchen de douche schoonmaken... heb nergens zin in... zoonlief wil nog naar de speeltuin en moet nog medicijnen halen...
     
  7. vosje2000

    vosje2000 Fanatiek lid

    28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Goed van je hoor!
    Zo heb ik ook een hele tijd geen contact gehad met mn schoonfamilie.
    We zijn nou sinds kort weer een beetje contact aan het leggen met elkaar. Ze hebben het licht gezien geloof ik. :p
    Zonder gein, schoonmama is van de medicijnen af en ze is ineens 180 graden gedraait in haar houding/uitspraken tegenover mij.
     
  8. vosje2000

    vosje2000 Fanatiek lid

    28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Volgens mij mogen ze overhangende/groeiende takken gewoon wegsnoeien. Maar inderdaad, netjes was wel geweest als ze even naar jullie waren gekomen.

    Wat sneu voor je mans oude bokstrainer.. Erg sneu iemand in zo'n situatie te moeten zien.. Er is gewoon niks wat je echt kan doen voor zo iemand he? :(
     
  9. blinky

    blinky VIP lid

    11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ mejojo: jij zit nu bij de gyn toch. nou alsnog veel succes.

    @ lola: veel plezier vanavond bij de pretecho
     
  10. blinky

    blinky VIP lid

    11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik ga straks met manlief en schoonmoeder naar woonboulevard Breda. oa naar babyplanet voor kinderwagen en maxi cosi. gaan we weer lekker babyshoppen. gelijk nog ff rondkijken voor leuke gordijntjes voor de babykamer. ik heb er zin in. dan eten we vanavond weer bij schoonouders dus ik zal vanavond heel laat nog wel ff komen kijken. groetjes xxx
     
  11. Zijvandehoek

    Zijvandehoek VIP lid

    8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Ai, dat is jammer en balen zeg, wat je moeder betreft.
    Een tegenvaller.
    Hou de eer aan jezelf hoor.
    Dan komt het straks maar en doe je het zelf.
    Probeer het even voor jezelf naast je neer te leggen.
    Ook ik wil alles netjes geregeld hebben en ik kan er ook slecht of niet bij.
    NAH, dan maar even niet.

    Sterkte met de tegenvaller Vosje ;)

    Fijn dat je qua kinderkamer en kleertjes wel op je lijn zit toch!
     
  12. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Pfff succes met het huishouden in deze temperaturen ;)
     
  13. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Net de verloskundige gesproken... Zij denkt toch toch mijn baarmoeder geirriteerd raakt van het feit dat mijn darmen geirriteerd zijn :( .. dus dan toch mijn crohn of dat ik een blaasontsteking heb.. Nou daar hoop ik dus op... ik ga zo even naar de huisarts om plas in te leveren .. even afwachten dus
     
  14. Amigo1985

    Amigo1985 Fanatiek lid

    9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Bah.. Het is weer f*cking heet hier.. Ik krijg er echt zo de schijt van.. Krijg niets in huis fatsoenlijk gedaan, het is allemaal even snel snel en dan weer uitpuffen.. Blehhh.. Hopelijk gaat het nog lekker regenen vandaag en trekken niet de buien weer aan ons voorbij..
     
  15. sebasel4a

    sebasel4a Fanatiek lid

    23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje jullie zijn niet bij te houden.
    Met dit mooie weer ben ik veel naar het strand en buiten dus zit minder op de computer.
    Heb erge last van vocht in mijn been daar ben ik in oktober aan geopereerd. Dus zit nu ff op het bankje met mijn been omhoog.
     
  16. Amigo1985

    Amigo1985 Fanatiek lid

    9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

    En krijg je dan medicijnen om het wat te verminderen? Of is daar niks aan te doen?
     
  17. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    In principe als het geen blaasonsteking is moet ik denk ik toch weer medicijnen gaan gebruiken voor mijn crohn aangezien je anders meer kans hebt op een laag geboortegewicht etc door de harde buiken etc... Ik heb mijn hele zwangerschap van sepp medicijnen gebruikt en had eignelijk gehoopt het deze zwangerschap uit te kunnen zingen zonder .. :( .. ik hoop dus nog even op een blaasontsteking
     
  18. alien

    alien Niet meer actief

    Goede morgen!

    Wat is het weer benauwd! Laat die koele lucht maar komen!
    Gelukkig hoef ik niet meer te werken!

    Lees veel verhalen over slecht contact met (schoon)familie. Wat lijkt me dat een moeilijke situatie! Dikke knuffel voor jullie!

    Gisteren de overbuuf bevallen! Ik ben jaloers! Kan echt niet meer wachten!

    @Amigo&Cindy: Jasmijn* heeft haar eigen site: www.jasmijneilander.vlindersite.nl het ww is roos.

    Liefs!
     
  19. Zijvandehoek

    Zijvandehoek VIP lid

    8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Precies, heel goed dat je de keuze hebt gemaakt.
    Je dwingt zo respect af, al is bij vele mensen deze eer nooit te halen.
    Gelukkig dat het nu op deze manier gaat Vosje.
    Dat scheelt enorm.

    Wat vindt en vond Vosjeman ervan?
     
  20. Zijvandehoek

    Zijvandehoek VIP lid

    8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    meiden sterkte met de hitte, doe niet te veel. Dan maar niet.
    Moeilijk knopje om te zetten, maar denk toch aan jezelf.
    Het leven tot aan de bevalling is saai (zo min mogelijk bewegen, dus je kan weinig doen) en daarna kan je weer op volle toeren draaien.

    Mamavansepp: oei, balen hoor. Hoop dat je straks meer zekerheid hebt.
    Knuffel van hier.

    Voor iedereen uiteraard he, laten we wel wezen.

    Mees is net in bad geweest en ligt in zijn 'mandje' :p
    Oef ... eindelijk.
    Zijn driewieler (Trike) is voor zijn bad monument gelukkig al geleverd en samen hebben we het papier rond de doos eraf gehaald. Dat vond hij al geweldig.

    Ik moet ff douchen en dan eigenlijk even liggen om bij te komen van vannacht. Maarrrr er staat nu dus ook een doos in huis, die ik erg graag open wil maken en ik wil zijn fiets in elkaar zetten.
    Dat kriebelt dus nogal.

    Ga nog even overdenken onder het douchen wat ik ga doen ;)
    Wijsheid is even een tuk maken en later de fiets in elkaar te zetten.
    En leuk is dat de fiets straks in elkaar zit alvorens hij wakker wordt en Hijvandehoek thuis komt van het werk...

    Tja ...
     

Deel Deze Pagina