meestal is dat zo... toen we gratis fotos gingen maken van mijn zoontje waren het gewoon standaard fotos, zonder schaduw of wat dan ook... die waren wel mooi maar goed de andere waren nog mooier maar die waren duur vind ik... maar ach het is gratis dus waarom niet... ben altijd blij met gratis dingen... zegt mijn man net... je hebt zelf zo professionele camera, waarom ga je zelf nog een foto laten maken... ik zeg waarom niet... het is gratis en ik kan mijn buik niet zo mooi fotograferen als ik het zelf moet vasthouden...mannen en hun fantasie ook altijd...hahah..
vond je de doos niet minder als bij je vorige? of had je hem toen niet gehaald... kan me herinneren dat er toen meer in zat..... sowieso al een heel pak luiers... nu vind ik het "kerstpakket gevoel" altijd al leuk.... de voorpret.... en is het natuurlijk een "gegeven paard".... maar het viel me op... omdat zowel bij zoon als dochter er meer in zat..... ( ik mag dan geen zwangerschappen met elkaar vergelijken, maar zwangerschapsdozen toch wel..? )
Ga het hier wel zelf proberen...... Zag trouwens een heel leuk idee op internet... ook voor jouw voor je streepjes... een vrouw, had haar peuter zelf de buik laten beschilderen... ze was op de bank gaan liggen met een vuilniszak met gat voor buik erin... en had dr peuter laten schilderen (vingerverf) en dan op de foto.... ok... wellicht niet zo mooi als de dure buikschilderingen, maar toch wel heel bijzonder...
dan zou manlief moeten fotograveren en die is niet zo goed met dat soort dingen... dan zou ik na de hand heel veel moeten knippen, aanpassen etc... en ik wil een witte achtergrond en dat hebben we niet... alle muren hebben een kleur, we hebbeen alleen een witte deur maar als je een fotos neemt dan zie je toch nog een gloed van de kleur van de muur op je lichaam en kleding en dat is niet mooi...
Oke, ik ga even proberen te reageren op AL DIE PAGINA'S Wendy: Mooie buik Seth: Kon mijn tranen ook niet bedwingen bij het filmpje Schoenmaat schijnt vrij normaal te zijn hoor. Het is maat 25, maar zit als 24 vertelde deze mevrouw. En ook Mees heeft een hoge wreef en brede voeten en ik ga voor hem dus naar en kinderschoenen speciaalzaak. Heel handig. Robinabel: Welkom. Ik heb je al op de lijst gezet. Het is handig als je je leeftijd, of je bv of fv gaat geven en of je in het zkh of thuis gaat bevallen En eh ... lees ik het nu goed, kom je uit Denemarken? Zoja, mijn favo band (zal jij wel te ruig vinden ) is Deens. VOLBEAT YEAH (YEAH is gewoon mijn uitspraak .. hihi, maar er zijn meer mensen die 'm graag overnemen heb ik vernomen. YEAH. Blinky: je suikers te hoog. Oei dat is balen dat je dan toch bij een gyn moet lopen. Maar ja, liever dat, dan dat je geen goede controle hebt. Patriciak: vervelend als mensen niet juist kunnen prikken. au au au. En eh wat je moeder betreft, wat een super nieuws zeg WOW Mejojo: Fijn he, die 'goedbedoelde' KUTOPMERKINGEN van schoonmoeders Jane: Heeeeeel herkenbaar je voeten. Ik heb ze nog strakker gehad. En het doet zooooo zeer en je kan letterlijk geen kant op zo. Neem vaak een koele voetenbad, voeten omhoog, veel water drinken, en eh kijk anders even via internet naar steunkousen, die helpen zo onwijs goed joh. En dat lucht echt op. Laat ze anders opmeten, maar dat duurt lang. Volgens mij zit er ook een banner voor dit op deze ZP-site. Ga even na alsjeblieft, want met kousen aan, zie je echt resultaat en slanke benen en voeten én tenen. Sterkte en succes meis. Sann: heel heel heel zwaar klote voor je Sannman. En erg he, dat bedrijfs artsen zo iemand toch willen laten werken. Bedrijf artsen he, dat zijn vaak afgekeurde artsen, dus gaan ze dit maar doen. Waardeloos. ZOooooo. Ik zal best wel het één en ander vergeten zijn hoor meiden. Baja, ik ben ook een mens YEAH.
Vriendin... ofzo...??? hier kan me vent ook geen foto's maken hoor..... geen oog voor detail.... hij zou bijvoorbeeld niet zeggen dat je haar niet goed zit... of iets op de achtergrond ofzo.... (ik zeg maar wat...) heb de foto's die ik laatst geplaatst had, ook zelf gemaakt.... dus vind ik niet eens zo slecht "met timer"....
ik zei gelijk al dat hij wat lichter was dan de vorige dozen... maar luiers zaten er wel in... het is gratis dus veel dingen mag je niet echt verwachten omdat het kado is natuurlijk... maar het blijft leuk om die baby dozen open te maken en te kijken wat er in zit... de etos dozen van vroeger waren niets... bestond meer uit reclame en magazines dan nu... ik heb een doos gehaald en een doos thuis gerkegen, die ik thuis heb gekregen zat bijna niets in maar die ik ging halen zat echt vol met veel dingen en hij was ook zwaar...
helaas: de hik zit nog bovenin mn buik..... Net op internet gelezen dat je daaraan goed voelt hoe je kindje ligt.....(stuit of niet) misschien iets voor de dames die nog meer hopen dat kindje draait... (nathalie..?)
Afspraken: 22-07 09.45u; Silkie, controle gyn, ctg en echo 26-07 09.40u; Daantje85 controle vk 26-07 ??.??u; Mannie26 controlegyn 23-07 10.30u; Liesje84 controle vk 27-07 08.40u; Pissum, controle vk 27-07 11.30u; Amigo controle vk 28-07 10.40u; Zijvandehoek controle gyn en echo 28-07 11.10u; N4th4li3 controle 28-07 ??.??u; Sann, controle vk 28-07 15,30u; MamavanSepp controle vk 28-07 17.45u; Wendy, controle vk 29-07 10.00u; Hitchke 02-08 10.40u; Jane, controle gyn + echo 02-08 13.30u; Teddybeer86 controle gyn 02-08 14.20u; Blinky, controle vk 03-08 12.15u; Seth, controlle vk 04-08 09.30u; Vosje, gyn 04-08 10.15u; Vosje, intake anesthesist (pre-operatief gesprek) 05-08 10.20u; Krakoz, vk 05-08 18.45u; Sabbe, afspraak gyn 06-08 10.50u; Hadassa controle en echo gyn 09-08 08.30u; Daantje85 controle vk 10-08 09.20u; Patriciak, controle 11-08 10.00u; Vosje, controle gyn 11-08 18.20u; Lola 36 wk controle gyn + echo 11-08 18.30u; Wendy groei echo 16-08 13.30u; Teddybeer86, controle gyn 19-08 13.00u; Vosje, gyn (mits ks op 26-08) 20-08 11.00u; Vosje, gyn (indien ks vezet is) 26-08 ??.??u; Vosje, onder voorbehoud 's middags ks Uitgerekende data: 31-08-10: Vosje2000 (25) - 2e kindje - bv - zkh 01-09-10: Mejojo (21) - 2e kindje - fv - zkh 01-09-10: Pisum (29) - 2e kindje - bv - zkh 02-09-10: Hitchke (25) - 1e kindje - bv- zkh 02-09-10: Ktje (30) - 2e kindje - bv - zkh 03-09-10: N4th4li3 (29) - 2e kindje - bv - zkh 04-09-10: Amigo (24) - 1e kindje - fv - zkh 06-09-10: Seth (30) - 3e kindje - bv - thuis 07-09-10: Jane (26) - 1e kindjes - bv - zkh 12-09-10: Karagoz (26) - 2e kindje - bv - zkh 12-09-10: Lola82 (27) - 1e kindje - zkh 15-09-10: Sann (37) - 2e kindje - bv - thuis 15-09-10: Robinabel (..) - 2e kindje 16-09-10: Cindy (26) - 2e kindje - bv - zkh 16-09-10: Wendy1983 (26) - 2e kindje - bv - zkh 16-09-10: Alien - 2e kindje - fv - zkh 17-09-10: Daantje85 (24) - 2e kindje- bv- thuis 18-09-10: Zijvandehoek (38 ) - 2e kindje - bv/fv - zkh 18-09-10: Mannie (32) - 2e kindje (1e kindje * 38 wk) bv/fv - zkh 20-09-10: Sabbe (29) - 5e kindje - fv - zkh poliklinisch??? 23-09-10: Amle (26) - 2e kindje - bv/fv - thuis/zkh 23-09-10: Teddybeer86 (24) - 1e kindje - bv - zkh 25-09-10: Blinky (28 ) - 1e kindje - bv - zkh 25-09-19: Silkie (35) - 1e kindje - bv - zkh 28-09-10: Patriciak (27) - 2de kindje - bv/fv? - zkh 29-09-10: MamavanSepp (29) - 2e kindje - fv/bv? - zkh 02-10-10: Hadassa (32) - 2e kindje - bv - zhs Afspraken: Blinky, Mannie en Patriciak op de lijst gezet. En de afspraak voor morgen rood gemaakt. Silky, succes morgen Robinabel staat op de lijst. Nu gaarne nog je leeftijd, borstvoeding of flesvoeding en zkh of thuis bevallen. PB mij maar even als je wilt. EN eh welkom he Oef Wendy er ook bij. Nieuwe afspraken weer pb-en graag, dan zet ik die morgen avond er weer op. Anders is het pffff zweten geblazen hierzo Bevallen: Miranke - Sanne 9 juni - 990gr - 37cm Vlindertjes: Trishka -Eliza* - 16 april - om 14.48 uur - 85 gr - 14 cm - 17wkn, 1d *Voor altijd in onze gedachte!*Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Prulleke - Luuk* 25 april - 200 gr - 22 cm *Helaas is Luuk* een mooie vlinder Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ geword.
als ik een foto van me zelf maak met spiegel zonder timer maar als ik een fotos van me buik aleen maak zonder spiegel dan wel met timer... een tijdje geleden had ik een fotos geplaats van me buik in zwart wit, die had mijn man gemaakt, moets nog veel knippen van de foto en in kleur was hij neit mooi want je zag een groene gloed op mijn witte kleding van de muren... in zwart wit zie je dat niet natuurlijk... een vriendin van me gaat over een maand verhuizen, als ik nog zwanger ben dan ga ik wel fotos maken want ze neemt heel veel witte muren in huis... als ik bij haar ben straks dan ga ik ook een fotoshoot doen van haar kids en van haar, ze wilt canvas ophangen in haar huis ... en dan als de kleine van mij er is ook gelijk een shootje bij haar thuis
Zooooo, goedenavond! Heb net effe 19 (!!!!) pagina's bij moeten lezen... heb nog wel wat onthouden denk ik. Komt ie! @Blinky: Ik woon in Nispen, naast Roosendaal. En vervelend voor je, met je suikers... Beter houden ze het goed in de gaten toch? @Seth: Ik weet eigenlijk niet waar ik de hik voel... Maar het schoppen is nog steeds op dezelfde plek dus ik denk het nog niet. @Sann: He, vervelend voor je man! Sterkte ermee! @Jane: Oh, je voetjes.. Ik heb medelijden met je! Had ik bij Tygo ook op het eind, had eigenlijk gedacht dat ik ze allang zou hebben maar hier valt het gelukkig nog mee. Beterschap ermee meid! @Sandra: Welkom! En vertel gauw je verhaal over Denemarken, we zijn nieuwsgierig! @Patricia: Wat een fijn nieuws van je moeder!! Heb ook nog wat bevallingsverhaaltjes gelezen, moest wel lachen hier! Ik heb niet echt wat geroepen tijdens de bevalling. Weet alleen dat m'n beste vriendin belde, en toen had ik al een uurtje of 10 weeen. Ik had verder nog niet echt geklaagd tijdens de zwangerschap dus ze vroeg: Oh is het begonnen? Leuk! Dus ik: Nou, zo leuk is het niet!! (hihi) Toen ze op visite kwam in het ziekenhuis zei ik tegen d'r: Wacht nog maar even met kindjes hoor, bevallen is niet zo leuk als je denkt... hahaha! Vanochtend ben ik met Tygo naar de speeltuin geweest en vanmiddag zijn we, vriendlief en tygo, naar het bos geweest. Ik heb nu zoiets, lekker veel doen met die kleine man nu het nog kan, straks wordt allemaal minder. Morgen naar mijn opa, vrijdag verjaardag, zaterdag naar z'n neefje in Utrecht. Ik hoop ook nog met hem naar het strand te gaan maar dan moet het wel mooi weer zijn. Nou, ik ben blij dat ik weer bijgelezen ben! Truste voor de meiden die gaan slapen!
Goedemorgen meiden, dankjewel voor de tips. Ik ga eens wat proberen, mijn enkels zijn nu weer een beetje zichtbaar na het slapen..., maar daar zal zo wel verandering in komen. Vandaag en morgen nog een daggie werken en volgende week verlof misschien is het dan minder.
Werkse nog even Jane. Hoop dat je er volgende week een stuk minder last van hebt als je met je benen omhoog kan zitten wanneer je maar wilt. Hier al vroeg wakker geworden en uit bed gejaagd van de vele harde buiken. Had nog graag even door willen slapen zeg. Ivy ligt ook nog lekker te slapen. Nouja, man vond het wel gezellig dat ik m ff uit kwam zwaaien.
goedemorgen meiden... heb vannacht zo slecht geslapen... niet van de warmte maar ik kon mijn draai niet vinden... heb elk uur wel gezien en vanmorgen sliep ik eindelijk weer kwam mijn man zijn sokken halen en toen ik weer eindelijk ging mijn wekker af... vanmiddag maar wat slapen als dat lukt... zometeen naar de huisarts voor een recept voor mijn maagzuur... ik krijg het niet via de telefoon... fijne dag iedereen
ben nu aant wachten op de man die hier de rolluiken komt installeren. hij zou om half 9 hier zijn, dus ben benieuwd
Hey Meiden, Mijn verhaal over Denemarken, een lang verhaal dat ik even zal inkorten. De Broer van mijn beste vriendin woonde in Denemarken, ik zat vaak alleen en hij ook. Ze heeft toen tegen ons beide gezegd : ga eens lekker kletsen op msn. Dus heb ik contact met hem gezocht via Hyves. Al snel kreeg ik bericht terug Het bleek gigantisch goed te klikken tussen ons. Al kort daarna elkaar ontmoet halverwege DK en NL voor een uurtje. Van het een kwam het ander.... we hebben besloten dat ik samen met mijn dochtertje bij hem kwam wonen. ik reis elke maand terug naar Nl terug zodat Robin een week bij haar vader kan zijn. Dat is mijn verhaaltje dan in het kort. Die druk en steken onderin herken ik wel, soms roep ik plosteling AUW. Ik denk dat de baby is die overal in zit te prikken of beweegt daar beneden haha. Vanmiddag moet ik voor 32 weken controle naar de dokter! Hier werkt het allemaal iets anders als in NL. ga zometeen de gordijnen maken voor de babykamer. Die is nu bijna wel klaar Een fijne dag allemaal. Liefs Sandra