SEPTEMBER mama's 2010 DEEL 5 YEAH!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zijvandehoek, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Zal jullie zeggen, ik heb mijn keuze gemaakt.
    Niet zo eigenwijs doen Zijvandehoek en gewoon eerst tukken.
    Ik val om van de slaap.

Ik ga wel even in bed het boekje voor deze Trike lezen.
    Dan weet ik straks HOE ik 'm in ellkaar moet zetten,
    al denk ik dat dat geen probleem voor mij zal worden.

Trouwens mijn oma (91) ook opgebeld, hoe het met haar is.
    Zij is pienter en woont nog op haar zelf.
    Voor haar is dit weer ook geen doen.

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    huis beneden is weer schoon, wasmachiene staat aan, badkamer is ook weer lekker schoon...heerlijk...
    zelf lekker gedouche en omgekleed... zometeen naar buiten naar de speeltuin en de apotheek... salade maken en morgen maar lekker gaan strijken... heb er nu geen puf voor en ook geen zin...

heb nog een paar stukken meloen over dus manlief moet morgen weer een nieuwe gaan kopen...

hebben jullie door het warme weer ook geen trek om te eten... ik eet eigenlijk alleen in de ochtend en wat in de avond verder drink ik wel heel veel en dan veel meloen eten verder snoep of eet ik niet... ben deze maand ook maar een halve kilo aan gekomen...

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@ zvdh, heb je ook goed hoor, en eigenlijk wil ik ook zeggen : laat zoonlief maar hier !
    maar dan heb ik haar hier weer op de stoep staan, en grote kans dat ik dan alleen ben omdat manlief weer werkt.

ben niet graag alleen met haar, voel me zo min bij haar, weet niet wat ik moet zeggen of wat ik moet doen,
    en dan praat ik automatische maar over zoonlief, hoe goed hij al kan rennen, of hoeveel woordjes hij weer geleerd heeft
    of dat de babykamer helemaal af is en of ze die nog wil zien,

ik krijg alleen terug : oh, okee, ja, hmm, en veel meer kan er niet vanaf,en dan weet ik ook niet meer wat ik kan doen of zeggen o het gesprek op gang te houden. en dan is het nog mijn schuld ook nog dat we niet praten volgens haar... ehh yeah right !

hier trouwens ook dat de fam daar een hekel aan mij heeft, en zijn (ex) vrienden ook,
    zijn moeder en zusje hebben in het begin van onze relatie over mij lopen babbelen, en vanaf het moment dat hij me meenam zeiden ze letterlijk: we moeten jou niet, hebben al genoeg over jou gehoord.

toen heeft manlief wel gezegd : of ons beiden... of geen van beiden... ( ze kozen toen geen van beiden, dus manlief is vriendloos geworden....) samen hebben we ondertussen wel nieuwe contacten op gedaan met andere papa en mama's,

en zijn tante heeft 1 keer tegen mij gezegt : meid, je bent eigenlijk best heel gezellig, snap niet waarom schoonmoeder zoveel over je lult.

wbt roken in huis.. dat doet ze niet wanneer zoonlief daar is, dan gaat ze buiten roken, maar ik vind het wel heel vies dat wanneer zij net gerookt heeft.... aan haar glas gaat lurken, en vervolgens zoonlief eruit laat drinken,
    of zo uit het niets opeens zijn vingertjes zogenaamd op gaat eten, en dan sabbelt ze dat nog af ook nog, ooooh wat vond ik dat vies, daar was ik ook even flink boos om, zoonlief stopt zo zijn vingers weer in zijn eigen mond, vind dat gewoon echt vies kan er niets aan doen..

maargoed merk nu iig dat hoe dichter bij de bevalling komt, hoe meer ik mij irriteer aan alles wat ze doet en zegt, incl schoonzus,
    dus hoelang dat nog goed gaat.... ben bang dat zometeen de bom wel een keer ontploft,

@ karagoz, haha ja dat zouden indd veel hebben, ik vond het zelf eigenlijk altijd wel fijn, ik ken(de) niet anders, ben echt heel liefdevol opgevoed, ook heel open en eerlijk naar elkaar toe,
    en ik kreeg ook echt alles wat ik wou in goed overleg,

Mijn ouders hebben 5 kindjes, en hoefden geen van allen te eten wat de pot schaft, mijn ouders hadden zo 3 verschillende groentes of soorten vlees op tafel staan zodat iedereen kon eten wat ie wou :p ( nee hoor, ben geen verwend nest ;))

@all, bij de gyn was alles goed, ons meisje beweegt er lekker op los, ze groeit goed ( over 2 weken krijg ik weer een groeiecho als goed is,. ik weet nu dus niet hoe "groot"ze is)
    hartje deed het nog helemaal prima,

ik ga straks op upc ondemand maar eens een filmpje huren, daarna even op bed liggen, dan boodschapjes halen en koken en dan zijn manlief en zoonlief alweer thuis denk ik ...

xxx

4. Popkoorn

gewoon lekker op bed liggen meid !!

ik geloof je meteen als je zegt dat het voor je oma geen doen is dit warme weer ...!!
    Manlief werkt in de zorg... en die ziet de meeste mensen overlijden met dit warme weer,zo sneu,

5. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik duim voor je!
    Krijg je vandaag nog de uitslag?

6. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Lekker babyshoppen!!
    Veel plezier!

7. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Ja daar ben ik wel blij mee.
    Wil het graag allemaal 'af' hebben nou..

8. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Is ook moeilijk Mejojo, maar je HOEFT haar niet binnen te laten en lief te doen. Echt. Niet iedereen hoeft je aardig te vinden hoor, dan maar niet.

Ik heb zelfs bij mijn schoonmoeder NU, oke dat is dan makkelijk, jij luistert niet, jij past je niet aan, dat maakt de keuze dan makkelijk, dan kom jij maar mooi niet. En dan ga ik ook echt de deur niet open doen voor haar. En als ik haar spreek, spreek ik zo min mogelijk over bepaalde dingen. Ik hou het oppervlakkig en kort.
    Waar doe ik de moeite voor, ze luistert toch niet.
    Waarom ik dan wel.

Meid, op een dag trek je ineens de lijn.

En GADVER wat een vies verhaal van die vinger.
    BAH BLEH.
    Probeer je mondje bij je te hebben meis en trek je lijn.
    Bijn mijn kids geen rookvinger in de mond daaaag.
    Lekker aso is dat.

En Mejojo, als ze jou onaardig vinden, dan vinden zij dat toch,
    en dat doen ze zo ie zo al, waarom moet jij hen dan aardig gaan vinden. Ik zou echt de moeite niet nemen.

(en snap je echt hoor. Het is iets wat je moet leren, maar bescherm jezelf en je kidje).
    Geloof in je eigen gevoel, je eigen intuïtie, jezelf, your: me, myslef and I; zij zijn het niet waard, JIJ WEL en je kidje ook, en natuurlijk je Mejojoman ook.

9. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Wat rot! Sterkte meid!

10. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Wat een mooie site..

Ik kan ook niet wachten tot de kleine er eindelijk is!

11. Alita

Alita Niet meer actief

he girls....

Nou ik heb een nieuwe hyves aangemaakt en zal deze zelf beheren en goed bijhouden....
    Nu heb ik nog niet veel toegevoegd maar heb verder even geen tijd...

Meiden meld je aan!!!

De September-Mama`s hyves - Hyves.nl

12. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Veel plezier meiden, ik meldt mij niet aan :p ik hou niet van hyven ;) :p
    Ziet er mooi uit hoor. Leuk voor joe all ;)

13. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Die heeft sinds zn pubertijd al geen goede relatie meer met zn ouders gehad. (we zijn ook al sinds ons 14de samen, dus uiteraard heb ik daar al die tijd de schuld van gekregen..)
    Vosjeman was het dus ook goed zat en wat dat betreft zaten we helemaal op 1 lijn.
    Hij heeft net als ik het contact afgebroken op een sporadisch telefoontje na.
    Nou is hij al een paar keer eerder op visite gegaan en heeft het een en ander kunnen uitspreken.
    Nu de kust veilig is komen mike en ik ook weer mee.
    Tot nu toe verloopt het prima. Hopelijk blijft dat ook zo..

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    pfffff, ff een egoberichtje. weet eht allemaal ff niet meer hoor. Mn man zit al een paar weekjes thuis met verdenking van een nekhernia en toenemende klachten van zn rug die misschien emt een hernia van een aantal jaar geleden te maken hebben. Hij wilde dus op zn gemak de komende tijd met wat hulp Ivy dr nieuwe kamer gaan doen. Nou is ie ent naar de bedrijfsarts geweest en ziet die vent ondanksdat vermoeden, de klachten en de afspraak met de neuroloog maandag geen reden om hem ziek gemeld te houden. Meneer denkt neit dat het een nekhernia is en het feit dat ie smorgens vaak amper zelf zn broek aan kan krijgen, tja dat hoort nou eenmaal bij rugklachten. Tuurlijk, maar hij werkt wel op een schip in de machinekamer wat zwaar lichamelijk werk is. De idioot.
    Man zei nou dan ga ik maar gewoon de komende 2 weken, hij zit nu dan in zn verlof, als een idioot tekeer in die kamer en dan zien we wel of eht erger wordt. pfffff, zie eht allemaal ff neit zitten hoor hoe eht ooit af moet komen.

15. Alita

Alita Niet meer actief

@Alien mooie site!!!
    @Mamavansepp pff doe maar rustig aan meid....
    @Amigo idd wel mooi opgelost nu dan het bij prenatal!

16. Popkoorn

@vosje, dat van die vinger heb ik ook absoluut wat van gezegd, vind dat gewoon zo goor !! was ze natuurlijk ook niet blij mee want daarbij had ze het gevoel dat ik haar op de vingers kijk en ze niets bij zoonlief mag doen,

achja zo is het altijd mijn schuld...
    ben er ook van overtuigt dat het niet lang meer goed gaat hoor, sta al bijna op het punt dat ik zeg dat ik helemaal geen contact meer wil.

@ cindy, ik heb me aangemeld... maarehh... is dit alleen voor ons september mama's van dit forum... of ook andere septemer mama's ?

als het alleen voor "ons"is dan zou je even een voorstel topic kunnen openen met wie je bent op zp en op hyves,, zodat er een gezicht bij is... maar alshet ook voor anderen is dan liever niet haha :p ben met 5 andere bekenden uitgerekend in september en die hoeven niet te weten wie ik ben op zp ;)

17. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    pffff wat vreselijk meid:(

18. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Done :D

19. Alita

Alita Niet meer actief

erg he sann hoe ze je behandelen ik weet er alles van....voet bi stuk houden en er tegeningaan meid...
    Hier werd ik bij het uwv eerst gezondverklaard, zelf ertegin gegaan en toen opeens afgekeurd 8- tot 100% ook nog wel, en nu zijn ze weer aan het zeuren dat ik niks heb....om GEK van te worden hoor!!
    Tenzij je een arm mist dan is het duidelijk maar heb je its aan je rug en ze kunnen er geen naam aan geven heb je niks blijkbaar!!

20. Alita

Alita Niet meer actief

alleen voor ons meid.....

Deel Deze Pagina