SEPTEMBER mama's 2010 DEEL 5 YEAH!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zijvandehoek, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    weet niet wat het is de laatste tijd, maar als ik telkens het laatste bericht aanklik kom ik bij een bericht wat die dag geschreven is dus niet het laatst gelezen bericht, dus mis een hele hoop berichten :(

2. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    @ Blinky vervelend dat je suiker omhoog gaat:( ik snap je domper helemaal. Ik zit nu ook op de bank met tranen vol tuiten. Met ons manneke gaat het op de schisis na helemaal goed.Was eindelijk van al dat ziekenhuizengedoe af moest ik dus gisteren weer terug ivm eiwit in de urine...zwangerschapvergiftiging dus :( ben enorm aan het balen hiervan. Verplicht rust staat niet in mijn woordenboek en kan me maar moeilijk rustig houden.

@robinabel Dat AU dat herken ik wel ja...alsof hij met zijn grijpgraage vingers even in mijnmaag oid zit te knijpen ;) Poeh elke maand weer terug voor een weekje. Dat houdt je wel bezig denk ik.
    Mijn vader woont in Hongarije...merk dat het contact ook minder is daardoor.

@jane oh vreselijk die voeten van je!Ik heb ook veel last van dikke voeten maar heb het nog maar een paar keer zo erg gehad als die van jou! Lekker de voeten omhoog

@ seth blijkbaar liggen de emoties hoog..Ik heb er op het moment ontzetten veel last van..wat leuk dat je zoon zo met je mee leeft
    @pisum vind het niet raar dat je dan zo reageert op zo'n vaag iemand! Niets voor te schamen denk ik hoor. Lijkt me dat je er niet veel bij kunt hebben op zo'n moment;)
    Tip voor de kat: Vriendin van mij deed ballonnen in de box zodat ze er niet in zouden gaan liggen.

@karagoz heb ooit een mooie gezien...met een zijde doek op de buik en dat met zo'n blazer zodat ie horizontaal hangt. Misschien wel een beetje te glamour. zwart/wit foto's vind ik altijd het mooiste. Die met dat kindje vind ik ook erg mooi
    oh over addertjes onder het gras. Heb zoiets ook laten doen bij V&D. Was echt geen mooie foto in vergelijking tot de reeks die erna kwam. Heb toen dus voor bakken geld de mooie meegenomen

@hadassa Dikke knuffel voor je meid! Ik leef helemaal met je mee..Ik zie het nu ook ff niet meer zitten :( We zouden eigenlijk meteen moeten zeggen waar het stopt voor ons zodat je wat meer rust krijgt maar dat moet je ook maar kunnen.

grts
    jinne

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    hmm bevallingsverhalen;) kan natuurlijk niet achter blijven ;).

hier de mijne:

ik liep 3 dagen over tijd toen ik zag dat de overburen van mijn ouders een kindje hadden gekregen. De dag erna was er bij ons nog niets, liep inmiddels al 3 weken met flinke voorweeen en had al 2 cm ontsluiting inmiddels. Die nacht braken om half 2 mijn vliezen. Dacht dat ik in bed geplast had en maakte in een ruk de lamp aan riep tegen mijn man voor handdoeken, die tussen mijn benen geduwd en naar de wc gelopen. Daar verloor ik nog een plens vruchtwater, was gelukkig doorzichtig. Kwartiertje later begonnen de weeen. En ook meteen flink. Om 3 uur denk ik heeft mijn man de verloskundige gebeld dat ze moest komen, had ik 3 oprekbaar tot 4 cm ontsluiting. Had zoiets van pff duurt lang! Toen is ze weer gegaan en als het echt niet meer ging mocht ik bellen. Om 4 uur weer gebeld want hield het niet meer, niet in bad, niet in de douche, niet staand helemaal niets. Dus ze kwam had ik al 5-6 cm ontsluiting. Om kwart voor 5 zoiets heeft ze de kraamzorg gebeld om kwart over 5 kwam de kraamzorg en om half 6 mocht ik gaan persen, 20 minuten geperst en toen kwam om 05.55 uur onze prachtige zoon mika ter wereld. Ben er met 2 hele kleine scheurtjes vanaf gekomen. Dus al met al een prachtige bevalling ;). Hoop het deze keer weer over te doen ;)

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    inmiddels 3 keer terug naar boven voor mika. hij zit nu onder op de bank, gaat zo weer naar bed want dit gaat ie ook in de gaten krijgen en is niet de bedoeling. Hij wil de hele tijd stofzuigen boven maar hij moet gaan slapen. En krijsen wat hij doet dan.

5. Alita

Alita Niet meer actief

erg he.....ja is een fase moeten we maar denken he;)

6. Alita

Alita Niet meer actief

@daantje idd mooi verhaal meid...

@Jinne ben je dat zelf?

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ga die van mij nu in de douche zetten en in bed leggen... hij gaat vrijwel gelijk slapen maar het naar bed brengen is nu een ramp... hij zegt gelijk al tegen papa... maar ik wil niet slapen... heeft hij lekker pech

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik heb vandaag gebelt voor een afpsraak maar de fotos wordt een beetje standaard niets speciaals... de gratis foto dan de rest wel mooi natuurlijk maar die kosten een vermogen...

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    inmiddels zit ie voor de buis dora te kijken omdat ie met z'n hoofd flink tegen de muur is gevallen :(. Daar gaat mijn rustig avondje :(. Ga eens kijken of ik hem zo nog naar bed krijg.

10. Alita

Alita Niet meer actief

aaahhh nou hier ligt ze in bed hoor...succes nog...

meiden fijne avond!!

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    inmiddels ligt ie er ook weer in en hoop dat ie er ook in blijft deze keer pff

12. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Als dit over je voeten gaat ... (denk ik), ga dan ook echt even naar de dokter. Er is wat tegen te doen. Er zijn ook plaspillen voor, maar die mag je uiteraard niet en is eigenlijk ook bende voor je lichaam.
    Kousen helpen wel en dan kan je echt veel beter uit de voeten.
    Letterlijk en figuurlijk, so doen hoor ;)

Als ik de boodschap verkeer begrepen heb, meen ik nog wat ik zeg :D,
    maar sorry dan voor het tussenbeide komen. ;)

13. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Ja, dat zou een goeie voor mij zijn idd. Nou moet ik je zeggen dat ik een heel pittige tante ben als het anderen aangaat. Maar voor mezelf opkomen, nee, dat kan ik echt niet, daarin loop ik vast en ga ik steevast over m'n grenzen heen! Hmmm... niet handig he!

en joh, het is wel een kans natuurlijk he om naar het buitenland te gaan... je hoeft er ook niet voor altijd heen, een paar jaar zou al gaaf zijn. Dus ik zou er gewoon eens voor gaan zitten met Hij en de voorst en tegens afwegen! Die kans krijgt bijna niemand!

kNUF,

Hadassa

14. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    De kleine in mijn buik is zeer zeer actief. Wat een actie en wat een bobbels. Heerlijk.

Vanmiddag ging het regenen. Mees wilde naar buiten. Ik zei nog tegen Hijvandehoek hem maar even lekker op het terras te laten staan en echt regen te laten ervaren. Het regende behoorlijk, dus dat is pas echt ervaren vind ik dan ;)
    Mees vond het prachtig en stond duidelijk te kicken en rende en schreeuwde in het rond. WOW, wij hebben staan genieten in de deur opening.
    Op een gegeven moment begon het echt te plenzen. Meneer wilde graag door en door gaan en wij hebben nog harder staan lachen en genieten.
    Op een gegeven moment vond ik het wel genoeg en moest hij binnen komen, maar kwam niet. Hijvandehoek dus lekker de zeik regen in om zijn zoon te halen.
    Hij zet Mees in de deur openening en Mees zegt tevreden: "KLaar!" :D

Hijvandehoek heeft hem direct mee naar boven genomen, uitgekleed en onder de warme douche gezet. Helemaal tevreden.

Enfin ... aangekleed en wel en blij.
    Nog te vroeg om te slapen, dus nog even mee naar beneden.

En waarom hij het doet weet ik niet, maar zal idd net als jullie kids een fase zijn. Een klote fase mag ik wel zeggen.
    Mees wordt een beetje gewelddadig naar mij toe en gaat mij uitdagen, in mijn gezicht slaan en knijpen.
    Ik probeer cool te blijven, want dat lokt alleen maar meer uit als ik heel boos terug ga reageren.
    Soms gaat hij dan echt te ver en spreek ik hem op ooghoogte toen en of knijp ik hem terug.
    Dan gaat hij verdrietig kijken, wordt nog bozer. Ik blijf kalm.
    Dan gaat hij huilen en stampend weg lopen, om vervolgens te mokken achter Joop (onze vaatwasser).

Daarna komt hij weer hoor en is zachter naar mij en tevreden, maar toch ... die fase WAT EEN KUTFASE :x

En ik vraag mij dan af, waar zo'n jong kindje dat dan vandaan haalt he. Hij gaat niet naar een kdv of psz.
    Waar haalt een kidje dat vandaan ....
    Klein duiveltje. ;)

15. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Thxs, heb ik gedaan, mannetje heeft me rond 18.30 uur wakker gemaakt om te eten en vlgs hem snurkte ik er behoorlijk op los... vreselijk zwangerschapskwaaltje trouwens dat snurken! hij had lekker voor me gekookt en voor de rest allemaal frietjes gebakken! Maar dat mag ik niet echt hebben ivm mijn diabetes en de vele koolhydraten, dat hij speciaal voor mij iets lekkers had gekookt! Lieve vent heb ik hoor!

16. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

17. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Yep, doen we ook. Als we gaan is het niet voor altijd, dat is een ding wat duidelijk is. Eerst gaat HIJ kijken wat hier in NL nog de kansen zijn, we hebben misschien een mooi aanbod een plaatje van een plekje om een huis te bouwen etc.
    Het is een beetje wikken en wegen en niet zo maar gedaan.
    Als we gaan willen we ons huis verkopen.

Maar goed, voor mijn moeder zal het wel moeilijk zijn, want mijn broer woont dus permanent in Zweden en dat is toch een gemis en logisch.
    Maar het gaat natuurlijk om ons.

Eerst maar bevallen en dan kijken, wat de mogelijkheden en kansen zijn. Maar als wij het willen doen, moeten we ook niet té lang wachten, omdat de leeftijd ook door gaat he (38 en 41).
    En ik weet zekerrrrr dat de oma's en opa het verschrikkelijk vinden de kleinkinderen niet te zien.

We gaan het zien meis, wat ik al zei, eerst maar eens gaan bevallen en kijken hoe dat allemaal verloopt ;)

En die training DOEN HOOR het is een verrijking voor jezelf.
    Al ben je nog zo mondig enzo ... snap dat heel goed.
    Toch moet je je grenzen niet gaan verleggen bij mensen die er juist 'misbruik' of 'dommigheid' voor gebruiken.

NOg es een dikke knuffel voor jou HOPPAAAA YEAH :)

18. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Thxs meid, ik weet het, dacht ik ook... hoeft niet met z'n tweeen idd. maargoed, niet iedereen denkt zoals wij he...!

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg

20. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Hijvandehoek kwam vanmiddag ook thuis en heeft in geuren en kleuren verteld, hoe NOG HARDER ik vannacht gesnurkt heb, dat hij er zelfs wakker van werd en luid uit bed is gegaan en ook weer luid in bed met de hoop dat ik zou stoppen. Maar niets hielp :) :) :p

Toen hij dat vertelde kwam ik niet meer bij van het lachen. Zie het dan helemaal voor me.
    Baal dat ik het dus doe als ik zwanger ben, maar o o, wat moet ik er ook om lachen. Het lijkt wel hoe verder het 'einde' nadert qua zwangerschap, hoe erger het word...

Deel Deze Pagina