Dat was ik ben blij dat je er blij mee bent,,. hahha, ben ik nl. ook! Welke kleur heb je meid??? Ik heb de zilverkleurige... zal eens een foto van het bedje maken, die is zooooo leuk geworden! Moet ff kijken wanneer, want als ik het met mijn goede camera doet, zijn de foto's veel te groot voor hier en krijg ik ze er niet op op de een of andere manier. Verkleinen weet ik zo niet hoe dat moet en wat ZP accepteert.... tips? JIJ ALS DESKUNDIGE...
hahahahha, ik lig hier ook helemaal dubbel... zooow lief dat ze ons niet wakker maken he... de mijne heeft ik geloof 2 of 3 nachten geleden maar 2 uurtjes slaap gehad, hij zei, je deed je lamp uit, draaide je om en sliep... en snurken dat je deed... ik werd er gek van en kon er echt niet van slapen.. heeft hij dus de hele tijd wakker gelegen en hij moest er al om 05.00 uit.... ohhhh sneu hoor, had me dan wakker gemaakt zei ik, als jij dat doe,geef ik je mooi een duw... hahaha, maar hij doet dat niet, is veel te blij dat ik lekker slaap... schatten zijn die mannen van ons toch he!!!
vorige zwangerschappen ging tas inpakken, tegelijk met bed omhoog doen... etc. etc... hier moet ik dus over 3 weken.... een bed in de woonkamer hebben staan.....
@zvdh, hier precies hetzelfde, ventje daagt me uit van hier tot tokio en weer terug... en als je zegt nee niet doen... zie je hem gewoon sneaky kijken en probeert toch hoever die kan gaan. hier ook knijpen, slaan, en bijten... hoewel we dat er gelukkig (even afkloppen) af hebben gekregen, hij heeft al een tijdje niet meer gebeten. hij begint nu met kopstoten geven... op de neus... auw auw auw !!! zie trouwens al helemaal voor me hoe mees in de regen stond heerlijk hé om zo'n kind daarvan te zien genieten @ ziekenhuistas. ik heb hem gister ingepakt.ik ga er niet vanuit ...maar het zou maarzo kunnen dat ik weer tevroeg beval, en dan heb ik hem maar liever klaar. ik weet wat erin moet en manlief niet en klaar is maar gewoon klaar, vind het maar niets als iets niet klaar is ik heb mij vandaag heerlijk vermaakt met zoonlief, lekker naar de speeltuin geweest. wauw wat genoot zoonlief dat hij met mama kon spelen, voelde me gewoon schuldig dat ik dat niet kan met dat warme weer, maarja vandaag iig een heerlijke dag gehad, morgen gaat hij naar het kdv, dus morgen maar eens wat dingetjes doen met dat lekkere weer. heb trouwens net een nieuwe autostoel gekocht bij babypark voor zoonlief, was 50% korting... heerlijk die kortingen ik ga naar bed en hopelijk vannacht weer een redelijk goede nacht, fijne avond nog meiden xxx
ik heb een witte genomen, ik zag die zilvere liggen en ook nog een rose... zal morgen weer een foto maken met de klamboe er bij... ik heb een foto programma... corel paintshop photo pro x3 op mijn laptop... omdat ik dus veel met fotos werk gebruik ik deze en heb ook lightroom... dit is de link om hem te downloaden... MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service hier kan je in het engels lezen hoe je van de proefversie naar de gewone versie kan gaan... Corel PaintShop Photo Pro X3 » Megaupload Rapidshare Download Crack Serial succes
de kleine van mij slaapt al weer een paar uurtjes... die had zich opgesloten in de badkamer en we kregen de deur niet open... 10 minuten bezig geweest uiteindelijk kreeg hij het slot weer omgedraaid, dikke tranen op zijn gezicht... zo zielig... hier is wordt er niet gebeten, geslagen of wat dan ook, heeft hij nooit gedaan eigenlijk... op dat opzicht een lief kind maar hij heeft wel eens zijn buien dat hij neit wilt luisteren naar mij en dat hij naar zijn vader gaat om het als nog voor elkaar te krijgen... @zijvandehoek... zie het helemaal vor hoe mees in de regen staat...even lekker de beest uit hangen, hopelijk wordt hij niet ziek van de regen...
moet me toch ff iets van het hart.... Had het gisteren met partner over "STEL dat het om wat voor reden ook een ks zou worden...." of hij er dan wel bij zou zijn....... (ik vroeg het omdat ik met zoontje maar naar OK moest, toen voor de keelamandelen en partner niet wilde...) en kwam er op neer.... dat hij dat niet durft te zeggen..... Medische tv programma's etc. kijkt hij wel.... en kan altijd overal tegen..... Zelfs toen ik zei: dat hij dan maar aan deze kant van het doek blijft.... wist hij het nog niet.... eigenlijk vreemd toch..... ooit gehoord dat een partner juist NIET mee wil??? nouja.. ik zag me in gedachte alweer in mn eentje liggen, natuurlijk....
oei..... paniek...!!! zoontje had zich laatst opgesloten in de wc.. maar gelukkig de hadden we het gelijk open.... Wat zal hij geschrokken zijn....!! Hopelijk heeft hij er ook van geleerd...!!
ik heb het ook met mijn man hoor... laasts met de tangverlossing als dat gebeurd dat hij er niet bij wilt zijn... ik heb hem duidelijk gemaakt dat hij er bij MOET zijn dat ik neit alles in me eentje wilt gaan doen...kinderen maken en krijgen doe je niet in je eentje... bij de eerste wilde hij er helemaal niet bij zijn maar hij was er bij en hij had er helemaal geen spijt van...
o trouwens.... in het kader van mn struisvogelpolitiek.... heb ik de bevallingsverhalen overgeslagen nu..... in het begin van de zwangerschap vind ik het niet erg om te lezen, maar juist op het einde neem ik liever wat afstand van die dingen.... sorry.. (ja ik ben vreemd) ik probeer de houding aan te nemen dat dingen lopen zoals ze lopen........ en juist mn angsten van me af te gooien deze komende weken....
Hoe is dat eigenlijk in de Turkse cultuur...? zijn mannen er dan altijd wel bij...... Vroeger was het hier natuurlijk ook normaal dat vader buiten wachten..... vind dat we die steun ook wel nodig hebben en mogen verwachten.... toch..?!!
hij was zeker geschrokken, wij uitleggen dat hij de knop om moest draaien onder de deurkruk maar hij snapte het niet, we kregen het via de buitenkant niet voor elkaar, eindleijk viel het kwartje bij hem en kreeg hij hem wel omgedraaid... maar goed het is voorbij en hij slaapt lekker... kids zitten overal aan en draaien overal aan...lekker handig... was hij ook zo geschrokken toen hij in de wc zat?
ja, maar gelukkig hadden wij hem zo open.... met schroevendraaier in spleetje aan de buitenkant... zeg maar.... hij doet hem nu iig niet meer op slot... dus er van geleerd... Weet dat ik mezelf ooit opgesloten had in zo'n kleine wc onder een trap...... was toen ook nog klein.... en ben het dus ook nooit meer vergeten.....
in turkiye mogen mannen niet bij de bevalling zijn in het ziekenhuis... waarom weet ik niet en als er een thuis bevalling is willen de mannen er niet ibj zijn die wachten gewoon buiten... hoe de mannen in nederland zijn weet ik neit maar de vrienden die ik ken waren de mannen er gewoon bij... ligt een beetje aan de man zelf, in de tijd van mijn schoonouders wat het automatisch zo dat de man er niet bij is... alles is zo veranderd met de tijd... is maar goed ook... zou echt moeilijk gaan voor mij om het in me eentje te doen want ik wil niemand anders dan mijn man er bij hebben en behalve dat het is het mooiste in je leven om je eigen kind te zien geboren worden...
dat deden wij dus ook maar het lukte maar niet... bij jouw een beetje een kleine jeugd trauma... onze wc heeft een slot maar die zit zo vast dat als je hem op slot doet dat je heb echt niet open krijgt... zat een keer opgelsoten zat echt te draaien aan die knop.. nu gaat de wc automatisch niet op slot en dat zeggen we ook tegen het bezoek anders hebben we een probleem
begrijp het eigenlijk ook niet zo goed.... want ik bedoel... die uitgang... hebben ze toch al eerder gezien, toen het een ingang was.... en idd.... je zou het maar alleen moeten doen...!!
tja lijkt mij ook ja dat je het eerder hebt gezien... maar goed dat ging generatie op generatie en ze weten niet beter...