SEPTEMBER mama's 2010 DEEL 5 YEAH!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zijvandehoek, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Hier nemen de harde buiken trouwens ondanks het niet meer werken en rustig aan doen steeds meer toe. Zit ook geregeld een regelmaat in, alleen stopt eht telkens wel weer keurig. Man vind dat ik de vk weer moet bellen omdat ik volgens hem veel te veel buikpijn heb. Ik twijfel zelf hoor. Ben al 3 keer tussentijds gecontroleerd vanwege de buikpijn dus wil niet weer voor niiks bellen. zolang het telkens stopt is er toch niks aan de hand?

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ow wat een rare omschrijving voor eht ledikant dan. Bij mijn weten is een hoog-laagbed idd zo'n ziekenhuisbed

3. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Nee hoor volgens mij bedoelen ze echt zo'n ziekenhuis bed .. ik weet eigenlijk wel zeker dat ze daarmee echt het ledikantje niet bedoelen dat heeft toch nog helemaal geen functie in het begin en waarom zou je die moeten hebben het kan toch ook zijn dat je in het begin alleen een wiegje hebt ..

4. Alita

Alita Niet meer actief

@Sann nou als jij het niet vertrouwt bellen dat kunnen wij moelijk aanvoelen door de comp...

@Hoog-laagbed of er is mischien wel een reden dat ze zo`n bed moet regelen?
    Het enige wat ik wel weet is dat ze hier weer vroegen of het babybedje verstelbaar was????

5. Alita

Alita Niet meer actief

Ja dat je niet hoeft te bukken zeg maar voor je kindje in-uit bed te halen mischien? Dat je het bedje op de bovenste stand hebt staan...ze vroegen het hier echt!!

6. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Hmmm volgens mij moet je alleen bellen als ze echt pijnlijk zijn. Ik heb ze hier ook meerdere malen per dag maar ze zijn vooral oncomfortabel niet zozeer pijnlijk. Maar als ze bij jou pijnlijk zijn dan zou ik toch het zekere voor het onzekere nemen en gewoon bellen.

Hoe is het trouwens met je man? Wanneer weet hij wat?

7. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    vaag :( hier heb ik zoiets niet gehoord wel over het bed op klossen etc zo zie je maar overal is het anders :)

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    hier wisselt het tussen vervelend aanvoelend en pijnlijk, heb het allebei. Moet woensdag weer naar de vk voor controle. Hou het gewoon goed in de gaten en als eht nog erger wordt bel ik gewoon. Voelt nu nog als zonde van hun tijd.
    Mn man heeft 2 augustus de mri-scan van rug en nek en 10 september een emg. Gelukkig kan ie tussendoor 12 augustus al terug naar de neuroloog voor de eerste uitslagen, anders duurt het wel erg lang allemaal

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    wat gek zeg, zou helmaal niet van belang moeten zijn voor hun.

10. Seth

Seth Niet meer actief

ik zoek het op....:D

zo'n dingen hadden ze namelijk ook besteld toen mn partner naar huis kwam..... maar kon toen vanwege het weekend niet geleverd worden....

11. Seth

Seth Niet meer actief

Als je eigen bed dus niet "omhoog" kan.... :D

12. Seth

Seth Niet meer actief

moet zeggen dat ik hier niet meer voor bel......
    voor die constante harde buik.....

hoe ligt jouw kleintje eigenlijk....

want las dus idd dat stuitliggers zorgen voor meer harde buiken...en vaker plassen...

idd vervelend dat elke keer eruit.... moet ik ook nog elke keer met de trap naar de wc... (slaap op zolder)
    heb serieus zitten denken om die ondersteek naast mn bed te zetten.... maarja... dat gaat ook niet lukken om erop te zitten.... hahahahahaha...... of er vanaf komen....

nee vind ik ook weer niets.... dus tja... dan maar... trapje op.. trapje af....

hmmmmm misschien niet zo vreemd dat ik deze zwangerschap niet veel aankom.... :D

13. Seth

Seth Niet meer actief

over hoog laag gesproken......

heb net een buikfoto gemaakt.... maar denk dat kleintje de weg kwijt is....:p

mijn buik lijkt dus wel omhoog te gaan....ipv omlaag......;)

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    alleen harde buik bel ik ook niet voor nee. Maar heb er veel buikpijn bij en het is in de afgelopen week msteds meer geworden dus vandaar ff mn twijfel. De laatste keer lag uk voor het eerst wel met dr koppie naar beneden. Ben benieuwd of ze woensdag nog steeds zo ligt.

15. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0

:D dat zijn dan weer de fijne bijkomstigheden :D;)

Hier ook erg veel plassen en harde buiken en idd ook nog steeds een stuitliggertje .. misschien dat het klopt

16. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    :D de weg kwijt zijn we allemaal wel eens :p

17. Seth

Seth Niet meer actief

hahahaha...... idd....

18. Alita

Alita Niet meer actief

Nou als jij en bedje hebt voo je baby die alleen op de onderste stand staat moeten hun bukken snap je...en trouwens ik ook:p
    Als jij zo`n ouderwets beje hebt die kun je niet verstellen...ik bedoel dus het gedeelt waar het matras op ligt...

@Seth...hier heb ik bij de vorige zo`n matras gehaald dat je kon opblazen met lucht....alleen nooit gebruikt:p
    Dus nu g ik ook niet mijn bed op klosen zetten...wij hebben 2 eenpersoonmatrassen en dan leg ik ze gewoon op elkaar...

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    zien!!!!

Deel Deze Pagina