Ja weet t.... maar kan me gewoon niet voorstellen dat hier een kindje inzit die groter is dan de anderen..... NOuja tis altijd afwachten "wat eruit komt".... ik zal het hier ffies aan ukkie doorgeven..... het mag zowieso nog niet komen.... als er echt belangrijke dingen zijn (bevallingen opnames), wil ik je wel pb-en..... heb je iig een samenvatting als je terug bent... misschien een idee??
ja heeeeeerlijk Ik slaap trouwens elke nacht met de ramen wagewijd open...nu ben ik dus wel verkouden..
Ja inderdaad dat heb ik dus ook maar dit had ik bij sepp ook dus voor mij is het wel een bekend gevoel (niet dat dat het prettig maakt ofzo ) het voelt heel erg oncomfertabel alsof je hele buik strak staat omdat hij "vol"zit met baby en dan inderdaad hier ookj elke keer van die uitsteeksels auwie
Hier tot nu toe 12.5 kilo aangekomen bij sepp op het laast totaal +18kg dus ik denk dat ik rond hetzelfde zal uitkomen
jammer..... tja speklaag.... heb ik niet echt... al is het nu wat meer.... maarja daarentegen had ik graag wat meer "spek" aan de bovenkant gehad... zijnde borsten... zo hebben we allemaal wel WAT, toch???
hier geen uitsteeksels maar idd ook een hele volle strak staande buik. Voelt eigenlijk continu wel hard. Enige verschil waarmee ik de harde buiken voel is dat ik dan echt van binnen alles voel verstrakken nog en dat ze zeer doen vaak
ja dat is een super idee, iig bedankt Ik wil natuurlijk m'n beperkte energievoorraad aan m'n gezin opdoen gedurende die twee weken , dus wordt erg moeilijk om nog te internetten ook
ah ok dat heb ik gelukkig maar af en toe ik denk 2 keer per dag ofzo maar volgens mijn vk was dat wel redelijk normaal
denk idd dat dat voor deze termijn wel normaal is. Ik heb eht de hele dag door, zo vaak in ieder geval dat ik niet meer tel.
Hier ook geen speklaag maar ook geen borsten idd na sepp waren het ook een beetje lege theezakjes geworden dus ik heb me nu voor genomen dat als het na deze nog erger wordt ik er wat aan ga laten doen .. om nu vanaf mijn 30ste met lege theezakjes te lopen zie ik ook niet zitten
Ziet er idd ook strak uit....!! ennuhh vind het echt wel meevallen hoor... die speklaag..... tja... hier geen streepjes op mn buik.... paar op mn heupen, maar die heb ik al gekregen tijdens puberteit.....
Zullen we een dubbele afspraak maken dan..... Zie er alleen tegenop dat je daarna niets mag doen..... maar wellicht dat mn vent daarvoor... WEL wat harder wil lopen... al maakt het hem niets uit.....
kunnen misschien al oefenweeen zijn, mijn vk zei dat het rond 35 weken al kon beginnen en bij sommige nog eerder. Dus ik denk eerder aan oefenweeen zoals je het omschrijft, had er bij mika ook zoveel last van, is niet prettig i know