SEPTEMBER mama's 2010 DEEL 5 YEAH!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zijvandehoek, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    @zijvandehoek..
    nee ik had hem er al een paar keer op aangesproken.. hij wil zogezegt vechten voor ze kinderen maar denkt dat andere dat wel doen voor hem ..
    en nu is hij met bepaalde dingen te ver gegaan..
    b.v. verjaardag vraagt mijn vriend joh waar zijn die meiden.. ja gewoon bij hun moeder ( wonen waar we op verjaardag waren om de hoek ) dus vriendlief zegt moesten ze niet komen.. nee ik heb geen zin in ze..
    maar ooh wat wilt hij ze kinderen graag bij hem hebben.. NOT ..

dus tja.. ik weet dat ik weinig kan doen of zeggen maar ja als hij eerst om hulp gaat vragen en dan ineens alles doet wat hij niet moet doen en de kids laat stikken .. daar kan ik dan heel boos om worden ..

xxxxxxxxxx

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    meid gooit het er uit... lucht op... je beslist zelf met wie je contact hebt en met wie niet... dat gaat niemand wat aan ook niet je oma...

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ seth en sann: mooie buiken meiden. dan is de mijne maar behoorlijk gehavend hoor met mijn strepen. als ik het lef heb zal ik hem eens op de foto zetten, maar ik waarschuw alvast, tis niet fraai haha

4. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0

nee dat is ook zo maar ja het is oma he hahahha.. nee ze kan er ook niks aan doen ze staat tussen hete vuren in nu zeg maar ..
    maar ik voel me best goed nu ze haar excuses heeft aangeboden hahaha

xx

5. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    natuurlijk, is ook niet leuk als fmailie ruzie hebben met elkaar... maar ja als het niet gaat dan gaat het niet...

het is niet leuk voor de kids van je oom maar het zijn niet jouw kids en als je je daar ook nog zorgen om gaat maken dan wordt je alleen maar gek van de stress...

ik maakte eerst ook zorgen om de kids van mijn schoonzus en zwager maar dat doe ik niet meer... bemoei me er niet meer mee... het zijn hun kids... heb me eigen gezin en me eigen kids... ze bekommeren ook niet om onze kids dus waar om ik wel om die van hun...;)

6. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ hadassa: meid toch. laat je je dan wel horen als je hulp van ze nodig hebt? als het echt vrienden zijn zullen ze dat echt wel begrijpen en met liefde helpen hoor. je moet niet alles op je schouders nemen, dat kan nu gewoonweg niet meer. ze mogen in hun handjes klappen dat je zo gastvrij bent om ze nu nog op te vangen. denk goed aan jezelf en je kleintje he
    dikke knuffel

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    jeetje meis... dit kan toch niet... je bent gastvrij maar wel tot een grens vind ik hoor... als het pas maandag er is laten ze dan lekker met het ov naar huis gaan... echt klinkt hard maar je bent zelf zwanger en niet helemaal lekker, je hebt zelf een kind en je man en dan nog voor 6 man extra zorgen... 1 dag oke maar het is nu al 2 dagen zo (toch?) en dan nog 3 dagen er bij...vind dat ze profiteren van je gastvrijheid en dan lekker niets doen... ja zo kan ik het ook... en dan nog je elctrisiteit gebruiken en allemaal ook nog douchen... gaat goed zo he als je bij iemand logeert... je bent een top meid maar dit hou je niet lang vol...

8. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

ik denk ook zeker te weten dat ze een ziekenhuisbed ermee bedoelen, vooral omdat Silky in een rolstoel zit en ze denken aan haar meer zorg te moeten geven als aan andere kraamvrouwen... daarom een hoog laag bed, maar vind het wel vreemd en zou er nog eens achteraan bellen waarom dat nu is!

9. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik heb geen speklaag op mijn zwanger buik (niet meer)... he is nu allemaal lekker strak... maar die zwembandjes komen wel als ik bevallen ben... als ik het durf zal ik een blote buik foto maken...haha

10. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ afspraak: het ging wel goed, maar ik kan wel meteen merken dat de vk in de eigen praktijk veel zelfstandiger is en veel handiger ook. de vk in het zh moet duidelijk alles overleggen met de gyn. ik heb de gyn zelf ook ontmoet en dat is volgens mij ook wel een schappelijke vent. toen ik 3 maanden geleden een nachtje in het zh moest blijven was hij degenen die 's ochtends bij me kwam kijken. dus ik kende zijn gezicht al. maandag moet ik bellen naar de diabetes verpleegkundige voor een afspraak en dan moet ik insuline gaan spuiten. vind ik wel een beetje spannend, maar ik ga er vanuit dat dat wel goed komt. over 2.5 weken heb ik dan alsnog een groeiecho. nu maar hopen dat mijn man vrij kan krijgen ivm vakantie van collega's. we zullen het zien.

11. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Goedenavond!

@MamavanSepp en Seth: Ik doe mee!! Heb me ook voorgenomen dat als er straks niets van overblijft, we er eens even geld tegen aan gaan gooien, hahaha!

@Patricia: Zo dat is eruit! :) Goed van je, dat je dat zo durft te zeggen tegen hem, dan is het in ieder geval duidelijk!

@Hadassa: Nou, tis nogal wat, zo'n hele familie onverwachts een hele week in huis! Petje af meid, probeer het toch een beetje rustig aan te doen!

Kraamzorg heeft nog gebeld, alles is geregeld. Was een leuk mens! Hopen dat mijn vriend z'n nichtje ingepland kan worden.
    Zometeen nog even naar een verjaardag en morgen naar Utrecht, naar zwager, schoonzus en neefje.
    Fijne avond meiden!

12. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Is vandaag de derde dag al, maar met ov naa rhuis is geen optie, hun zoontje ligt dus hier op de bank hele dag, met zijn been in het gips. Mag hij nog niet op lopen nl. Hopelijk is het onderdeel er morgen en de auto ook gemaakt, dan kunnen ze ook naar hun huis toe. We zien het wel, thxs maid!

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik lees steeds dat mensen hun kindje nog moeten erkennen. als je getrouwd bent hoef je vooraf toch niets aan te geven of loop ik nou waanzinnig achter? hahaha ik heb echt geen idee

14. Alita

Alita Niet meer actief

oh ja dat klopt......was ik vergeten idd...;)

15. Alita

Alita Niet meer actief

als je getrouwd bent hoeft dat niet idd..;)

16. Seth

Seth Niet meer actief

ik heb hier zo'n rare navel..... ene keer zit in in.. en is het een echoput.... de andere keer zit ie bovenop en steekt ie wat door mn buik naar buiten...
    De kindjes vinden het iig erg leuk om ff "in te prikken..".... auw...

Tja streepjes, littekens..... het kost wat schade zo'n zwangerschap.... MAAR blijf het zo bijzonder vinden, dat een buik zo kan groeien.... :)

over de kaarten.... ACH het zal me eens meezitten...
    eigenlijk had ik er gewoon vanuit moeten gaan.... :)

17. Seth

Seth Niet meer actief

heeft het gesmaakt....?

hier wel.....:) alleen BAM opeens zit ik vol...... is nu echt heel erg....
    honger hebben... en dan opeens TE vol zitten.... nouja buik zit natuurlijk ook al vol... vol baby...

18. Seth

Seth Niet meer actief

hmmm denk dat ik over een tijdje ook maar eens kom logeren met mn kids... :D
    pffff IK zou er niet tegen kunnen hoor.....

19. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    manlief en zoontje waren naar buiten gegaan... kwamen ze terug met een aardbeien slagroom taart... zegt me zoontje... mama voor jouw, voor je verjaardag...:D lekker ding ook.... ik zei... lieverd mama is niet jarig vandaag...

de taart heeft gesmaakt... morgen de rest op eten...

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik ook niet... bij de vorige zwangershcap kwam een neef met zijn vrouw en dochter van me man logeren uit oostenrijk... heel gezellig... NOT...
    zij sliepen in ons bed en wij op een matras in de woonkamer... ik was toen 6 mnd zwanger... heb alles gedaan voor ze, koken, wassen, schoonmaken, de badkamer vooral want zijn vrouw ging 2 keer per dag douchen en liet alles vies achter... heb zitten huilen toen we naar bed gingen dat ik er niet meer tegen kon en dat ik zo pijn in mijn rug had van het verzorgen van de gasten... ik was blij dat ze na 3 dagen bij me schoonzus gingen slapen.... en maar ouwe hoeren dat hun kussen niet goed was... ik dacht... je mag blij zijn dat je in mijn bed mag slapen... wil in ieder geval wel mijn eigen kussen hebben als ik ga slapen...

Deel Deze Pagina