@ mejojo: goed teken dat je van de plaqueneal deze week nog geen reactie hebt gehad. mijn moeder gebruikt het medicijn ook al jaren. heftig middel. hopelijk ga je er niet meer allergisch op reageren en heb je er baat bij @ teddy: OMG wat een toeter. staat me dat nog te wachten? hihi je moet niet denken dat je een zeur bent meid. als je in deze termijn zit met een 2-ling zullen ze het altijd serieus nemen hoor. ik denk dat je juist niet al te lang moet wachten met bellen, want je moet er ook nog ff naartoe he
@ blinky, thnx meid! en dan is voor mijn gevoel mijn buik nog klein op de foto omdat hij van zo dichtbij is genomen. maar ja verderweg nemen lukt mezelf niet. hahaha. normaal spam ik geen foto's van mezelf maar goed vond het nu wel x leuk. hahah. maar komt goed hoor meid, zal geen onnodige risico's gaan nemen. denk dat het ook beetje angst is. bang voor de bevalling haha hoe stom! fijne dag vandaag allemaal!!
@ teddy: nou op die buik mag je trots zijn hoor, die mag je zeker showen. ik moet zeggen dat ik nu ook wel anders tegen een bevalling aanlijk dan met 1 kindje hoor. tis toch wel een beetje spannender nog vind ik
vandaag van mijn zusje gehoord dat haar vriend 1 mei naar het ziekenhuis moet voor een echo. hij blijkt een gezwel te hebben in 1 testikel. als dat maar niet duidt op uitzaaiing van hetgeen er in zijn hoofd zit. ik houd mijn hart vast. maak me veel zorgen om hun. gelukkig kan hij snel terecht. begin juni moet ie weer naar R'dam voor zijn hoofd
Hoi hoi, @blinky hoe was de echo van je zwager?? Die heeft hij toch gehad nu. Wel naar allemaal zeg. Maar denk jij ook aan jezelf.je draagt nu 2wonders in je he! @all, hier nieuws.maandag word er een veter geplaatst en dinsdag de.vliezen gebroken. Dus volgende week zijn onze wonders er. Bmm was al iets verweekt. Hij wou later, maar ben het zat/op. Slaap slecht en boys kunnen het aan dus mocht toch iets eerder. Had maandag zelf al paar dagen in me gedachten. Gyn heeft me wel flink pijn gedaan.hele.avond dus al last van me rug en buik. Auwwww!!!! Maar goed. Graag niets uit laten lekken op hyves of facebook. Anders krijg ik elke.keer al vraag of ze er zijn of niet. Zodra het kan zal ik het posten als ze.er zijn. Liefs
Blinky, wat heftig zeg voor je zwager en jullie. Uitzaaiingen zou ik ook bang voor zijn idd. Heel veel sterkte hoor, ik hoop dat alles goed mag komen. Teddy, goed leuk nieuws zeg. Heerlijk hoor volgende week eindelijk is het zover. Spannend meid! Hopelijk mag je een voorspoedige bevalling hebben en snel je twee kindjes in je armen sluiten. Had je bij Lizzie een snelle of langzame bevalling? Zet 'm op hè meid!
@hadassa, Thnx meid!hoop ook op snelle bevalling maar we wachten af. Wat is verstandig qua suiker meten.weet jij dat.zou jij dan in mijn geval weekend nog gaan meten? Terwijl eigenlijk altijd waarde goed is. Soms middag dan wat hoger. Maar helpt wel wat hoor crackerer eten, had gister vrij hoog 6.6 ofzo vóór middageten (terwijl na ontbijt 6.0) was daarna nix gegeten meer alleen water. Maar goed, moest toch eten en toen alleen crackers gegeten ipv cracker en 2sneetjes brood. En waarde was na middageten onder 6. Dus hielp wel.Thnx vóór die tip! Qua lizzie en bevalling, vliezen braken 05.15 en had rond 6u 3 cm ontsluiting. Had wel op gegeven moment regelmatige weeen, maar niet krachtig genoeg. Had rond 17u 5 cm ofzo. Dus daarna aan wee opwekkers. Uiteindelijk geboren om 22.59. Waarvan half uurtje pers weeen ofzo. Dus ja weet niet of dat snel is?!?! Zeiden iig dat ze er snel uit was (persweeen) vóór 1e kindje. Maar ja ik heb geen idee Haha. Wel raar idee hoor dat je nu meer gerichter wat weet Haha. Maar hoe gaat met Jou? Alweer 14 wk! Gaat alles goed TOT nu toe. Liefs xxx
@ teddy: ik had het verkeerd getypt. moet zijn op 15 mei gaat ie voor de echo. wauw volgende week zijn ze er. wat spannend meid. nog heel even nu en dan heb je ze lekker in je armen. ik wens je alvast een hele voorspoedige zwangerschap. tuurlijk houd ik mijn mond op hyves en facebook. is aan jouzelf om alles te vertellen toch. ik klets hier nog wel lekker met je hoor
hey all!! Ik kom weer ff aanvliegen Ik zie dat we nog een tweeling verwachten hier! Blinky super proficiat! Voor Teddy zit het er al bijna op...ook al is het erg zwaar geniet er nog maar wel van van het gevoel dat er kindjes in je buik zitten. Ik snap het helemaal dat je er wel genoeg van heb..je hebt al lang doorgelopen voor een tweelingzwangerschap.. Heel veel succes volgende week...(en deze week natuurlijk ) Spannend! @mejojo ik hoop dat het medicijn goed aanslaat na zoveel keer proberen! Erg vervelend dat je er een reactie op krijgt. Waarom wil je eigenlijk liever van de prednison af??? Geeft dat ook nare bijwerkingen? @me sinds deze week ben ik aan het werk ik heb een super baan gevonden bij ons in de buurt en heb er een erg leuk team gevonden. Iets wat ik erg gemist heb bij mijn vorige baan. Met J is alles helemaal goed. Soms wat nukkig met eten en slapen maar niets om over te klagen grts jinne
@ jinne: dank je wel. gefeliciteerd met je nieuwe baan. ik hoop dat je er heel gelukkig in mag zijn. wat fijn dat het met J goed gaat. met denny gaat het ok heel goed, maar oh wat een enorme boef wordt het al. en nu heeft ie bedacht dat ie bij elke vraag ook gewoon NEE kan schudden. zelfs als hij eigenlijk heel graag ja wil zeggen. hij gebruikt mama als klimrek en is een echte grote uitdager, maar oh wat is het toch een poepie
Blinky, dat nee schudden, bij Olliver is het nee zeggen Bahasa... En dat klimrek zijn... Dat boefje en die heerlijke poepie... Hahaha... Zo herkenbaar hier. Heerlijke leeftijd vind ik dit ook. Olivier kan heel demonstratief 'neuj' zeggen als je hem iets vraagt. Klinkterg leuk en lief. Jinne, fijn dat je nu een leuke baan hebt gevonden en een leuk team. Is erg belangrijk hè. Is het nog gelukt om iets minder te werken trouwens? Hoop dat je hier nog heeeeeeeeel lang mag werken met heeeeeeeeel veeeeeeeeeeel plezier en uitdagingen! Teddy, graag gedaan. Ik zou dit weekend gewoon blijven meten. Nu is het weekend al bijna om en is het morgen al zover. Spannend meid, hoop dat het snel en voorspoedig mag verlopen allemaal. Ik heb jullie niet op Facebook... Hoe kan ik jullie vinden? Hier verder alles goed. Rond en gezond haha... Mijn buik groeid als een tierelier. Gisteren allemaal leuke tunieken en jurkjes en leggings gekocht bij Noppies. Zitten heerlijk en staan leuk. Mijn man heeft me heerlijk verwend haha...
@ hadassa: ja heerlijk he deze leeftijd. hij kan ook wel goed aanvoelen nu als mama zich niet goed voelt hoor. dan kan ie echt stierlijk vervelend zijn, maar op zijn lief toetje kun je dan niet lang boos zijn haha. denny zegt nu echt alles na wat ie hoort. echt de moeilijkste woorden probeert ie er dan uit te krijgen. zo grappig. vandaag zei hij frietzaak. klinkt zo stom met zo'n hoog stemmetje haha. nu gaat hij ook heel duidelijk zeggen wat hij wil. kan al goed communiceren met woorden. dat maakt het allemaal nog leuker en vaak ook makkelijker. wat heerlijk die nieuwe kleren. als onze echo morgen weer goed is wil ik ook wat kleding gaan kopen. de kleding van de vorige keer is voor nu echt nog te dun. toen was het met dezelfde buikgrootte toch al wel warmer. ik ben nu best wel zenuwachtig voor de echo van morgen. gelukkig kunnen we al om 10.15. en lefert is lekker vrij deze week dus alles op het gemakje @ teddy: ik denk aan je meid. heeeeeel veel succes
Thnx meiden!begint nu spannend te worden. hopelijk kan ik beetje slapen strax. @hadassa, Ow lkkr he effe verwend worden Door je mannetje. Fijn mooie kleren. @ veel plezier bij de echo morgen. Hopelijk is alles weer goed en groeien ze gelijk op. Liefs nerveuze teddy
Hee Teddy.... Je kan het meid...! Nog ff meid! Jammer dat ik je niet op fb heb, kan je nu niet volgen. Heb je ergens een buddy?
Succes Blinky morgen met je echo. Is ook spannend hoor, elke keer weer. Ik had geen fijne echo deze week. Gym liep erg uit en ik werd afgeraffeld. Ze zete echo op mijn buik, ik kon het scherm scherm slecht zien. Zij keek, hartje klopt en gelijk echo weer weg. Heb niks gezien... Was niet leuk. Ook hartje luisteren lukte niet. Ze kon het niet vinden. Over zes weken pas terug, dus nu maar ff een pretecho inplannen.
@ hadassa: oh dat is jammer zeg dat het zo stom werd afgeraffeld. idd dan maar ff tussendoor wat inplannen. 6 weken wachten is wel heel lang hoor. ik zal je zo ff pb sturen voor fb echo was super. allebei de hartjes doen het goed. kindjes hebben beiden een eigen vruchtzakje en een eigen dooierzakje nog intact. ze waren super beweeglijk, echte breakdancers. ben wel 5 dagen teruggezet in termijn ,dus nu niet op 2-12, maar op 7-12 uitgerekend. ach waarschijnlijk halen we dec. toch niet haha. ik zal zo ff foto plaatsen
Hoi hoi, @hadassa nee heb geen buddy helaas. Maar goed. Ochtend begon lekker.onderweg naar zh breekt de vering van de auto Grrr.gelukkig kwam buurman toevallig langs rijden en moest in zh werken paar weken. Dus geluk! Eerst ctg.. alleen jongens doken iedere x weg.maar om half 10 bleek ik 3-4 cm ontsluiting te hebben dus kreeg geen veter/balon. Daarna zijn vliezen gebroken en wee opwekkers. Kreeg vrij snel weeen storm heb uiteindelijk pijnstilling gevraagd... gelukkig hielp het snel. en weet niet eens hoe laat maar had 8 cm ontsluiting en daarna ging het echt super snel.2/3 x persen en toen is Ciske paar min voor 3 geboren en 10 min later devi. Ciske weegt 29??(als ik goed gehoord heb) en devi 33??. ze liggen nu in couveuze. eerst moest Ciske aan infuus maar devi nu ook ivm suiker wat te laag is. en temp was wat te laag. toen Ciske was gecontroleerd en weer bij me lag ging hij gelijk op zoek. dus die heeft al lkkr bij mama kunnen drinken. ze worden nu bijgevoed.omdat ze snel naar afdeling moesten. strax ga ik beginnen met kolven. wat ben ik blij met onze mooie mannetjes.het was wel heftig maar meeste ben ik nu al weer vergeten.ging doodmoe de bevalling in,dus was bang dat ik het niet ging redde dus zei vaak tegen manlief doe maar ks. Maar gelukkig niet gebeurt hihi. Strax komt lizzie ben benieuwd wat ze van der broertjes vind als ze erbij mogen Liefs een trotse maar moeie teddy
Ohhh, Teddy..... Wat een nieuws zeg!!! Dit had ik noooooooit verwacht. Ik zag je bericht en dacht, Ohhh het is niet doorgegaan of zo.... Maar meid, wat geweldig! Ik ben zo blij dat alles zo snel en voorspoedigheid gegaan, ben echt overrompeld en sta met mij. Bek vol tanden.... Haha! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie twee mooie jongens. Geweldig meid en wat een leuke originele namen! Gewicht ook keurig netjes vind ik, en dat voor een tweeling. Echt super hoor. Ben ook benieuwd hoe Lizzie het vind. Is nog ff onwerkelijk voor haar hè en zal ff wennen zijn denk ik. Wat fijn ook dat Ciske al gelijk gedronken heeft bij jou. Echt heerlijk hoor. Geniet er lekker van en nu lekker bijkomen hè! Liefs, Hadassa