Blinky, wat heerlijk hè om je kindjes zo beweeglijk te zien. Fijn dat alles goed is met je baby's! En wat een mooie echo foto! Hier gaat het ff met mij echt niet goed. Ik kan alleen maar huilen... Zit in een flinke dip. Ben helemaal geflipt thuis. Ik kom thuis uit mijn werk, blijkt mijn man de makelaar gebeld te hebben en afgesproken dat hij morgen komt kijken naar het huis. Nu was het in huis een rommel en alles moet nog goed geschoond gemaakt en opgeruimd worden. Hele huis en buiten ook nog wat dingen afgemaakt worden. Dit was niet de afspraak die we gemaakt hadden. Ik wil eerst het huis helemaal klaar en goed schoon en dan pas de makelaar laten komen voor een waardebepaling. Deze week moet ik zes dagen werken, dus zie al erg op tegen deze week. En nu kwam dit als een donderslag bij mij binnen. Ik was al erg moe uit mijn werk gekomen, druk gehad etc. Pijn in mijn rug en ook last van mijn buik. Ik ging door de grond toen ik dat hoorde en ben als een gek gaan schoonmaken en opruimen. En dat was de druppel... Ben helemaal bek af nu en het kan me allemaal even niet veel meer schelen allemaal. Sorry ff voor mijn gezeur... Ik moest het ff kwijt....
jaaaaaa!!!! teddy wat goed en snel. van harte gefeliciteerd met jullie kleine mannetjes. leuke namen ook zeg! geniet ervan en rust lekker uit samen met de kindjes. ik ben ook heel erg benieuwd hoe jullie kleine meid op haar broertjes gaat reageren
@ hadassa: oh wat een actie van je man. dat kan toch niet zonder overleg. kan me voorstellen dat je daar uitgerekend deze drukke week echt niet op zit te wachten. sterkte
Ik zag mooi nieuws toen ik even op hyves keek dus toch de septembermama's maar weer eens opgezocht. @Teddy: van harte gefeliciteerd met je 2 zoons. Knap en snel gedaan meid en hele nette gewichten zeg voor een tweeling. Geniet er van @Blinky: wat een mooie echofoto meid! Voel je je verder goed? @Hadassa: he bah joh wat naar zo'n dip. Kan het me goed voorstellen als je ineens in de stress schiet door zo'n onverwachte afspraak. Hier gaat alles goed. Vandaag een flinke schrik gehad toen Ivy al rennend uitgleed en met dr voorhoofd keihard op de hoek van de tafel viel. Zag gewoon een deukje in dr hoofd die binnen een minuut blauw en dik werd. Ze voelde zich later ook niet lekker dus toch maar even de dokter geraadpleegd en een wekadvies gekregen. Heb dr dus net met veel moeite wakker gekregen. Met Aelinn gaat het prima. Pas de waterpokken gehad. Alleen het slapen gaat wat moeizaam de laatste tijd. Ben soms tot 11 uur in de weer. Hopelijk een fase die snel voorbij is. Met mij gaat het heel goed. Per 1 mei ben ik compleet uit de ziektewet en heb dus al een eerste werkweek achter de rug. Nog wel zwaar maar ga er moe maar voldaan weg dus dat is goed. De pit verpleegkundige komt aanstaande donderdag voor het laatst en de psych zit ik ook in een afrondende fase. We zijn nu alleen nog met een stuk terugvalpreventie bezig. Het voelt zo fijn om eindelijk weer eens te kunnen genieten van kleine dingen. Is veel te lang geleden. Ik ga proberen hier s wat vaker een berichtje te plaatsen. Schaam me wel een beetje
Fijn dat het met Ryan zo goed gaat. Begrijp uit je laatste zin dat het met jou nu ook weer goed gaat? Fijn joh. Lekker van alles genieten dan nu.
ja is zeker vervelend. Hier is het tegenwoordig al voorbij voor ik het terrein af ben maar toch blijft niet leuk
Zo, heb een klein stukje schade ingelopen. Zo Ivy nog maar een keertje wakker maken en dan naar bed. Wordt een vermoeiend nachtje.
dank je wel. ik ben behoorlijk ziek in deze zwangerschap, maarja zal wel komen door de dubbele hormonen haha. wel ellendig dat ik het het ergst heb vlak voor ontbijt, lunch en avondeten. mijn dieet bestta nu vooral uit ontbijtkoek, fruit en af en toe een paar happen warm eten. wat super om zo'n positief bericht van je te lezen. dat heb je echt hard verdiend meid. wat fijn dat het zo goed gaat. heeft Aelinn veel last gehad van de waterpokken? arme Ivy! gaat het wel een beetje met haar? wat zul je idd geschrokken zijn zeg
morgen is manlief jarig. hij ligt in de luie stoel te slapen ( de oude man ) dus straks stiekem alvast wat ballonnen voor hem opblazen.
aaarrrrgggg vandaag een stikdrukke dag met veel visite en we beginnen de dag met een knaller van een migraine-aanval
hoi ladies, zo ben ik weer even een keertje. hahaha! thnx voor jullie felicitaties. @hadassa, hoe gaat het nu met je meid? @sann, heey meid, fijn dat het nu weer goed met je gaat. ben zo blij voor je! werd ook wel tijd he! fijn dat het met je meiden ook goed gaat. @ blinky, nog gefelicteerd met je man! hoe gaat het nu met je? hoe is de echo gegaan van je zwager? die had hij vandaag meen ik toch? @all, hier gaat het goed. de jongens zijn helaas nog niet thuis, maar ze doen het super. vandaag een dagje in roomen gehad. dat is de laatste stap voor ze naar huis mogen. dan doe je zelf een aantal voedingen achter elkaar en heb je vragen kun je nog even terug vallen op de verpleging. we waren er vanmorgen om half 10, want ciske ging in bad. en zijn om 17u weer naar huis gegaan. dus 3 voedingen gedaan. en manlief is er nu weer. hij heeft net de voeding gedaan en miss blijft hij tot de voeding van 22u of hij komt nu naar huis. geen idee. zie het wel. had zelf geen puf om de voeding van 19u ook te doen (ze zouden zowiezo de fles krijgen en niet de borst). en kleine meid was ook moe en ik ook dus zijn lkkr thuis gebleven. kleine meid ligt er al in vanaf 18.15. maar als ze vandaag de intake ( hoeveelheid cc wat ze op moeten hebben voor hun gewicht) halen en morgen zijn aangekomen. dan mogen ze morgen vroeg naar huis dus we hopen op het beste. vandaar dat manlief blijft om miss al meer te weten of ze de intake halen vandaag. je ziet al duidelijk karakter verschil, zo leuk! ciske is meneertje ongeduld. als hij wakker is moet hij gelijk drinken. terwijl devi rustig wacht tot je hem pakt, ook al ligt hij al even wakker. het zijn echt heerlijke mannetjes. lizzie is ook erg lief voor ze. wil helpen met de fles geven, en kusjes geven en aaien. (al heeft ze 1 keer zachtjes geslagen:x). maar ja het is ook even wennen he ineens de aandacht delen. Maar voor het meest is ze erg lief voor der broertjes. ze wil echt overal mee helpen. maar ja in het zh is gewoon alles anders, en moeten we haar veel corrigeren omdat ze daar overal spulletjes ziet staan wat ze erg interessant vind. maar gelukkig lagen ze gisteren al op kamertje voor hun zelf dus kon ze meer der gang gaan. lizzie is momenteel in een fase dat ze wil slaan. eten weg slaan, personen slaan als iets der niet aan staat. dit is niet begonnen sinds de geboorte, maar al voor de geboorte. maar ja ook weer even een fase waar we door heen moeten. met me zelf gaat het ook wel goed. al is het op en neer reizen naar het zh (ga 2x per dag, behalve met moederdag ben ik 3x geweest) is zwaar. heb wel kraamhulp gehad 3 uur per dag. als de boys morgen naar huis mogen hebben we nog halve dag kraamhulp voor hun en daarnaast nog 2x2 uur extra nazorg. als we meer uren willen moeten we bijkopen. maar we zien wel. de jongens drinken 2x per dag bij mij, dit gaat erg goed. ze drinken tussen 10 en 25 cc bij mij en de rest wat ze tekort komen voor hele voeding krijgen ze bijvoeding in combi met de gekolfde melk. de bv komt nu steeds beter op gang. maar het is er niet zo snel als dat je gewoon in alle rust bent. nu zit je elke keer met reizen en je hebt de boys niet bij je. dus hopelijk als ze thuis komen, komt het snel nog meer op gang. Ze drinken vanaf het begin al goed bij mij. ze happen goed aan. er word vanaf begin al gezegd dat het echt bv kindjes zijn hahah. ze hebben goed moeten zoeken naar de juiste fles die ze goed willen drinken. ze hebben te vaak gewisseld waardoor ze niet goed konden wennen aan een fles. maar sinds zondag avond hebben ze dezelfde fles en die gaat nu goed. het zal thuis wel wennen zijn hoe alles moet qua voeding. hoeveel ze mogen etc. tjah ben flesvoeding niet gewend. maar zal vast wel goed komen. nu geef ik 2x beide 1 borst en rest fles. thuis ga ik ook 2x de borst geven alleen dan doe ik het wel wat anders. dan doe ik ene tijd bv ciske de fles en devi de borst (dan kan hij beide borsten drinken) en de andere tijd andersom. en dat 2x en de rest de fles. en hopelijk kunnen ze dan geleidelijk steeds vaker uit de borst drinken. maar meer dan 2x is nu nog teveel gevraagd voor ze. maar ben erg blij dat ik weer bv mag geven. is zo bijzonder. zal even een foto plaatsen van onze boys. dit is een foto van toen ze paar uur waren. gezichtje van devi is minder fors dan op de foto hoor. hahah. zal snel een recente foto plaatsen. maar hoop eerst dat ik me boys snel thuis heb, dan kan ik leuke foto maken dat ze samen naast elkaar liggen. dit is ciske: