zo dit was weer even een update van mijn kant. hopelijk gaat het dus goed met jullie allemaal. ik probeer snel weer te komen. liefs xxx
@ teddybeer: de uitslag voor mijn zwager was goed. het blijkt me ontsteking te zijn, gelukkig maar. nu weer afwachten wat er in juni gezegd wordt in r'dam, maar dit is al een hele geruststelling. dat slaan is wel idd een fase denk ik. denny is ook in de slaan en gooi en smijt fase. is vooral erg uitproberen van zijn kant. wat een mooie mannetjes heb je toch. super dat de bv goed lukt.
Fijn Dat het zo goed gaat met jou en je mannetjes Teddy, super! Las dat ze nu gelukkig thuis zijn. Hoe gaat het nu? Ciske heeft echt een ondeugend koppie op die foto zeg, ik moet er gewoon om lachen. Lieve mannetjes hoor, ahhh die van mij zit nog in mijn buik en ik vind het nog zooooooo vreemd hanahaha... Hoe zijn je suiker waardes nu eigenlijk? Blinky, gelukkig zeg dat de uitslag goed was deze keer voor je zwager. Dat is weer ff een zorg minder hè. Sterkte in deze moeilijke en zware tijd wat dat aan gaat. Sann, gezellig dat je er weer bent meid en helemaal fijn dat het zo goed met je gaat. Je hebt je portie wel gehad hè. Ben blij dat je er nu bovenop bent meid...! Hier verder alles goed. Druk met het afronden van mijn studie en scriptie. Verder druk met mijn werk en de aankomende verhuizing naar Dubai. Hè is allemaal erg spannend en ook niet altijd makkelijk... Groetjes, Hadassa
ah hadassa, dus het gaat nu officieel door die verhuizing. erg spannend zeg. en idd lijkt het me niet allemaal even makkelijk. een hele stap iig. wanneer gaat de verhuizing beginnen?
Hoi hoi Teddy wat een mooie boys ! Lekker van genieten @hier nog steeds bezig met medicatie gaat nog niet zoals ik et graag zie En natuurlijk aan het genieten van het Mooie weer
oh fafje ook? had ik nog niet gezien. hier even flink de schrik te pakken. vanmorgen een huilende schoonmoeder aan de telefoon. gisteren zijn er bij haar foto's gemaakt van haar longen, omdat ze het zo benauwd heeft al een tijdje. en op die foto's is iets gevonden. nu gaan ze er vaart achter zetten om haar zo snel mogelijk bij de longarts te krijgen.
okeeeeeee ik wist dat cindy me had verwijder van haar hyves en facebook. had ik wel verwacht, kan ik ook niet mee zitten. maar nu ben ik blijkbaar ook verwijderd door fafje op zowel hyves als facebook. erg apart
Hoi meiden, Waarom heeft Cindy haar account opgezegd dan? Kan het me niet voorstellen eigenlijk. Denk dat ze wel terug komt onder een andere naam ofzo. Is er iets voorgevallen dan? Mejojo, vervelend dat je nog zomaar het rommelen bent met je medicatie. Erg balen. Hoe gaat het verder met jou? Blinky, zo als er er nu uitziet verhuizen we begin augustus, misschien een paar weken later. Helemaal 100% zeker is het nog steeds niet. Dat is zo vervelend, ik vind het momenteel allemaal even erg moeilijk, de hele onzekere situatie en ik ben zwanger hè, dus erg bevorderlijk is het niet voor mij. Maar we houden moed en het komt heus wel goed. We zien het wel en wachten het allemaal af. Hoe is het met jou nu? Ik heb volgende week dinsdag een pretecho gepland staan. Eindelijk ff goed gaan kijken naar dit kleintje, zal me goed doen denk ik. E dan hopen we ook te weten te komen wat we mogen verwachten. Spannend allemaal hoor. Wat erg voor je schoonmoeder zeg. Jullie krijgen ook van alles tegelijk hè, sterkte ermee! Mijn scriptie is goed gekeurd gelukkig. Morgen gaat hij naar de drukker toe, en dan nog de overeenstem ervan doen. Vandaag zijn al mij. Certificaten afgetekend voor mijn diploma. Dus die heb ik als het goed is nu gehaald. Nog ff de laatste puntjes op de i en dan ben ik daar mee klaar en heb ik mijn diploma op zak. Eind juni is de diploma uitreiking. Vandaag ook een leuk salaris strookje gekregen... Heerlijk met het vakantie geld erbij hoor. Liefs, Hadassa
@ hadassa: oh wat fijn dat het allemaal zo goed gaat met je studie. bijna klaar nu. wat spannend allemaal rondom die verhuizing. ik kan me voorstellen dat je nu wel wat duidelijkheid nodig hebt
mijn schoonmoeder heeft vandaag haar eerste afspraak gehad bij de longarts. het blijkt een gezwel in haar rechterlong te zijn van ca. 5 cm groot. dat is flink schrikken. as dinsdag gaan ze meteen van start met een hoop onderzoeken, elke dag 1 of 2. 4 juni 's morgens het laatste onderzoek en dan krijgt ze 's middags meteen alle uitslagen. spannende week die nu gaat volgen
Ja zeg, echt heel spannend en zenuw slopend is dat voor haar en jullie zeg. Sterkte meid! Denk wel,aan jezelf hè! Liefs, Hadassa
vannacht weer de roparun gehad. was weer een groot succes. ik was om 22.00 urr nog even gaan liggen, maar heb geen sec geslapen. dus om 0.00 er maar weer uit. om 2.00 werden toch de eerste lopers en fietsers al verwacht. om 6.30 was ik wel al zo ontzettend moe dat ik maar even mijn verstand heb gebruikt en lekker ben gaan slapen op de bank van mijn ouders. nog steeds een hels kabaal buiten, maar ik heb nergens meer last van gehad . om 9.30 werden denny en ik weer wakker. vanmiddag toch ook nog maar even 2 uur geslapen. was echt wel even nodig morgen het gewone leven weer. morgen krijgt mijn schoonmoeder haar eerste onderzoek
ha er is weer eens wat geschreven. hoiiiiiii. hier alles goed. kindjes groeien goed en zijn lekker druk in mijn buik. nu is dat nog leuk hahaha. vandaag nog ontrole gehad en bloeddruk was goed 110/65. gewicht was in 2 weken niet veranderd en dus tot nu toe 2 kilo aangekomen. met denny gaat het ook heel goed. ik ben wel blij dat het nu wat minder warm is zodat hij wat minder last heeft van zijn eczeem. ik zelf sta helemaal onder het eczeem. heb er vannacht weer flink van wakker gelegen.