september mama's 2010 deel 5 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alita, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    dank je mejojo. ot overmaat van ramp is gisteren ook de jongste hond van mijn ouders ingeslapen, dus zit er ff door.
    fijne vakantie alvast, geniet ervan. gelukkig gaat het met je medicijnen beter gaat nu. en natuurlijk alvast een hele fijne verjaardag morgen

2. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    Hoi ladies,
    Sorry dat ik ook zo weinig kom.ben zo druk nu met de twins erbij.haha.maar wel gezellig en geniet enorm van de 3 kids. Daarbij nog bezoekjes aan het zh (niet voor boys hoor!, allemaal nacontroles van mezelf). De boys doen super Ciske weegt ongeveer 4.1kg en devi 4.2 kg. Bv loopt ook goed,wil graag opbouwen met de bv dus beide volledig gaan geven.maar weet niet of dat verstandig is.nu kan ik tegelijkertijd drinken geven en ben dan sneller klaar zodat ik ook weer tijd heb voor lizzie.hadden we lizzie niet gehad had ik het zeker geprobeerd.maar nu.... wil wel graag maar neemt dubbel tijd in beslag en duo voeden wil ik niet want dan blokkeer ik alles voor lizzie. Dus ja......

@blinky,tjee zit je lkkr mee allemaal meid.heel veel.sterkte.allemaal met alles. Maar fijn dat met je kids goed gaat.leuk dat je ze nu voelt.apart he! Of geen verschil dan bij denny?knuffel voor Jou!
    @mejojo gefeliciteerd meid.alvast hele fijne vakantie!geniet ervan!
    @hadassa,hoe ist met Jou meid?
    @sann,hoe gaat met je longontsteking?

Liefs
    Ga gauw douchen en dan voeden.boys zijn vandaag van slag.veel huilen

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @blinky: jasses meid wat zit het tegen. kan me voorstellen dat je het wel zat bent. sterkte.
    @mejojo: gefeliciteerd. heerlijk jong nog. wat ben ik dan een ouwetje. fijn dat het met de medicatie beter gaat. hele fijne vakantie alvast.
    @teddy: fijn dat alles goed gaat met jullie. hoe vindt Lizzie dr broertjes? lijkt me wel vermoeiend hoor 2 van die ukkies en een peuter.

hier nog steeds last van de longontsteking. de antibiotica heeft het wel verminded mar heb mn twijfels of de week kuur afdoende is want pruttel nog aardig en voel me nog niet al te best. Zen is net nu voor 3 weken weg(komt woensdag thuis) en ivy is flink aan de grenzen aan het opzoeken dus mn hum knapt er niet evht van op. maar goed nog heel ff en dan lekker een week op vakantie en totaal 3 weken samen vrij.

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ teddy: ja heel apart. bij denny was het op deze termijn af en toe een tikje, maar nu voel ik constant gerommel van kleine plopjes in mijn buik. volgens zijn ze aan het boksen of samen de polka aan het dansen haha. wat fijn dat het zo goed gaat met je kindjes. heerlijk genieten. ik kan me er ook al op verheugen al wil ik eerst eigenlijk ook nog van die 2 druktemakers in mijn buik genieten haha.
    @ sann: he das niet fijn dat de ab niet genoeg doet. ga je wel op tijd voor een nieuwe kuur. dan ben je er hopelijk met de vakantie vanaf. oh heerlijk straks 3 weken samen. lefert heeft vanaf deze week ook 3 weken vakantie. ik vind dat zo lekker en denny terkt dan heel erg naar lefert, dus heb ik automatusch wat meer mijn handen vrij. ook niet verkeerd hoor haha

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Hallo meiden,

Hier weer eens een berichtje van mij ;). Ik loop momenteel weer bij de praktijkondersteunster van de ha. Het gaat hier niet helemaal goed in mijn koppie, snel geirriteerd en erg emotioneel etc.. ze denkt waarschijnlijk weer een depressie, heb lijsten in moeten vullen en krijg over een week de uitslag, dan moet ik weer naar haar toe. Dus wel spannend.

Blinky: Ook van mij heel veel sterkte met je schoonmoeder! Lijkt me erg heftig om dat in deze tijd mee te moeten maken :(. En ook met het verlies van hun jongste hondje!

teddy: Fijn dat alles goed gaat met de kindjes!

6. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ daantje: dank je wel. het hondje was bij mijn eigen ouders. he meid wat vervelend. laat je hier weten wat eruit komt? spannend idd. sterkte

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    hier erg veel last van mijn heupen en onderrug. ik heb een vermoeden dat het op BI gaat uitdraaien

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ai ai Blinky! Maar optijd naar de fysio gaan of naar mensendieck, dat moet ook goed zijn zeggen ze..

9. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    @sann, balen zeg dat je longontsteking nog niet over is. hopelijk is het snel over.
    @blinky, he bah wat naar. hopelijk word het geen BI. Ja ik vond het ook erg apart om te voelen. alleen op het laatst had ik wel zoiets van nu mogen ze wel komen ben het zat hahahah. was gwoon echt zwaar. mis af en toe nog wel me buik hoor en dat getrappel (en dan bedoel ik het niet van de laatste loodjes haha).
    @daantje, he bah dat je ws weer een depressie hebt. sterkte!

@all, hier gaat het wel goed. alleen de boys hebben last van buikkrampjes al paar dagen. zo zielig! je kan dan zo weinig.
    sinds vorige week donderdag zijn we de speen bij lizzie aan het afbouwen. daarvoor al 2 midagen zonder speen gedaan (ze kreeg hem overigens alleen in bed) zonder mokken ging ze slapen dus sinds donderdag ook de avonden. tot nu toe gaat het goed. ze huilt wel even maar is ook snel goed. in begin huilde ze wat langer maar ze weet nu gewoon dat ze hem toch niet krijgt. ze heeft hem 2 keer alleen even gehad met inslapen maar daarna hebben we hem snel weg gehaald. dus ben trots op ons meisje. ook begint ze echt steeds meer te kletsen zo lief. al zijn de echt verhalen wat ze heeft echt nog abracadabra haha. maar maakt nu wel 2woord zinnetjes al poosje.

hopelijk gaat het met jullie kids ook allemaal goed.
    zal even een leuke foto plaatsen.

liefs

10. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    de grote zus met der broertjes

Bijgevoegde bestanden:

11. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ daantje: ik ga het eerst ff aankaarten bij de vk as vrijdag. dan maar gelijk ff fysio raadplegen. mensendieck houd ik ook achter de hand. had ik nog niet aan gedacht eigenlijk. bedankt voor de tip
    @ teddy: wat een superlieve foto. knap van je meisje dat ze al zonder speentje kan gaan slapen, bij denny lukt dat nu nog niet. arme mannetjes dat ze zo'n krampjes hebben. hopelijk is dat snel over.

@ hier: denny heeft nu voor de 2e avond geen bv gehad. hij hapte 's avonds steeds aan, maar sabbelde alleen een paar keer en dan was het genoeg. vond ik best vervelend, omdat het aanhappen nu behoorlijk pijn doet en het dus 's avonds niet meer was om te drinken. nu 2 avonden niet gegeven en hij vroeg er ook niet om gelukkig. 's ochtends vraagt hij er nog wel om, maar dan drinkt ie ook nog goed, dus dan heb ik de pijn er wel voor over natuurlijk

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Mijn schoonmoeder is erg ziek geworden na de eerste chemo. paar dagen thuis op bed gelegen. gisteravond is ze met uitdroging opgehaald door de ambulance. Ze bleek ook nog een fikse longontsteking te hebben. vanmorgen vroeg is ze met een te lage bloeddruk opgenomen op de ic. ons zorgenvrij weekendje weg is dus niet erg zorgenvrij meer. gelukkig brengt denny de nodige afleiding

13. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    He vervelend blinky.gaat lkkr momenteel zeg bij jullie.*NOT* sterkte!

Hier gaat redelijk.boys hebben soms nog steeds last van krampies zo zielig.nu zelf zo naar zh.heb alleen boys bij me.lizzie is bij me moeder.ik nu ook.moet er net met voeden zijn.dus net alvAst begonnen met voeden.moeder geeft devi de fles.dan gaat het allemaal net iets sneller.ga nu gauw verder pffff wel druk zo hoor Haha.

Liefs

14. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ teddy: nee gaat hier idd niet erg lekker momenteel.
    ja jij hebt het lekker druk nu, ik kan me er al op verheugen *slik*

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ischias te pakken. jippie. kan bijna niet lopen. morgen mag schoonmoeder waarschijnlijk naar de afdeling en dus van ic af ze is nog steeds erg in de war. morgen om 12.30 krijgt ze de scan van haar hersenen spannende dag morgen. wij gaan zelf morgen voor het eerst over naar de vk en gyn in het zh. drukdrukdruk, wij hadden toch vkantie?

16. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    wat is het hier toch stilletjes

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    he bah blinky ook dat nog :(.

Ik heb gister dat gesprek gehad, en daaruit bleek dat het vooral stress was ipv een depressie (maar dat kon ik haar ook wel al vertellen ;) ). Ze wilde me doorsturen naar de fysio voor alle stijve spieren weer eens los te laten masseren (dat is zoooón straf ;) ). Maar daarvoor moet ik eerst langs de ha, dus daar gaan we volgende week dinsdag maar eventjes naar toe. En verder moet ik contact opnemen met het cb met de wv om de thuis situatie eens te bespreken, want er kwam naar voren dat ik vooral stress ervaar van de kids. niet dat ik niet van ze hou hoor, maar op sommige momenten dan kan ik dat gezeur etc gewoon niet hebben en dan weet ik ook niet hoe te handelen. Dus daar moet ik nog een afspraak voor maken...
    En dat was het wel zo'n beetje ;).

18. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    nou hopelijk heb je een hoop verlichting door de fysio. lastig als het thuis zo op je afkomt. ik hoop dat ze met goede ideeen komen tijdens die afspraken. succes alvast

19. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    @blinky, ajjj balen zeg.hoe gaat nu met je.wil je trouwens weten wat het word?
    @daantje, hopelijk helpt fysio en kan wv je tips geven voor thuis.suc6.

@vanavond gelachen.lagen op bed en lizzie tussen ons in.ik lag toevallig effe zonder pyama.en zei tegen manlief valt mee dat lizzie niet probeert bij me te drinken omdat ze dat de boys ziet doen.nou nog geen 5 min later zat ze met der lippen tegen me tepel aan en drink geluiden te maken.en daarna begon ze te lachen.Haha lekkerding ook.
    Momenteel is ze in de fase dat ze bang is dat we weg gaan als ze gaat slapen.dat we dus helemaal weg gaan. En iedereen kusjes geven.nou dat heb ik gewoon liever niet.zo vanmiddag ook bij buurvrouw die ze niet kent.maar hoe kun je dat beste aanpakken dat ze dat niet mag.beetje lullig om te zeggen lizzie dat mag niet. Hebben jullie tips?

Liefs

20. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Wij hebben deze keer besloten dat we het wel willen weten. Was vorige week nog moeilijk te zien omdat die vk er geen ervaring mee had om geslacht te bepalen. 12-07 de 20 weken echo.dan zullen we het weten.

Deel Deze Pagina