Wat schattig dat lizzie naar je borst pakte. en dan voor een lolletje ook. het zjjn evhte clowns op deze leeftijd he? denny geeft alle directe famile dus onze ouders en mijn broer en zus een kus, behalve als ze ziek zijn natuurlijk. Anderen krijgen een handje. Denny is van het kroelen op het moment. zo heerlijk zo' n knuffelkont
afgelopen maandag was de laatste keer dat denny bij mij heeft gedronken. dinsdag lag ik met migraine nog een uurtje langer op bed en toen had ie al lekker een boterhammetje op. daarna heeft ie er niet meer om gevraagd. is wel een dubbel gevoel, maar ben vooral erg blij dat hij er uit zichzelf mee is gestopt
blinky: Denny kan er ook maar beter zelf mee stoppen toch, dan dat jij het genoeg vind maar Denny niet. Wil je straks de 2-ling ook bv geven? Vind het knap van je dat je het zolang vol hebt gehouden! Respect!
@ daantje: dank je. ja dit voelt zeker het beste, nu hij er zelf klaar mee is. ik wil er zeker weer voor gaan met de 2-ling. zal wel weer heel anders zijn
Hè bah kapend, ik lees het nu pas voor het eerst. Heel veel sterkte zeg en ik hoop de je hier snel bovenop komt. Het is niet makkelijk... Dikke knuffel
Daantje, gelukkig geen depressie dus, hoewel ik wat je beschrijft ook niet erg fijn voor je vind om te lezen. Sterkte met alles en ik hoop dat het allemaal gaat helpen om jou weer lekker in je vel te krijgen! Goed dat Denny zelf is gestopt Blinky met de bv. Ik dacht nog tijdens het lezen van eerdere Posts van jou, hoe ga je dat doen straks als de twin er is en Denny wilt ook nog bij nou drinken... Lijkt me ook een lastige situatie. Goed gedaan hoor al die tijd, echt respect! Teddy, heerlijk al die verhalen van jou. Om de een of andere reden heb ik de i druk dat jij nu nog meer geniet van alles als bij de geboortecijfer van Lizzie. Het lijkt mij dat je het toen als zwaarder hebt evaren. Ben blij voor je hoor! Hier gaat het z'n gangetje. Zwangerschap,is best wel zwaar momenteel. Ik ben erg kortademig, daardoor snel moe en ik voel me een vijf tonner... Verder bekken en rug klachten, wat te handelen is als ik het rustig aan doe. Mijn diabetes speelt ook alweer redelijk op. Ik ga hard omhoog qua eenheden spuiten helaas. Alles voor het goede doel denk ik maar. En het carpale tunnel syndroom aan beide handen is niet fijn. Morgen eindelijk naar de neuroloog en een EMG onderzoek. Ben benieuwd wat neuroloog gaat besluiten. Gevoel valt nl. Steeds meer uit in mijn handen en aan de andere kant doet het regelmatig flink pijn. Baby voel ik af en toe zachtjes bewegen, ik heb een heel grote placenta voor liggen en al een isolatie laag van mezelf dus is niet heel vreemd dat ik nog geen boks baby ervaar. Voel baby regelmatig hoor, maar zachtjes zeg maar. Verder sinds vandaag ook nog ziek, heftige buikkrampen... Lijken wel weeën. Het is dat ik anders weet, maar dit is niet leuk. Tijdens zo'n kramp aanval kan ik denken, ben blij dat ik een keizersnede krijg straks... Maar is natuurlijk niet zo, had liever gewoon bevallen natuurlijk. Nu sinds begin van de avond ook nog pijn in mijn hele lijf qua spieren, ik heb nergens puf voor en mijn nachtjapon is niet uit geweest vandaag... Hopelijk knapt het snel op, dit vind ik echt niks. Mijn vent vertrekt dinsdag op woensdag nacht naar Frankrijk en komt donderdag eind v/d middag weer aan op vliegveld in Rotterdam. Vrijdag vieren we ons 12,5 jarig huwelijksjubileum bij mijnpuers in de tuin. Een heerlijk grote Bbq voor familie en vrienden en een groot festijn voor heeeeeel veel kinderen die ook komen met onbeperkt snoep en ranja, een eigen kids bbq, en een heel groot springkussen... Of klimgeval met glijbanen eraan etc op lucht. Gezellig... Hopelijk benik dan goed opgeknapt. Zondag vertrekt mijn man dan weer naar een land in het midden oosten. Vooral nu vind ik dat lastig, omdat ik niet zout de voeten kan. Oh ja, woensdag heb ik een afspraak bij een homeopaath. Zij gaat proberen dat het mij nu wel lukt om borstvoeding te geven. Ik heb nl. Geen bv... Of te weinig. Hooguit 20 tot 30 cc totale hoeveelheid uit beide borsten gekolfd. Lactatie deskundigen snappen er niks van waarom het niet lukt. U gaan we eerst mijn hormoon huishouding proberende stabiliseren en mijn lichaam zoveel mogelijk naar de keizersnede toe laten werken.... Weet ik veel hoe, maargoed. We zien het wel... Ga weer ff verder met 'hangen' in bed/bank
@ hadassa: hee gaat niet zo heel lekker met je lees ik. hopelijk voel je je snel weer beter. leuk zeg zo'n groot feest voor jullie 12,5 jarig huwelijk. gefeliciteerd alvast. lijkt me nu idd ook erg moeilijk als je man steeds naar het buitenland moet. @ hier: denny heeft links een beginnende oorontsteking en rechts een dubbele oorontsteking. voor nu ligt ie heerlijk te slapen. hopelijk houdt ie dat nog even vol
Arme Denny, ik las hierop fb idd. Sterkte ermee hoor. Heeft hij er iets voor gekregen? Chr sneu hè als die kleintjes zo ziek zijn. Lissie aan Teddy ook al las ik op fb. Hopelijk knapt ze snel op. Sterkte ermee meiden. Hier nog steeds ziek en loop leeg. Voel me knap beroerd...
Hi... Weer terug van neuroloog en lig nu ff op bed te rusten. Ik heb het CTS in vrij ernstige mate en zal binnenkort aan mijn rechterpols geopereerd worden. Paar weken erna aan mijn linkerpols. Groetjes, Hadassa
balen hoor van je CTS. hopelijk valt de operatie mee en krijg je toch je gevoel weer helemaal terug. denny heeft wel pijnstilling gekregen maar verder niets. nu heeft ie er ook nog een ontstoken oogje bij wat langzaam dicht gaat zitten en zijn andere oogje begint ook al te tranen. morgen ws toch maar weer ff naar de huisarts, toch even AB vragen
Sneu hoor voor hem. Ontstoken oogjes kan je steeds schoonmaken met gekookt water of een doekje of wattenschijfje. Als Jean steeds blijft doen, helpt dat vaak al snel heel goed. Maar ja, die AB zounhandig zijn. Waarom heeft hij dat niet eerder gekregen zeg...?
nog steeds geen AB, maar wel een zalfje voor zijn oogje. kan ik vanmiddag ophalen. het zat vanmorgen goed dicht en is helemaal rood en gezwollen. AB heeft ie niet gekregen, omdat ze dat pas wil geven als hij erg ziek is of koorts heeft. hij heeft nog geen koorts gehad boven 38.0, dus valt gelukkig mee en heel erg ziek is hij ook niet. hij heeft wel pijn, maar daarvoor hebben we dan weer pcm en oordruppeltjes
Ook wel iets van te zeggen natuurlijk dat hij om die reden geen AB krijgt. Moetje ook niet meteen willen. En idd. Temp valt reuze mee. Gewoon godin de gaten houden, hopelijk knapt hij snel lekker op en kan je weer vol in die prachtige oogjes van hem kijken! Sterkte ermee!
ja dat dacht ik ook, niet te snel met die AB bij zo'n jong manneke. hij is over het algemeen ook best vrolijk al heeft ie regelmatig veel pijn. maar de pijnstilling werkt wel goed. alleen vanavond is ie erg onrustig, dus even kijken wat de nacht brengt. zijn oogje heb ik met pijn en moeite redelijk schoon gekregen en hij is ook weer goed open en minder rood, dus ook het zalfje gebruik ik nog even niet. hij is nu weer even aan het huilen, maar lijkt erop dat hij ook keelpijn heeft, omdat hij alleen heel glad eten kan eten. ik ga even bij hem kijken
poeh hij is terug naar bed. ik ging kijken en hij had een bloedneus, was helemaal nat bezweet en kreeg bijna geen lucht. neusspray gegeven en gestoomd in de badkamer en vooral heel veel met mama geknuffeld
hey ladies, was ik weer even. tjah sorry ben gewoon lkkr druk met de mannetjes en lizzie. hihi. @blinky, hoe gaat het nu met denny? hopelijk gaat het al wat beterder met hem! idd wel fijn dat denny zelf met de bv is gestopt. dan kun je er vrede mee hebben. lizzie wou destijds nog wel langer, maar vond zelf een jaar genoeg (achteraf niet hoor! hahahah. dan had ik nog vaak zat een moment van owww had ik nu nog maar bv gegeven. haha maar ja das achteraf). @hadassa, hoe gaat het nu met jou meid. ben je al weer wat beterder? hopelijk kan de homeopaat wat voor je betekenen zodat je wel bv kan gaan geven. las dat je aan CTS geholpen gaat worden. hopelijk kun je snel terrecht. ik had dec 1e operatie en begin maart 2e operatie. dus ging net allemaal. hopelijk slaat de operatie aan daarna. bij mij heeft het wel geholpen. bij mij was het oook in ernstige mate. @all, het gaat wel redelijk goed hier. heb nu zelf 2 pacco bakerdoeken gekocht. en sindsdien slapen ze beide dus ook lekker door. ze komt nu rond 6u. enkele keer half 6. dus vind dat al netjes. dit schema vind ik eigenlijk ook wel fijner dat ze nu uurtje eerder zijn. was eerder 7u 1e voeding. nu heb je 18u voeding en dan heb je de rest van de avond nog en dan om 22u weer. dus erg fijn! al had ik de afspraak voor cb 2 wk geleden verzet naar uur eerder. zou er 11u moeten zijn voor prikjes. en dan hadden ze net de voeding. maar ja nu is dus de voeding om 10u en meot nu 10u ook bij cb zijn morgen voor de prikjes hahhaha. achja. we zien wel hoe het gaat lopen. gelukkig gaat manlief mee. anders weet ik niet hoe ik het had moeten doen. 3 kids waarvan 2 er prikjes moeten.en het is in een bejaarden tehuis en volgens mij komt onze wagen never nooit niet in die lift. want is op 2e verdieping het cb. met lizzie gaat het deze week niet zo lekker. zatedag waren er vrienden met hun zoontje en dochtertje. lizzie kon lekker met der "vriendje" spelen. die word eind deze maand 3. ze had het erg naar der zin. alleen zondag was ze niet fit. veel huilen, vieze prut oogjes. ze kon moeilijk slapen dus maar bij papa en mama geslapen. en uiteindelijk over gelegd naar der eigen bedje. maandag overdag nog veel huilen, zegt vaak au (weet nog steeds niet waar ze pijn heeft!) en s nachts veel hoesten en over geven. heb dus de hele boel kunnen verschonen. moest dinsdag eigenlijk naar internist. maar die heb ik afgebeld. was zelf ook niet helemaal fit. nog steeds is lizzie niet der zelf.veel huilen... valt ze.... hup huilen. terwijl ze het eerder niet deed. of ja als ht echt erg was. weet effe niet wat der met der aan de hand is. maar 1 ding is zeker. ze is gewoon niet fit. met manlief gaat het redelijk. wel veel pijn. hij heeft laatst onderzoek gekregen in nijmegen. daar kwam veel uit. ze gaan een aantal dingen doen. zijn middenrif maken (heeft daar een scheur inzitten van 7 cm. is op zijn 18e gebeurt. hij heeft klem gezeten tussen bestelbus en vuilniswagen. en had toen nog uur te leven, maar gelukkig is hij er nog!) ook heeft hij weer nierstenen, dus gaan ze zijn nieren schoon maken. ook werkt zijn bekkenbodemspier niet. er zijn vele zenuwen die niet meer werken. er werd dus gezegt dat als hij zo door bleef lopen hij niet oud zou worden. omdat er steeds meer zenuwen uit gaan vallen. hij zou dus ook een cathether kunnen krijgen en moet dat 6x per dag zelf aan brengen. alleen bij ziet dat totaal niet zitten. dus is de andere optie een pacemaker. het is nu dus even afwachten hoe en wanneer alles gaat gebeuren. dus effe spannend allemaal. zo nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte haha., ow ja met mezelf gaat het ook goed hoor. alleen af en toe met bukken en ik sta weer op word ik licht in me hoofd dus moet dan even rustig aan doen. na bevalling moest ik ijzer slikken. alleen daar ben ik snel mee gestopt ivm verstoppingen :,-( ik was aan het proberen de bv volledig te gaan geven. alleen met de 3e dag ben ik gestopt. dat ze elke 2u kwamen om op te bouwen maakte me niet uit. maar ja kan eigenlijk alleen maar zittend voeden dan (omdat ik ze tegelijk wou voeden ivm tijd, dan kon ik sneller weer tijd besteden aan lizzie).maar ik kreeg ineens migraine en veel last van me stuitje na die val van de trap eind feb. dus ben gestopt. heb het tenminste geprobeerd. (al heb ik er wel tranen om gelaten dat het niet gelukt is. en de boys zaten ook net in sprong dat ze veel wouden drinken. dus ja.... maar goed ze zitten nu op 5 voedingen en tja dan zou ik dus komen op ene 3x bv en andere dag 2x. dus ja vond ik niet echt wat dus ben wel gaan proberen om de ochtend voeding beide bij mij te laten drinken. zo komen ze beide op 3x bv per dag. en dit lukt. mijn borsten waren zo vol de eerste ochtend dat ze door hadden geslapen dat er giga spanning op stond en het liep er al uit. vandaar dat ik het geprobeerd heb. en ben blij dat dat gelukt is hihi. voor de rest doen de boys het super. ze beginnen nu lkkr te lachen en devi (ciske af en toe) gaat geluidjes maken. dus erg leuk! @hadassa, zekr geniet ik. bij lizzie was alles gewoon nieuw en dus wat zwaarder. toen moest je alles leren etc. en nu is het allemaal gewoon. het was wel effe zwaar dat ze vrij vele huilde. maar dat kwam door buikkrampjes en moesten ingebakerd liggen. maar ja had maar 1 doek te leen. en was via mp al druk aan het zoeken. maar ja elke keer werd beloofd en op laatst afzeggen. maar nu heb ik 2 doeken. en voor de buikkrampjes hebben we nu een andere fles. dan drinken ze de melk uit een zakje. en daar haal je alle lucht van te voren al uit, dus krijgen eingelijk geen lucht binnen. en die werkt ideaal. (vacu-less fles). lieds xxx
@ teddy: met denny gaat het redelijk goed hoor. heeft alleen af en toe flink oorpijn. zijn oogje is weer helemaal rustig. heeft het alleen erg vaak heel benauwd, dus denk dat ie weer pseudo-kroep heeft. van de week ook al eens 's avonds laat moeten stomen en dat hielp, dus vandaar dat ik daaraan moet denken. hij hoest ook heel lelijk. maar hij is erg vrolijk en hangt vreselijk de bandiet uit haha. nu is het allemaal mama mama mama. wel erg vermoeiend, maar zo heerlijk als ie steeds wil kroelen met mama hihi. eten gaat nu ook weer een beetje beter, dus komt allemaal helemaal goed. met de twins gaat het ook goed en eoi wat zijn ze al druk. ze zijn net zo beweeglijk als denny was en dan nu dus met 2en haha. jee wat een spanning rondom je man zeg. veel sterkte de komende tijd. is niet niks allemaal. wel jammer idd dat volledig bv niet lukte, maar ach je geeft bv en dat is toch al heerlijk dat ze dat krijgen. je mag echt heel trots zijn op jezelf hoor. heb je er nog over gedacht of het bij Lizzie mss haar oortjes kunnen zijn die pijn doen? had ik op fb geschreven,want wat je omschrijft is precies wat denny had. is ook zo pijnlijk een oorontsteking
@blinky,leuk he al dat getrappel van 2 in je buik. Wb lizzie... ze was gister bij me moeder.had haar ook gezegd dat ze veel au zei.me moeder vertelde vandaag dat ze dat gister ook deed en naar oortje greep en elke x met vinger erin.dat met vinger ging laatste tijd goed.in mrt toen op cb al aangegeven.er zat wat vocht achter maar nix ergs. Vandaag ha toch gelijk gebeld.kon 45 min later terrecht.zat idd wat vocht en bij een oortjte zag het er wat onrustig uit.kreeg er niks vóór.kon alleen pcm geven.en evt zout water druppelen.mocht.ze maandag nog zo last hebben of koorts dan terug komen.dus afwachten.
goed dat je geweest bent met lizzie. wij kregen ook niets voor denny. wel heb ik aangedrongen op verdovende oordruppeltjes. die helpen goed. om alles goed vrij te houden en dus de druk in haar oortje niet te hoog te maken zou je xylometazoline kunnen halen. is neusspray zonder recept te krijgen. volgens mijn huisarts werkt dat bij oorpijn veel beter dan gewoon zoutoplossing. hier werkt het goed. beterschap voor je meisje