september mama's 2010 deel 5 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alita, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
  2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @blinky: erg leuk filmpje. hoe gaat het nu met je?
    @hadassa: hoe gaat het met jou en je buikbewoner?

hier alles prima. lekker 10 dagen op vakantie geweest. was heerlijk.
    met Aelinn gaat het nu erg goed op de psz. niet meer huilen en ze komt er stralend van terug. moppie wordt echt groot.

3. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Hoi meiden,

Even hier ook berichten dat gisteren, vrijdag 12 oktober dus, via een keizersnede onze mooie dochter Caitlyn is geboren. Het gaat goed met ons, Alleen de borstvoeding gaat moeizaam tot niet. Net als de vorige keer helaas. Zoals het er nu uitziet mogen we maandag naar huis.

Liefs,

Hadassa

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @hadassa: van harte gefeliciteerd meid. mooie naam. hoe voel je je?

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Hadassa: hoe is het met jou en met caitlyn?
    Sann: wat fijn dat aelinn het nu zo naar haar zin heeft. Toch wel een hele opluchting denk ik.

6. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Ik lig sinds donderdag in het ziekenhuis en sinds vrijdagochtend aan weeremmers en longrijpers. Weeremmers werken niet altijd even goed voor me. Sinds infuus 1 cm ontsluiting, maar door de remmers geen toch vaak glinke weeen gehad al. Gesproken met gyn. Die verwacht onze kindjes nog dit weekend. Tib lag maandag ingedaald in hoofdliggjng, maar lag donderdag alweer in stuit. Nu dus dubbel stuit en prematuur en dus automatisch ks. Uiterlijk zondag gaan de remmers eraf en verder is het afwachten

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    weer een onrustige avond vanavond. even kijken wat de nacht gaat brengen

8. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Inmiddels zijn je mooie jongens geboren, toch gelukkig nog wat later als men verwachtte. Van harte gefeliciteerd meid en hopelijk knap je snel op en mag je lekker van je heerlijke rijk gevulde gezinnetje genieten.

Hier ligt Caitlyn vanaf afgelopen maandag in het ziekenhuis, men verdacht haar van kinkhoest. Dit lijkt gelukkig niet zo te zijn. Ze kreeg ook sonde voeding, hoest heftig en saturatie klapte veel omlaag. Nu lijkt het wat gebeten te gaan, hoewel ze van ogen koorts had. Hopelijk dit weekend lekker met mijn meisje naar huis. Ik ben dag en nacht bij haar, maar mis mijn andere kindjes wel erg!

Deel Deze Pagina