zoooo leuk: bij de regendans van kabouter plop zingen ze omhoog, omlaag. en dan doet denny zijn handjes boven zijn hoofd. ziet er zo schattig uit. sinds hij dinsdag zijn prikjes kreeg, slaapt hij weer 2 keer overdag en 's nachts veel korter. dus hij komt nog aan hetzelfde aantal uren, maar hij houdt het 's middags gewoon niet zo lang meer vol. maar goed hij slaapt toch nog tot 7 uur, dus heb geen klagen
Nou mijn meisje heeft vandaag echt goed stapjes gezet!!!! Ik had zo`n speelmat neergelegd voor ze en daar zat ze op, opeens staat ze op de benen en begint ze te lopen!!!! Geweldig zeg! En het leuke is dat ze het blijft proberen....iedere keer zo`n 4 stapjes......dat is zo super om te zien!!
ah wat zou dat er lief uit zien! M is niet zo actief met het nadoen van dingen op tv...alhoewel hijw el het zwaaien door bumba heeft "geleerd"... maar hij is nu pas ene btj geinteresseert in klap es in je handjes...maar voralsnog vind ie liedjes met gebaren maar onbeoiend...hij wilt liever voetballen en rennen hahah
grappig he die verschillen tussen de kindjes. denny kan nog niet eens zelfstandig lopen, laat staan rennen en voetballen. maar hij doet dus wel weer alle gebaren mee met de liedjes die ik zing. zoals handjes draaien en bij het liedje mijn kleine krullenbol, doet hij veel gebaren mee. ook zo met dat vingertje van "stoute piet" zit ie echt mee te doen. als jullie het liedje niet kennen kan ik me voorstellen dat dit erg verwarrend moet zijn whahaha
ik werk bij het bekendste scheerapparaat fabriek. hihihi. ik zet dus ook scheerapparaten in elkaar. rick is idd mijn vriend, ongehuwd.
liam doet ook al mee met klap eens in je handjes. eigenlijk al een hele tijd. hahaa. het enige is dat hij niet meer stopt met klappen en het hele liedjes uitklapt. als je hieper de piep zegt doet hij zijn handjes in de lucht en roept aaaaaaaaaaaaaaaaaaah (hoera) hahaha. verder vind hij drummem geweldig. op zijn benen of op de tafel en met opa met de djembe en hij doet het ook nog in de juiste maar. ook als er muziek opstaat met een duidelijk ritme dan doet hij mee. vind het wel schattig. @cindy24: leuk he die eerste stapjes. liam heeft het vandaag ook ontdekt. ben benieuwd hoe lang het duurt voordat hij helemaal los loopt. @fafje: aaah bah niks aan als ze niet lekker zijn. hopelijk knapt hij snel op. op die manier emigreren is niet alles natuurlijk vooral omdat je bij een ander gezin gaat wonen. we hadden daar wel een eigen huisje gekregen maar goed je bent wel afhankelijk van hun en hun kuren en daarom zagen we het ook niet zitten om bij die mensen te gaan werken. weet niet of we ooit nog die stap zullen nemen maar voorlopig zeker niet.
oja vriend heeft vandaag te horen gekregen dat hij gaat varen vanaf volgende week dinsdag. pfff snel ineens en erg onhandig ook vanwege oppas voor liam. omdat we niks hoorden er van en het nog wel een tijdje kon duren hebben we gewoon gezegd laat je elke week maar inplannen op het werk zolang ik thuis zit dus dat had ik ook gedaan en ik moet donderdags mijn rooster accepteren. en ja hoor bellen ze vandaag. moest dus opvang regelen voor woensdag tot vrijdag van 06:00 uur tot 14:00uur. waar vind je zo snel en al zo vroeg in de ochtend oppas. nou als het een beetje meezit kan hij naar mijn schoonouders voor 3 daagjes. lukt het haar niet om nog iets te regelen voor die afspraak die schoonmoeder heeft donderdag ochtend dan kan hij naar mijn zus en slaap ik daar ook die 3 dagen zodat ik liam niet al om 5 uur uit bed hoef te halen en mijn zus niet om kwart voor 6 met een klaar wakker ventje zit. maar goed vriend is 2 weken weg dus de week erna moet ik doorgeven aan mijn werk dat ik niet kan werken. wel handig als uitzendkracht je kan dat zelf bepalen welke week je wel en niet kan. als alles goed gaat tijdens die vaart dan kan het zijn dat hij aangenomen wordt als matroos in opleiding. en dan hoef ik helemaal niet meer te werken. ga dan wel iets erbij zoeken voor 2,3 dagen in de week want ben ook niet echt een thuiszitter. dinsdag ochtend moet vriend in zwolle zijn en dan rijd hij met het gezin van dat schip richting Slowakije. daar ligt hun schip en dan gaan ze ergens nog lossen in de buurt en daarna door naar wenen en dan weer richting nl. hij heeft er al helemaal zin in. ik en ook hij hebben alleen geen flauwidee wat makkelijk en handig is om mee te nemen voor kleding en schoensel hihih. in ieder geval morgen even 3 werkbroeken halen voor hem.
Fijn dat hij werk heeft denise! Wel even nu rot met regelen maar opa en oma? @Fafje hahaha hij is ook een jongen he.... Hier doet ze mee met klappen in de handjes...en op het laatst wijs ze dan haar neusje aan!!
ja zeker rot want doe het toch liever zelf en wil mijn familie er ook eigenlijk niet mee opzadelen. vind het niet fijn om van hun afhankelijk te zijn. maar denk niet dat veel gastouders er op zitten te wachten om een kindje al op te vangen vanaf half 6 hihihih. daarnaast is dit een proefvaart en is er nog geen contract en niks dus denk niet dat de belastingdienst dan wat gaat vergoeden aan kinderopvang. maar goed hij kan waarschijnlijk naar zijn opa en oma. hun vinden het nu al helemaal leuk en zien het helemaal zitten alleen schoonmoeder had een afspraak met de kerk voor het printen van het maandbladje. hij kan waarschijnlijk gewoon mee dus is het geen probleem. overigens mijn schoonouders zijn rond de 50 dus het is niet zo dat ik 2 oudere mensen opzadel met een klein dondersteentje. hier is liam vandaag wat humeurig zo meteen maar optijd eten en dan lekker op bed.
goeiemorgen @ denise: wat fijn dat je vriend werk heeft. dat is idd wel ineens snel omschakelen. gelukkig heb je een oplossing voor het oppasprobleempje. @ cindy: ik heb hem opgenomen. we hadden er gister allebei niet zoveel zin in. hebben lekker een film gekeken. hoe vond jij het? denny heeft weer een rustlozenacht gehad. 2 keer dik verdriet gehad vannacht en in slaap moeten knuffelen en wiegen. hij heeft zo'n last van zijn kiesjes. overdag uit zich dat in slaperig en hangerig zijn en 's nachts in huilen en wakker zijn
hoi! M nog steeds koorts, stond op met 38,4, en gaat nu weer naar bed met 39,2...maar is wel heel vrolijk..eet en drintk verder heel goed...vind het alleen wel sneu! heb het huis alweer helemaal schoon gemaakt...ga mezelf zo douchen..en na zn dutje moet ik er even uit om wat dingetjes te halen!
@Denise ach opa en oma vinden het vast niet erg hahaha...maar snap wat je bedoelt hoor! Geen idee hoe het zit met de belastingdienst... @Blinky ja was wel leuk! Volgende week "live shows"...zijn toch altijd leuker vindt ik