hahaha ja maar jij hebt een goede smoes hahahaha.. ach ik ben gewoon blond hahahaha Zo wij gaan weer heerlijk wandelen in het bos meiden........
@Denise: fijn dat je vriend werk heeft. Ik weet niet wat ze op een binnenvaartschip dragen aan werkkleding. Mijn man zit op een vrachtschip van 180 meter lang dus das heel anders en hij werkt als 2de machinist in de machinekamer en loopt dus in overal en werkschoenen met stalen neuzen.
shios, was noig niet klaar. @Cindy: lekker joh in het bos wandelen. @Fafje: arm ventje. Beterschap. Hier ook van slag door de bmr gok ik. De rest komt later want Aelinn huilt boven dus ben weer weg
rick die gaat de binnenvaart in idd en heb vandaag al even gepb't met een ander mama hier op de site die zelf met het gezin varen dus we zijn al een stuk wijzer en hebben alles in huis. vind het wel spannend om weer alleen met liam thuis te zijn. vooral omdat je dag in dag uit met hem bezig bent. eerste week is liam uit logeren. hij word dinsdag voor het avond eten opgehaald en komt zoals het nu staat zaterdag ochtend terug. maar als ik graag wil dat hij eerder thuis komt dan vrijdag middag. we zullen wel zien hoe het loopt. en de week erop samen met liam het rijk alleen. wie weet is het nog lekker ook zonder rick met als zijn rare trekjes (herstel trekken zegt vriend net) hahaha. hij is ook zo zelfbewust van zijn trekken. maar owee als hij daadwerkelijk een bui heeft dan is die echt niet zo zelfbewust meer hahaha. maar goed liam vind het lopen helemaal leuk. voorheen wilde hij helemaal niet lopen ook niet aan de hand maar na die 6 stappen van gisteren komt die steeds bij je om hem te helpen lopen. hihih. gaat steeds beter en sneller ook dus nu alleen nog zonder handje vast houden. vandaag weinig tot geen woede aanvallen. vannochtend wel een beetje sjaggie en een keer een time out gehad in de box en toen was het ook al snel goed en heeft hij bijna de hele dag niet in de box gezeten. zijn bij mijn ouders geweest dus nu nog even eten en dan lekker slapen voor liam. @sann: oke jou man is dan ook zeker veel van huis of valt het mee ik ga ff snel eten
mijn man is altijd 2 weken weg/2 weken thuis. Dit doet hij nu een jaar of 7. Daarvoor zat hij op de grote vaart en was hij 4 tot 6 maanden van huis. Ik ben in de 2 weken dat hij weg is ook continu met de kinderen bezig. Ivy is niet echt een makkelijke en heel druk (maar ook een schat hoor) en ik heb natuurlijk ook Aelinn er nog bij. Ik ben zeker nu met de pnd altijd blij als hij weer thuis is.
hee meiden, vanochtend heb ik een permanentje laten zetten, heb het altijd al eens gewild, en nu ik zo dun haar dacht ik : misschien eens wat meer volume, het is heel goed gegaan zit er mooi in, maar jeetje wat moet ik wennen als ik in de spiegel kijk ! vandaag ook even met de kids naar het bos geweest, hij zegt : mama lof you, ( ik zeg altijd i love you ) ik zeg : oja? hoeveel ? zoveel ?? ( en ik spreid mijn armen ) hahahaha nee mama das niet veel, ik lof you tot in de lucht wat een schat hé ! @ eerste stapjes, aaah zo leuk hé ! echt zo schattig ! @ fafje, als je ventje nog goed in orde is hoef je je denk ik geen zorgen te maken hoor, koorts is juist goed ! @ denise, ooh wat goed zeg dat hij een baan heeft, wel balen lijkt me dat hij steeds 2 weken van huis is, maar wel leuk dat hij misschien vooruit zicht heeft op matroos in opleiding ! balen dat je opeens snel snel snel alles moet regelen betreft oppas, maar dat zal vast wel goed komen !
vandaag een drukke dag gehad. om 14.00 bij het oude huis van mijn schoonouders spullen opgehaald die daar nog stonden. om 15.00 op verjaardagsvisite bij vrienden. hun zoontje wordt zondag 3 jaar. toen om 17.30 weer richting mijn ouders om cadeautjes uit te pakken van sinterklaas. zusje en vriend met kinderen waren er ook, mijn broer ook. eerst daar gegeten en daarna hebben de kindjes cadeaus uitgepakt. denny had nog een extra slaapje gedaan tot 19.00 dus die lag er pas om 22.30 in. moe maar voldaan na een leuke dag
@hier, kleine stond op zonder koorts en voelt zich kiplekker, 5e tandje is ook nog es door..dus tis vast een combi geweest... hij ging naar bed met 38 graden, dus geen zetpil gegeven...en hij werd 0830 wakker! heelrijk voor op de zondag dus haha hij doet sinds 2/3 dgn klappen, bolle wangetjes en handjes in de lucht mee van klap-es-in-je-handjes! hahaha
dat lijkt me dan idd een stuk zwaarder. ik weet nog niet hoe het zal zijn natuurlijk als vriend van huis is maar ja ben wel 2 weken alleen met liam en moet wel 24 uur per dag beschikbaar zijn voor liam terwijl ik dat nu niet altijd hoef omdat rick er wel is. wat niet zo handig is is dat we geen auto hebben en ik alles nu op de fiets moet doen vanwege liam. dus ook de boodschappen. is dat niet het grootste probleem maar ik heb hyperlaxiteit waardoor ik enorm snel last van mijn knieën krijg. normaal doe ik alles op de scooter alleen daar kan en mag liam niet op mee. rick is dan ook 2 week weg en 2 week thuis. als hij voor 2 jaar aangenomen word op dit schip begint hij gelijk met opleiding tot matroos en na een jaar gaat hij verder met stuurman. die zal hij niet binnen die 2 jaar af kunnen ronden maar dan wel genoeg kans op verlenging van contract
hallo.... @Mejojo oeeeh je hebt toch wel een foto op hyves he!! Ik heb het ook al eens gehad maar mijn haren zijn te zwaar hiervoor...
@Blinky idd wat heeft denny gehad? @Fafje ach germ alles tegelijk.....hoe gaat het met het beebje daarbinnen!! Nog wat gevoeld?