september mama's 2010 deel 5 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alita, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    gefeliciteerd met je verjaardag.

2. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    hoe eerder hoe beter. kun je er nog langer van genieten.
    voelde het bij liam vanaf 18 weken maar toen twijfelde ik er enorm aan en met 19 weken echt duidelijk. liam was/is de eerste dus ja kan het verder niet vergelijken. weet wel dat ik er enorm van kon genieten met name als ik net in mijn bed lag. toen ik wat verder heen was klierden we elkaar wel eens en dan drukte ik en dan trapte hij terug. op het einde voelde ik duidelijk zijn billen zitten en duwde daar wel eens tegen aan en dan schopte hij tegen mijn ribben. met andere woorden laat me met rust. hahaha

moet zeggen als ik er zo aan denk mis ik die onderonsjes bij het slapen gaan wel hahaha.

wie weet mag ik dat ooit nog eens mee maken en anders heb ik gelukkig nog vele goeie herinneringen aan liam zijn buikavonturen.

3. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    oooo geweldig, leuk hoe die kleintje al reageren. mijn schoonmoeder zei al heb voor liam ook een sinterklaascadeautje gekocht, hij snapt dan het hele sint gebeuren nog niet maar een cadeautje vinden ze altijd wel leuk.
    en ook goed verwend zie ik wel. ben benieuwd wat de sint hier allemaal komt brengen.

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh wat super meid. dat is een echte vriendin

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja hij is erg verwend door opa en oma eeehhhhh ik bedoel sinterklaas.

6. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    wij vinden het juist erg leuk om hem een beetje te verwennen met cadeautjes als hij nog klein is. daar genieten we zelf echt van. wij hebben het geluk zo dichtbij de action te wonen, dus voor ons hoeft het helemaal niet duur te zijn. we maken het ook niet te gek hoor, maar mijn ouders en vooral mijn moeder gaat in een speelgoedzaak helemaal los :D

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Fafje van harte gefeliciteerd met je 26e verjaardag:D. fijne dag vandaag

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh ja en goeiemorgen allemaal haha

9. Alita

Alita Niet meer actief

@Mejojo nou dan heb je alleen nog minder krul over ... over 2 weken... ik zou toch eens teruggaan!
    @Sann nou ik heb gewoon frietjes besteld en vriend een pizza! Ik ben verslaafd aan friet oorlog en cheesecrack...hhmmm

Wat lief van die vriendin zeg!

10. Alita

Alita Niet meer actief

@Fafje ja dat wel...lekker warm hahahaha..

ennuh.....gefeliciteerd met je verjaardag!!!

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Fafje: gefeliciteerd met je 26ste verjaardag!!!
    @Cindy: jammie cheesecracks zijn idd heerlijk.
    @Blinky: is ook hartstikke leuk die kleintjes verwennen en bij de action kost het toch geen donder. Al vind ik dat ze er voor deze leeftijd niet zo heel gek veel hebben.

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    haha vergeet nog zelf wat te zeggen. Heb vanmorgen Ivy weer naar de psz gebracht en daarna even met Aelinn een paar boodschappen gedaan. Dat merk ik dan wel weer zeg, ben compleet verrot. Maarja begon de dag ook weer met 38,6.:(
    Kwart voor 12 nog wel Ivy weer even halen en dan hou ik me rustig verder vandaag.

13. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    nou het word voorlopig geen varen voor rick:D

het waterpeil op de Donau is veel te laag waar ze nu liggen. het staat nu op 120 en het schip heeft 145 nodig om leeg te kunnen varen maar omdat ze zijn geladen minimaal 2 meter. het schip ligt dus op het moment met zijn romp op de bodem hihih.

schipper zei al het heeft geen zin om daar nu al aan boord te gaan als we vervolgens daar nog een week of langer te moeten wachten. dus het wachten is nu op regen, heel veel regen.

14. Alita

Alita Niet meer actief

zoo lekker he sann!!!!

Balen dat je nog niet de oude bent hoor...hier mag de oudste morgen weer naar de psz...volgende week komt Sinterklaas!!

@Denise en nu dan? Krijgt hij dan wel gewoon betaalt?

15. fafje

fafje Niet meer actief

hoi

Dankjulliewel :D

Ga later bijlezen hoor...ga ff het huis onder handen nemen...groentesoep maken met lekekr stokbrood en zelfgemaakte kruidenboter jummie! :D

fijne dag!

16. Alita

Alita Niet meer actief

oeh lekker!! Wij gaan ook voor een soeppie!! Balansdag vandaag hahahahahaha

17. fafje

fafje Niet meer actief

haha ja echt heh..

ik heb wel chocoladesoesjes voor bij de koffie :p:p

18. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    nee maar betalingen waren zo wie zo nog niet aan de orde aangezien het een proefvaart zou worden om te kijken of het project iets voor rick is en zo kan de schipper ook kijken of ze wat aan elkaar hebben. de klik moet er zijn tussen schipper en mijn vriend aangezien het een wajong traject is en mijn vriend een aantal kenmerken van een ass heeft. niet iedereen kan daar mee omgaan en mijn vriend ook niet met elk karakter.

19. Alita

Alita Niet meer actief

ah oke.....wel jammer dat hij dan nu niet kan beginnen he:(

20. Alita

Alita Niet meer actief

Ik heb vandaag de kruimelcake gebakken!! Wel lekker maar niet bijzonder....:cool:

Deel Deze Pagina