september mama's 2010 deel 5 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alita, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja is wel zo dat hij ook mag hoor, maar hij moet dan ´s morgens vroeg weer 45 km rijden en ´s avonds na een dag werken ook weer terug. daar heb ik het dan niet zo op

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    kleine man is weer wakker. hij heeft nu gelukkig met tussendoor af en toe wakker worden toch 2.5 uur op bed gelegen

3. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    @cindy,vind niet erg hoor.mis alleen me halfzusjes.hij zegt tegen hun dat we niet van hun houden en ze niet willen zien.gelukkig sinds kort contact VIA hyves met ze.en ze willen elke x stiekem ons zien.zo sneu.heb ze 1 x gezien poosje terug.was erg fijn.

@blinky,ja snap je zeker hoor.heb dat hier ook met manlief.maar wij als vrouwen moeten er ook niet aan onder door gaan. Hopelijk ben je snel van je hoofdpijn af.

Liefs

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

nou, ik ben weer terug van de kapper,

ze hebben mijn haren gewassen, een haarmasker gedaan voor een vitamine boost en toen was de krul er nog niet helemaal weer, toen zei ze dat het kwam doordat mijn haren te lang en te stug waren ( mijn haren zijn tot mijn schouders ) dus ze heeft er 3 tot 5 cm afgeknipt, nou was daar dus echt helemaal niet blij mee hé ze zei dat er de punten afgingen!!!

de krul zit er nu wel wat beter in, maar blij ben ik er niet mee,

ik moet nu mijn haren blijven kneden en niet rechttrekken en verder kon ze niets doen, ze doen ook geen geld terug o.i.d.

dit is zoiets als ze noemen een once in a lifetime want echt nooit weer !

5. fafje

fafje Niet meer actief

mejojo, zo dan!!! dat is ff flink balen! mijn haar werd opgemeten toendertijd...en ik zou bandhaar hebben, en het zou niet pakken, toch wild eik het...mijn haar was net zo lang als dat het nu is...
    dus wel vreemd...dat het zo'n stuk korter moest!

wel zo idd je moet telekns de krul erin kneden, zo kreeg ik het tenminste wel steeds erin! was zeker onder het mom van "eigen risico "ofzo!? ehc t bijdehand...dat je niet meer service krijgt

6. Alita

Alita Niet meer actief

aah wat erg he dat net je vader zo moet doen.....wat hebben die ouders toch :x

7. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    nou vriend werd vanmiddag gebeld en ze gaan vanavond als nog vertrekken. dus liam zijn spullen gepakt en die word zo meteen door schoonvader opgehaald. en dan rond half 9 rick naar het treinstation brengen en dan weer terug naar huis.

voelt nu wel een beetje leeg nu het zeker is dat rick gaat varen en 2 weken weg is. is dat nog niet het ergste geweest maar liam is ook nog eens weg tot zaterdag ochtend. zal de dagen wel doorkomen. heb maar bedacht om naast het werken de trap helemaal af te schilderen en bekleden. kan nu mooi nu niet iedereen er over heen hoeft te lopen en dan slaap ik even een nachtje beneden zodat het goed kan drogen.

8. Alita

Alita Niet meer actief

maar hun dachten dat opeens de krul er zou zijn als je een masker krijgt?!!!
    En je haren tot op je schouders...dan had het gewoon moeten pakken! Is ook geen kwestie van ligt aan jou haren .. het ligt aan hun indraaien en aan de vloeistof!
    Schandalig dat ze je niet op zijn minst een paar knipbeurten hebben aangeboden....nou meid zet ze vooral met naam en al op hyves hoor!:D

9. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oe daar was ik echt niet mee akkoord gegaan. en wat een onzin dat je haar te lang zou zijn. ik heb met 16 jaar eens een permanent laten zetten toen ik haar tot op mijn kont had. nou daar zat de krul wel in hoor en lang ook

10. Alita

Alita Niet meer actief

klopt idd dat het bij bandhaar iets minder goed pakt...dan heb je plat haar zeg maar geen rond haar!

11. Alita

Alita Niet meer actief

ooohh ik wist wel raad in mijn eentje!!!!!!!!!!:D

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    nou toch fijn dat hij alsnog nu kan gaan varen. hopelijk bevalt het beide partijen. ja lijkt me wel erg leeg ineens zonder vriend en zoon

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    pff de hoofdpijn komt nu goed doorzetten. gelukkig hebben we nog wat chinees in de vriezer, dus hoef ik niet te koken. ik wist al dat het migraine zou worden, want dat kon ik aan mijn lijf en aan mijn praten al merken. maar het heeft nog vrij lang op zich laten wachten. hopelijk kan ik vanavond nog ff hier komen bijlezen

14. Popkoorn

@fafje, ja klopt dat inkneden doe ik ook, en dat zeiden ze ook zaterdag al dat ik dat moest doen, maar dat hielp maar eventjes, na een uur was het weer uitgezakt,

@cindy, gelukkig lijkt het knippen wel iets te helpen, ik moet nu denk ik zo 2 a 3 keer per dag mouse of waxspray in de haren doen en kneden en dan blijft het zitten,
    vind het wel jammer, had toch verwacht dat je er wel een dag mee door kunt als je het in de ochtend goed doet.

* o trouwens, vandaag uitslag van been van J gehad, alles zag er goed uit en het lijkt erop dat hij geen lengte verschil gaat krijgen, heeel misschien op latere leeftijd maar daar was nu niets over te zeggen, maar voor nu was het prima :D

15. Popkoorn

o denise sorry helemaal vergeten vergeef me haha,

snap dat je denkt jeeee wat moet ik in godsnaam doen, zo vast je eerste keer alleen wezen sinds de geboorte van liam of niet ?

haha ik zou het stiekem best fijn vinden, gewoon lekker een paar daagjes niets haha, geen kinderen... geen vent.... aaaah wat hemels hahahaha

16. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    @mejojo,Jeetje wat raar en balen zeg.ik heb toen ik 11was ook permanent gezet.en had langer haar dan Jou.heeft toen goed gepakt. Ben wel benieuwd naar foto van je haar nu. Tjee maar echt balen zeg vóór Jou.

@denise,Ow spannend zeg.en brrr alleen thuis.daar zou ii niet aan moeten denken.ben schijterd daarin.maar goed nu kan je idd mooi de trap effe doen.hopelijk heeft je vriend het naar zijn zin en is de klik er van beide kanten.

17. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    @mejojo,fijn dat zoonlief zijn beentje goed gaat.super!!!

18. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    nou liam is zojuist opgehaald en voel me beetje raar en leeg.
    normaal gaat hij wel eens een weekendje logeren en dan heb ik nergens last van maar het zal wel komen omdat ik weet dat rick zo ook weg is en we normaal gesproken altijd leuke dingen met zijn 2e gaan doen als liam uit logeren is.

rick daar in tegen ziet het helemaal zitten en kan niet wachten. het contact via de tel met de schipper gaat al enorm goed en ze hebben dezelfde humor blijkbaar want liggen constant dubbel aan de lijn. goed teken en geeft mij wel wat rust aangezien ik weet hoe rick kan zijn. misschien is die onrust van nu daar ook wel mee te verklaren want stel het klikt niet hij kan niet even zomaar van boord. niet aan denken en het komt gewoon allemaal goed.

19. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    het is idd de eerste keer zins liam zijn geboorte maar als ik me zo bedenk ook de eerste keer zins rick en ik elkaar kennen en dat is met kerst al 4 jaar.

20. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    fijn dat het met j zijn beentje goed gaat.

Deel Deze Pagina