@blinky: balen dat je kleine ventje er zoveel last van heeft en de hele nacht wakker is geweest. is wel lastig dan voor je man als hij ook nog moet werken maar ja soms is het even niet anders. probeerde hier ook altijd rick te laten slapen toen hij nog werkte als liam snachts niet wou slapen of ergens last van had. mijn vriend slaapt overal doorheen dus dat was geen probleem. hoop dat het vannacht beter gaat en met jou migraine ook.
tuurlijk is het even erg stil nu denise.....zou ik ook hebben hoor! Maar probeer gewoon al die dingen te doen wat je normaal niet kan.. Ahh ik zou een maskertje doen lekker in bad gaan liggen...lekker glaasje wijn en lekker alles op tv kijken wat ik wil... Of zou ik gewoon de hele tijd op dit forum hangen.... whahahaha... @Mejojo ja het is gewoon jammer meid! Weet je niet meer welke kleur de krullers hadden? Dan kan ik zien opf ze de juiste hebben gebruikt...ja ik heb een kappersdiploma
grijs en blauw ! oehh ja ik zou precies het zelfde doen als jou ! alleen dan met een rood wodkaatje hmmmm heerlijk bubbelbadje ( ja we hebben bubbelbad ) glaasje alcohol, daarna heerlijke film opzetten, en uitslaaaaaapen
ja wel jammer idd, maar gelukkig kun je het dan nog wel goed in model houden. wat fijn dat het goed gaat met J zijn been.goed nieuws
dank je. de hoofdpijn is al veel minder, maar mijn lijf doet behoorlijk pijn. mijn benen lijden ook weer een compleet eigen leven. vanavond hebben we hem langer op gehouden, zodat hij echt goed moe was. hij is om 21.15 naar bed gegaan en zonder te huilen in slaap gevallen. dat is voor nu een hele geruststelling. straks lekker mijn bed in en dan maar hopen dat hij het volhoudt toch morgenochtend 7 uur
hier helaas geen bad dus ja ook de bubbels zijn dan ver te zoeken. zo meteen ff onder de douche is ook lekker zonder dat je snel moet. drank hebben we niet in huis hihih. en drink zelf ook niet. dus met een frisje om de bank kom ik ook al een heel eind. heb gisteren een docuserie gedownload: I didn't know i was pregnant. best heftig maar wel 'leuk' om naar te kijken hoe vrouwen geheel onverwacht in de badkamer, werk, pretpark hun kind ter wereld brengen. meest apart vind ik nog wel dat ze zich het meeste zorgen maken om de gemiste controles enzo. maar ook dat ze het zonder ruggenprik moeten doen en op eigen kracht is erg uitzonderlijk daar blijkt dan wel weer.
goeiemorgen hij heeft doorgeslapen hoeraaaaaaaaa. wel 2 keer wakker voor zijn tut, maar dan gelijk weer in slaap ps migraine is nog niet weg
oeeh een bubbelbad!!!! Hmmm zijn wel de juiste kleuren dan...want zwart is bv de grootste en dan krijg je echt geen krul...maar misschien hadden ze toch een kleinere kunnen gebruiken!
goedzo blinky! @Denis is toevallig een topic over hier op het forum....maar ik snap het niet dat je zwanger kunt zijn zonder het te weten!
goed emorgen blinky, ohh heerlijk voor je! denise, en hoe heb je je avondje doorgebracht? cindy, @topic, bizar dat mensen zo doen heh mejojo, wat goed nieuws over J! bij die kennis van ons, is het dus helaas wel een lengte verschil! zo sneu! @permanent...ja ik weet nie welke kleur krullers ze bij mij gebruikten, maar het waren ehct de kleinste...dus ehct ini mini krulletjes...en die werden doro de zwaardte van mn haar dus groot.. @hier, nou het was weer zover..mn darmen, zat gister avond met helse steken op het toilet,w erd helemaal eng en onwel..zweten. moest alles uittrekken..was helemaal slap...echt kut joh...moet nog meer water gaan drinken en wat mer fruit eten mss...ik had dus dia...jeweetwel ( sorry vroege ochtend ) anywaaaaaaaaaaayyy heb extreem wienig geslapen...kleine werd 8 u wakker, heb 2 broodjes gemaakt en drinken en lekekr bij mij in bed laten eten..met filmpjes op mn tel....moest ehct nog even blijven ligge... Ga nu ook eindleijk mn mamafiets aanschaffen, heb via mp een mooie zwarte sparta gevonden incl 2 zitjes, windscherm en fietstassen voor 200 euro...kan pas zaterdag kijken, dus hoop dat ik geluk heb! en het niet eerder wordt verkocht...
@Fafje jeetje dat is niet leuk zo op de wc zitten zeg! Ik heb het ook al eens gehad hoor in de zwschap....vies hoor! Leuk een mamafiets! Ik heb m ook via MP gekocht en ik ben zo tevreden! @All ik ben nog altijd niet ongi meiden...begin me nu toch wel wat druk te maken hierom... Ik zou zaterdag alweer de pil moeten gaan slikken..maar weet nu dus niet wat te doen! Vanmorgen had ik getest want ik had nog eentje over, van mijn eerdere soap hahahaha....maar er bleef eerst bij de t streep rode kleurstof hangen dus ik schrok me rot! Maar toen dacht ik heeeeeel lichts iets te zien maar dacht dat het de voorgedrukte streep was. Nu begon de test geel te worden dus ik wat druppels water erop! Ik begin echt te denken dat deze methode niet zo goed is hahaha want opeens stond er een duidelijker streepje....maar naar mijn mening van alweer eens die rode kleurstof die dan blijft hangen....nu wilde ik de test bewaren en aan jullie laten zien.....maaaaaaarrr ik had was aangezet plus mijn ochtendjas erin gedaan...en waar zat de test juist in de ochtendjas... Snel eruit gehaald en er stond alleen nog maar het c streepje.... Maar ja nu wacht ik maar af en test vrijdag dan maar weer.....WAAROM moet ik dat nu altijd hebben....
oh wat balen dat je zo´n last hebt van je buik, hopelijk ben je er snel vanaf. en evrvelend dat je slecht geslapen hebt. komt zeker ook door de buikpijn dan? ik hoop dat geluk hebt en dat het een goeie fiets is
ja het is niet leuk hoor....... Nee maar wat ik allemaal voor een gedoe heb gehad de laatste tijd...lijk ook wel zo`n fantasyteller hier hahahaha.. Maar ja we zullen zien...overal staat dat het kan geen bloeding maar ik heb het nog nooit gehad in mijn hele leven niet! Zo wij gaan nu naar de basisschool .........
Hoi ladies, @denise,tuurlijk voel je je effe leeg. Hopelijk kun je je wel een beetje vermaken. Ow lijkt me ook spannende docu,maar snap ook niet dat mensen een zw.schap niet merken.. Hoe beviel je nacht helemaal alleen. @blinky,las dat afgelopen nacht beter was met denny.fijn.hoe gaat nu met je hoofdpijn. @fafje,doe je rustig aan meid. Ow leuk mamafiets.hopelijk heb je geluk.
Cindy,Haha je maakt het wel spannend zeg.maar wel raar allemaal. @ all,wat beroerde avond/nacht gehad.lizzie erg veel huilen.ze is erg verkouden.ze wist niet hoe ze moest liggen,wou der speen niet omdat ze dan niet kon ademen omdat der neusje dicht zit.pffff effe bij ons in bed genomen om te kalmeren.daarna naar bed gedaan.naar om de paar min huilen.heb der gelaten.behalve als echt overstuur huilen was. Om 00.00 wezen kijken want was nog steeds aan huilen.weer der lekker onder gedekt en toen ging het beter.nier om de paar min huilen.maar toch beroerde nacht.pffff. Vanmorgen echo gehad.wat ze konden zien nu was goed.was nu moeilijker zien ivm tweeling.1ligt in hoofdliging ander in stuit.en 1 ligt dus met hoofdje naar mijn rug en ander zoals ons. Was mooi en lief om te zien. En.................. we kunnen los op blauw!!!!! Lig nu in bed,proberen wat te slapen.mits lizzie het toe staat.denk het nu wel.heb giga hoofdpijn.pffff had behoorlijke zenuwen en liep hij nog dik 45 min uit. Maar daarna Ckr half uur naar onze wonders mogen kijken. Liefs
ik heb het 1 keer gehad tijdens pil gebruik, maar toen was ik nog maar 18 dus dat is al even geleden haha. succes op de basisschool
gaat wel eigenlijk. de hoofdpijn is er nog en de spierpijn ook. maar het gaat al veel beter dan gisteren. ´savonds kon ik bijna niet lopen, zo akelig